Bekijk volle/desktop versie : Verkracht door men eigen broer



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

25-08-2006, 23:57
Hallo allemaal dit is alvast een waar gebeurt verhaal, dat je zelf niet graag wil meemaken. Ik wil jullie graag laten weten hoe het is gebeurt, en wat er allemaal kan gebeuren als je broer ergens achter zit in een bende bij voor beeld wie weet wat er allemaal kan gebeuren........ oke ik w8 niet langer ik begin. Veel lees plezier

Wordt eens wakker jij slaap kop, zegt men broer khalid, met een scheve blik kijk ik hem aan. Waarom maak je me altijd zo vroeg wakker man zeg ik boos
Men broer kijkt me ook scheef aan en begint telachen. Ewa samira zina inoe ga, ga ontbijt maken, dat horen morokaans meiden tegenwoordid tedoen, niet uitgaan en uitslapen. Ga, uit men kamer zeg ik kwaad, ik kom zo oke
Ewa snel ik moet zo gaan werken, ik wil niet telaat komen. Eindelijk men broer loopt weg uit men kamer, he he dat wordt tijd zeg ik. Ik moet me even snel aankleden dan, ik pakte en makkelijk broek en een truin uit de kast, zo ik deed men jurk uit waar ik in sliep.

Ik draaide me om, en zie Khalid de kamer binnen komen. Khalid wat doe je ik ben nog niet aan gekleed ga weg snel, ik pakte me jurk snel en ontwikkelde dat om men hele lichaam, wat doe je ga weg. Maar Khalid komt dichter en dichter bij, ik voel zen adem al hijgend dichter bij komen, willie khalid ga weg, en zusje rustig samira inoe, ik wou allen effe zegen dat ik vandaag vrienden op bezoek komen en ik wil dat jij er ook bij bent oke. Khalid ga nu weg, we bespreken het later oke.
Oke saffie zusje niet bang zijn ik ga al.

Gelukkig loopt men broer uit men kamer, en ik doe snel men broek aan een en truintje van wol, een aparte stof maarja.
Aangekomen in de keuken begin ik met het ontbijt, khalid wat willen papa en mama eten?? Emmm w8 ik kom er aan ga je helpen,
Ik wou eigenlijk niet dat men broer ging helpen van toen met men kamer maar ik kan moeilijk, tegen men broer zeggen nee, het is tenslotte familie.
Is goed kom snel dan zometeen worden ze wakker en zien ze niks liggen op de tafel snel Oke oke zusje, Khalid komt de keuken in wandelen.
en loopt naar me toe, ewa zusje zeg wat ik moet doen. Emmm w8 effe ik ga kijken oke. Ik loop naar een inloop kast, dat men vader er in dat gemaakt, het kostte hem wel veel moeite maar ja. Is effe kijken zeg ik tegen Khalid!! Shit ik kan er niet bij Khalid kom eens helpen pak dat eens voor mij!! Khalid geeft geen antwoord, net toen ik op men tene ging staan, voelde ik een stevige hand om me middel ik schrok me kapot, en laat alle eiren uit men hand vallen. Khalid wat bezielt je vandaag Ik voelde gewoon hoe Khalid naar me keek, zo zo snakkend naar iets, ik keek snel weg en liep weer naar de keuken.

26-08-2006, 00:17


[B]Mijn broer loopt me ook achterna de keuken in. Ik loop snel weg zonder heem een tekjiken zeg ik, Khalid ik maak effe niks je krijgt gwn een broodje met wat erop oke. Ewa snel zina inoe pleas doe nou maar wat, ik moet werken. Is goed ewa ga maar vast zitten oke.
Khalid: ik blijf hier wel effe naar je staren kijken hoe je dat doet oke. Ik voelde me er niet prettig bij, maar ik smeerde gwn een broodje voor hem. Toen ik klaar was liep ik naar Khalid toe en zij, hier heb je je brood. Khalid lachte breed naar mij dankje sgatje inoe.
Hey maar over dat met vrienden vanavond he ze willen je effe zien, gwn voor de lol oke sgatje inoe.
O oke maar papa en mama zullen dat nooit goed vinden hoor,
Khalid: haha geeft niet die gaan weg, ze gaan tog ieder zaterdag naar oma je weet tog wel.
Samirra: o ja was ik vergeten.

ewa safiiie moet gaan doe zusje, men broer geeft mee een kusje op men wang. IK sanp egt niks meer van hem. En dan ook nog `s avonds bij hem zitten me zen matties, ze3ma matties??

26-08-2006, 23:26
hey hey leuk verhaal wel erg natuurlijk maar ben wel benieuwd hoe het verder gaat dus ga gauw door ik ben je 1e fan

27-08-2006, 16:35
Hey bedankt voor je brichtje ik ga wel verder.

