Bekijk volle/desktop versie : HET spel dat myn leven verpeste .. !! ( lees !!)



26-08-2006, 17:35
haaj ik ben sOraya_z en ik schryf een verhaal samen met only_
dit is ons verhaal de namen syn veranderd we hopen dat julliej het leuk vinde dus laat reactie's 8ter we schryven het in een ik versie



hoofdpersoon:yasmina
(beste) vriendin:emma
vriendin 1umaima
vriendin 2: kim
(beste) vriend:marouan
broer:khalid

het is een stille morgen op een mooie zomer dag.Ik ben wakker ik draai me om en kyk op de wekker het is 6 uur ik ben een half uur eerder dan me wekker.
ik sta op ik moet stil zyn me moederen me broer slapen nog ik loop richting de badkamer en zet de douch aan ik kleed me uit en stap er onder terwyl ik me was denk ik aan strax vandaag gaan ik en me 3 beste vriendinnen naar een soort camping huisje in de duinen.ik had eigenlyk nooit gedacht dat me broer me zou laten gaan
ik was me haar en . opeens hoor ik khalid roepen yasmina ! het is myn beurt kom er uit'
ik stap er uit en khalid segt:
so so myn kleine zusje wordt groot voor de eerste keer alleen weg met vriendin
ik geef hem een speels duwtje en loop door
ik loop naar me kamer en kijk in me kast. wat zal ik aantrekken? er is niet veel over alles sit in de koffer. dus ik pak gewoon een spykebroek en een truitje.
ik draaide me om en zag khalid staan ik schrok en vroeg khalid wat doe jy hier?
khalid: nix hoor ik wil alleen effe met je praten
ik vraag wat is er dan? khalid: nOu je weet dat je strax alleen bent met je vriendinnen dus ik geef je dit opeens haalt hy uit syn sak een telefoon
ik kyk en zeg khalid dat had je niej hoeven doen
khalid:neej ik wil het je bent me zusje en ik wil altyd weten hoe het met je gaat
khalid: er gaan geen jOngens mee hea
neej joh ben je geak ik hoef nog geen vriend teveel gezeik zo als ik jou tege jou vriendin hoor praate
en ik gef hem een knipoogje. en kyk op de klok het is al 8 uur. shit we moeten opschieten emma zit te wachten ze rijdt met ons meej. ik ren naar me moeder en neem snel afscheid. ik pak snel me koffer en loop naar de auto. waar khalid al op me zat te wachte . he he eindelyk ware we onder weg naar emma in de straat aan gekome zag ik de auro van de vader van oumaima. emma kwam naar buite gerent met haar koffer achter zich aan en schreeuwt van een afstand dat we moete wachte.ik lach en zeg zonder jou ga ik tog nooit ergens heen.se kinpoogt en gooid de koffer in de auto.Khalid die nogal last heeft van een ochtendhumeur segt boos kon het nog langzamer ik heb nii de heledag de tyd. !!!!
ik en emma schrok en keken hem met grote ogen aan. Khalid liet een grijns zien en we moesten alle drie lachen. hij maakte een grap met ons.
emma : heel grappig hoor ik d8 dat je het meende laten we nou maar gaan iedereen is klaar'.
eindelyk aan gekome in de duine wat waren we blij dat onze ouders ons dese verantwoording gaven de vader van oumaima gaf ons de sleutel van het huisje en zij s'vanonds niej de deur uitgaan hea het is gevaarlijk me broer gaf me knuffel en sy je kan me altyd belle ik kom je meteen halen en je hebt het gehoord waar schuwde hy niej naar buite gaan.ik sy ja ja tuurlijk doen we dat niej en ik gaf hem een duw richting de auto en zwaaide.
binne in het huisje zy kim jeetje heey je broer is wel heel bezorgt om je. emma sy jah khalid is heel bezorgt hy heeft het gevoel dat hy de taak van vader moet over neme.kim segt dat vind ik dom hoor hy is vader tog niej waarOm segt jou vader daar dan nix van.oumaima ontwoordt omdat dat der vader is overlede aan een auto ongeluk slimmerd.ik voelde me nie op me gemak by dit gesprek dus ik vroeg of we niej beter de koffers konde gaan uitpakken.
ik keek nog naar Kim en se keek met medelijden aan en sy sorriej dat wist ikniej.
'jaah het geeft niet je kan er niks aan doen sei ik en glimlachte. en liep verder.
emma kwam naar me toe gerent van uit een kamer en sy kyk yas dat wordt die van ons se sleurde me de kamer in en oumaima sloeg me met een kussen ik schreeuwde onder de kussen vandaan kusse gevechttt..!!!!!! waardoor de veren uit de kussen geslagen werden. opeens schreewde oumaima help me voet sit vast!auw. kim segt bezorgt waar sit het dan vast oumaima schreeuwt tusse het nacht kastje en het bed in..!! ik keek en zag dat het nachtkastje vast sat aan het bed dus we konde het kastje nie weg schuiven.
emma : hoe komt die voet nou weer tussen het bed en het kastje??
oumaima segt met een pijnlijk gesicht ik weet het nii ik zakte door
ik zeg het maakt niej uit hoe als se er maar tusse uit komt
we probeerde de hele tijd oumaima eruit te halen maar het lukte niet.
ze krijste van de pijn en zei : maak gewoon die nachtkastje kapott !!
kim pakte van uit de huis kamer een byl en zy we slopen het kastje gwn want se heeft egt veel pyn
ik zy met groote ogen hoe kom je daarnou weer aan
kim: dat staat in elk huisje voor de openhaard voor de winter als de kachel aan moet
emma: okej is goed help oumaima nou maar
nah een half uur was oumaima vry we zate op de bank naar een flim tekyke oumaima lag met der been om hoog met een koud doekje er op de wond was gelukkig niej so erg het was een schaaf wond.
het is 6 uur het begon al donker teworden ik begon me moeder en me broer temisse dus ik sy ik bn so terug liep naar buite en pakte de telefoon en belde me broer hy nam op
khalid: jah wie is dit
ik: ik ben het khalid je susje
kahlid: hooi sgatje van me alles goed ga je so wel eten en optyd naar bed
ik:khalid ik ben al 15 hoor ikkan heus wel op me self letten en ja we gaan so eten ik belde eigenlijk alleen om tesegge dat ik jullie mis en dat ik het gesellig heb
khalid: is goed sgat wy misse jou ook dikke boesa hou van je je groote broer
Ik sy ok hou ook van jou
toen hinge we op en ik ging terug naar binne
kim schreeuwde vanaf de bank dat se honger had
ik antwoorde jah ik ook dus we ginge koke
na het ete zaten we te kletsen over jongens en zo.
rond 10 uur begon Oumaima te zeggen dat ze zin had in doen durf of de waarheid.
we keken elkaar aan en lachte en we zeiden oke is goed.
ik sy so van doen durf of de waarheid aan oumaima se sy waarheid ik sy met een smile op wiej ben jy verliefd
oumaima: op jOu brOer
ik WoooW nooit vanjou verwacht hahah
emma: dan heb je pech oumaima hy is al van my
ik : nou hy is altyd nog vanmy
kim : hahahaha nou okej doen durf of de waarheid aan yasmina
ik : doen nartuurlijk
kim : jy moet naar diej oude geak zn huis gaan en een iets meenemen als bewys
ik: okej is gOed kom dan gaan we
emma: neej we gaan niej hy is gevaarlijk
kim: se heeft doen gesegt se moet het doen
emma:
ik : is goed we doen het kom we gaan



door gaan of stopen
reactie's graag