Bekijk volle/desktop versie : Feyenoord fans sluiten spelers op!! Ali Boussaboun knipt de ketting wuahhahaha



26-08-2006, 14:11
De Feyenoord aanhang heeft zich laten gelden. Bij de ochtendtraining van de Rotterdammers op zaterdag kwam het publiek massaal komen ‘kijken’ bij de selectie. Het bleef alleen niet bij kijken, de supporters sloten de eigen spelers door middel van een kettingslot om de deur te doen.

De supporters riepen om Jorien van den Herik en na een tijdje kwam Jorien zich even laten zien. Toen hij er was kreeg hij gigantische spreekkoren over zich heen waarbij de supporters duidelijk maakten dat ze niet blij zijn met het beleid van Van den Herik en eisen dat hij aftreed.

Foto´s staan op http://www.feyenoordtraining.nl

Hier een reactie:

Boussaboun is degene geweest die uiteindelijk het slot heeft weten door te knippen. Waarom verrast mij dat nou niet? Laat dat maar aan Ali over. Overigens meer dan terrecht dat de Feyenoord aanhang dit gedaan heeft. We worden vor de gek gehouden. Ik weet zeker dat er helemaal geen spits van niveau bij komt. En een middenvelder???? Ook die komt helemaal niet meer. Ze hadden toch een lijstje klaar? En dan moeten ze er nog zo lang over doen? Wim Janssen heeft al een half jaar de tijd om er voor te zorgen dat de selectie er staat. We zijn al bijna 2 speelrondes veder en nog steeds is de selectie nog niet compleet. Dat is toch een hele ernstige zaak!

26-08-2006, 14:16


Haha toen die voorzitter van den herik kwam gelijk gingen ze schelden...

26-08-2006, 14:46
para mensen

26-08-2006, 14:55
Hahahahaha doet me denken aan begin '90.
Toen gebeurde dit soort dingen heel vaak....bestuurskamer van FC Utrecht bestormd, ook van Feyenoord..

26-08-2006, 14:57


ewa ja zo krijgen de fans meestal wel wat ze willen

26-08-2006, 20:44
Ye fans, je gaat toch niet je eigen spelers opsluiten..?
Sommige fans draven echt door, alsof hun leven ervan af hangt...Who cares!

26-08-2006, 20:47
Het is bedoeld als SIGNAAL voor het bestuur.

Vergeet niet dat je als supporter je best shit voelt dat K2 weggaat en niks fatsoenlijk voor in de plaats komt.