Waarom doet Khalid dit, ik loop naar de kast door hem moet ik alles opruimen. Toen ik klaar was, had ik voor me ouders alles klaar gelegd. Mijn moeder kwam als eerst naar beneden, en komt de keuken in. Ik loop naar men moeder en geef haar een kusje op haar hoofd. Mijn moeder begroet me met een kusje terug. Bedankt e dochter van me, ik ben blij dat ik jou heb gekregen. Ik lachtte terug naar mijn moeder.
Samirra:Mama, wanner komt papa naar beneden.?
Mijn moeder: Die is al lang weg zina, hij moest werken, zodat hij naar oma kon vandaag
Samirra: o, ja helemaal vergeten mama, kom we gaan eten oke.
Mijn moeder: is goed.

Aan tafel zitten mijn moeder en ik te eten. Toen we klaar waren hebben we samen de afwas gedaan. En ik ging afdrogen.
Samirra, kom eens. IK droogde men handen af en liep naar men moeder toe.
Wat is er?? ik ga vandaag vroeger weg naar oma met je vader, als Khalid komt moet jij voor hem eten maken want dan zijn we weg. Ik voelde een koude rilling over men rug heen komen. Men moeder keek me verbaast aan, gaat het samirra.Ik knikte, hoelaat moeten jullie dan gaan zij ik zachtjes. Over ongeveer een half uurtje, dan komt je vader en gaan we weg. O is goed.
Een dan is je broer ook thuis oke. oke saffie mama.
Ik kleed me vast aan oke, als je vader komt gaan we gelijk weg.

Mijn moeder gaat naar boven, en ik denk allen maar aan Khalid.
Ik hoor de sleutels in de deur rammelen, en ja hoor men vader is ter. Ik ging naar men vader toe en begroette hem, zeg tegen je moeder dat ik in de auto w8 zeg tegen haar snel, we gaan nu. Is goed, mama, mama!!!!! papa w8 op je buiten.
Mijn moeder komt de trap af, ze ziet er mooi uit vindt ik zelf. Ewa zina luister maak eten voor Khalid, oke thalla a dochter van mij. Is goed doei mama.
Net toen toen men ouders weg gingen, ging de bel. Ik liep naar de deur, en deed de deur open. Khalid wat doe jij zo vroeg, ik ik, hoord dat papa en mama vroeger weg gingen toen heb ik vrij genomen, want dan kan ik vroeger beginnen met dat feestje waar je ook mag komen, bij ons thuis Ik glimlachte vals en keek hem scheef aan. Mijn broer geeft me een kusje op men wang, waar ik egt van gegon tebibberen, ik liep weg en ging naar de zitkamer, mijn broer pakte de telefoon en belde iederen op, zo tezien allen maar jongens hoorde ik aan hem, want tegen meisje praat hij anders. ewa samirra ga je aan kleden over een uur zijn men vrienden der oke. Maar Khalid ik wil niet komen, Khalid komt naar me toe en kijkt me dreigend aan, willie als je niet komt kunnen onze ouders naar je begraafplaats gaan.

Ik keek Khalid geschrokken aan, een deed wat hij zei. Ik ging naar boven en deed gwn weer iest makkelijks aan.
De bel ging en ik schrok, maar ik had geen zin om naar benden tegaan. Maar ik hoorde dat Khalid al de deur had open gemaakt, ik hoorde allen maar jongens stemmen, de zitkamer binnen komen. Samirra, samirra kom!!! riep me broer van benenden af. Ik kwam de trap af en ging de zitkamer binnen, alle ogen werden op mij gericht, ik lachte en ging helemaal allen zitten bij een zithoekje. Ineens kwam men boer naats me staan en zei tegen iederen, kijk dit is men mooit meisje.
Ik keek Khalid ongeloofeljik aan, een jongen zij je hebt gelijk Khalid ze is egt mooi.
Ik keek Khalid boos aan.
Iederen ging door elkaar heen praten. Een jongen riep Khalid komt er nog wat van we willen genieten, want daarvoor zijn we gekomen, ik stond op en wou weg gaan, maar iemadn pakte me van achteren waardoor ik niet kon ontsnappen. Kalid zei tegen me ik ben je broer niet bang zijn. Hij kwam dichter bij en begon me in men nek tekussen, ik walgde en op die moment wou ik dood gaan, nou weet ik wanner ik dood wilde gaan. Khalid keek me snakent aan, en alle jongen fokkte hem op. Hij kwam dichter bij me staan, en raakte me borst aan, waardoor hij naar mee snakte, Khalid doe normaal huilde ik!!! en toen deed hij mijn truin omhoog, alle jongens keken naar mij. En toen barstte ik in tranen uit.

27-08-2006, 16:46


VervOlg alsjeblieftt..!!

27-08-2006, 16:53
Ga snel verder....!!!

27-08-2006, 16:59
meisje ik ga zo effe verder oke

27-08-2006, 21:52
Ik kon dit niet aan zien, en ik dat ik dit verdien.wat heb ik gedaan, dat ik dit moet verdienen. Khalid laat me gaan wat doe, je ik haat je. Hij kijkt me boos aan, en zegt zeg je dat tegen je broer, en geeft me een klap midden in me gezicht. Ik heb nog nooit zo 'n harde klap gekregen, ik viel neer op de grond, en men broer kwam naast me liggen, en raakte me nog steeds aan, ik voelde de pijn diep van binnen, ik heb me nog nooit zo rot en akelig gevoeld. Men eigen broer, men eigen bloed dat was het enige wat in men hoofd rond hangde, het deed me veel pijn , alsof iemadn met een mes naar binnen ging zo erg.

\

27-08-2006, 22:14
heeJ heeJ Leuk Verhaall graag Een vervOlg Soukran(K)

27-08-2006, 22:24
is dit allemaal egt gebeurd?!! echt erg man, ik bedoel gewoon je bloed eigen broer!!!! maarre ben wel benieuwd wat er veredr gaat gebeuren dus ga a.u.b gauw door

27-08-2006, 22:34
he meid ,
hier is je nieuwe fan
wwejjjooww zo erg ,tfoe man eigen broer
maar meid , ga zo verder als je tijd hebt
het is zo spannend van je verhaal ,
neem gerust je tijd hoor

27-08-2006, 22:42
Alvast dit is wel een waargebeurt verhaal, maar bij men beste vriendin begeurt, helaas leeft ze niet meer:S en ik mag haar verhaal voort zetten.

Khalid doe normaal, ik kokhalzeden alsof ik geen adem meer kreeg, de vrieden van Khalid keken me lachet aan. Ewa Khalid wordt het nog wat of zo, wil je geld of niet. Mijn ogen werden groot en ik huilde nog harder. Mijn broer deed dit voor geld. Wiliie en dat noemt zich een broer, opeens voel ik iemand men rug zitten strelen, ik keek naar achteren en zag een vriend van Khalid aan me zitten. Ik huilde en schreeuwden bljif avn em af, laat me met rust!!!!!!!!!!!!! Maar ze luisterden niet, luister zegt Khalid, als je stil bent, is het sneller af. En gaan wij weg. Ik keek ze aan met rooie ogen, en ik d8 allen Allah sta mij bij, en jullie schoften heb genade. Laat me met rust!! Ineens wordt alles zwart voor me. Ik hoorde niest en neimadn meer, het leek net of ik dood ging.

Toen ik wakker werd, had ik geen kleding aan, ik lag naakt in bed, met men broer naast me. Ik werd gek safiie, ik stond snel op, en ging me eigen wassen, en ik heb me nog nooit zo vies gevonden. Ik d8 allen aan Khalid ik wil hem dood maken, ik wil dat hij dood gaat, ik haat hem. Een opeens hoor ik Khalid roepen. Samirra, samirra waar ben je zina, ik heb het nog nooit zo lekker gedaan met een meisje. IK begon me in de badkamer naar tevoelen, en ging op de grond zitten huilen, en trok aan men haren tot het pijn ging doen. Op de deur werd geklopt samirra doe open snel!!!

27-08-2006, 22:45


wallah ik heb echt medelijden met haar
moge allah haar broer straffen
ga zo verder meid als je tijd hebt
kusje sousou

27-08-2006, 22:52
Oke ik ga wel veder voor jullie.

Wat wil je, je hebt me als genoeg pijn gedaan. Ik hoorde aan men broers stem dat ie boos werd. Wat zeur je nou doe beter voor je open, mama en papa hebben gewacht en ze willen je spreken.
Ik deed de deur open en rende naar de telefoon, zoadt ik het kom vertellen, maar men broer rende me achterna zodat hij mee kon luisteren. Ik hield me in om niet te gaan huilen anders maakt me broer me af. Mijn broer kwam naast me zitten, en keek me dreigend aan.

Ik ga morgen insechalla veder

27-08-2006, 22:53

Citaat door madrasatgirl:
Oke ik ga wel veder voor jullie.

Wat wil je, je hebt me als genoeg pijn gedaan. Ik hoorde aan men broers stem dat ie boos werd. Wat zeur je nou doe beter voor je open, mama en papa hebben gewacht en ze willen je spreken.
Ik deed de deur open en rende naar de telefoon, zoadt ik het kom vertellen, maar men broer rende me achterna zodat hij mee kon luisteren. Ik hield me in om niet te gaan huilen anders maakt me broer me af. Mijn broer kwam naast me zitten, en keek me dreigend aan.

Ik ga morgen insechalla veder
is goe meid
ik wacht wel tot morgen inchaallah

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8