Bekijk volle/desktop versie : Read Thiss !!



Pagina's : [1] 2 3 4

25-08-2006, 20:59

We stonden allebei in het midden van de kamer. Het bed lag netjes gedekt naast ons. Hij keek me verlangend aan. Op deze momenten krijg ik het zelf ook warm en wil niets anders dan zijn lichaam dicht bij het mij voelen, maar het liefst heb ik het wanneer ik hem niet direct toegang verschaf en hij meer en meer gaat hunkeren naar mij. Wat vind ik het een zalig gevoel. Hij keek diep in mijn ogen en ik antwoorde door verleidend te kijken. Hij bezette het klein beetje plaats tussen ons en kwam dus heel dicht tegen me aanstaan. Hij streek nu met zijn handen over me rug en ik liet mijn handen vallen rond zijn hals. Hij begint kusjes te planten op mijn voorhoofd, neus, wang en uiteindelijk mijn mond. Tot nu toe liet ik hem nog gaan. Hij begint harder over mijn rug te strijken en dat wil zeggen dat hij me nu echt wilt. Voor mij is het geen probleem, ik heb het zelf uitgelokt. Maar toch wil ik nog even van het moment genieten hoe hij verlangend naar me kijkt en naar mij hunkert. Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht. Hij plante weer een kus op mijn lippen en ik liet me gaan. Mijn gedachten waren er nog helemaal bij. Zachtjes probeerde hij met zijn tong in mijn mond binnen te dringen en ik boog mijn hoofd lichtjes naar achter. Zo belande zijn zachte lippen op mijn hals, daar waar ik het liefst kusjes ontvang. Hij gebruikt zijn tong en likt me hals. Zachtjes laat ik een kreun los. Ik weet dat hij dan meer zin krijgt. Wat vindt hij het fantastisch wanneer hij een vrouw doet kreunen. Ik boog mijn hoofd meer naar achter. Met zijn ene hand hield hij mij vast en met zijn ander streelde hij over mijn borsten. Hij maakte mijn knopen van mijn bloesje los. Vervolgens nam hij mij met beide handen vast en ik liet het bloesje vallen op de grond. Hij kuste voorzichtig mijn buik en ging weer naar mijn borsten en dan weer naar mijn buik. Hij keek op en op dat moment nam ik mijn eigen borsten vast en speelde ermee om hem nog meer gek te maken. Hij trok mij snel naar zich op en keek me diep in de ogen. Ik glimlachte en maakte zijn hemdje los. Hij liet het ook vallen en ik streek met mijn handen over zijn bruingebrande gespierde lichaam. Wat stond het hem mooi op zijn pikzwarte stekeltjes en donkerbruine ogen. Als ik er aan denk word ik zelf gekker. Weer duwde hij mij strak naar zich toe en begint fijn over mijn rug te aaien en zakte zachtjes naar beneden. Hij hield mijn kont stevig vast en trok het naar zich toe. Ik nam zijn hals stevig vast en begin te spelen met zijn lippen. Hij duwde telkens zijn geslacht op de mijne en begint mij hevig te kussen. Op dat moment trek ik me terug, draaide me om en keerde met mijn rug naar hem. Als ik verder wil stappen trekt hij mij bij mijn buik naar zich toe. Ik lachte vrolijk in mezelf, ik vind het zo fijn. Ik voelde zijn geslacht tegen mijn kont aangeduwd. Nu begint hij te prutsen aan de sluiting van mijn bh. Hij opent het en gooit het heel ver op de grond. Zijn handen heeft hij al op mijn borsten gevestigd. Zachtjes kneep hij erin en kuste mijn nek. Ik legde mijn handen op zijn handen en samen dalen we tot de ritssluiting van mijn broek. Ik liet het hem openmaken en zakte mijn broek naar beneden. Ik stapte eruit en trapte het ver weg. Ik stond nu naakt in zijn armen. Hij draait me wild om en kust mijn borsten hevig. Hij likte en bijte erin. Hij ging verder op mijn buik en mijn geslacht. Ik begin hard te kreunen. Op dat moment trok hij zijn broek uit en legde me op bed. Hij nam zijn geslacht vast en speelt met het topje in mijn geslacht, maar drong niet in. Ik speelde met mijn borsten en liet hem overnemen. Hij kwam op me liggen en begint me te kussen. Hij drong eindelijk in mij en ik uitte plezier. Als ik mijn hoofd weer achterover buig van genot, likt hij mijn hals en borsten. Hij trok zijn geslacht in en uit en liet het uiteindelijk zitten tot we zijn klaargekomen. Hij kwam naast me liggen. Niet lang daarna trok hij mij op zich en hield mijn kont weer stevig vast. Met bedoeling dat hij nog een keer wou. Het was wel gemakkelijk, want we hadden beide niets aan. Hij drong weer in me op en zachtjes wiebelde ik op zijn lichaam. Hij streelde mijn borsten weer en hield mijn lichaam hard vast. Ik sprong op en neer en we beginnen allebei hard te kreunen tot het weer over was. Ik viel naast hem neer. We zuchten diep, haalden adem in.
"schatje, wanneer gaan we trouwen?" vroeg hij.






Hoef ik verder te gaan ?

27-08-2006, 13:07


Hoef ik niet verder te gaan ?

30-08-2006, 19:01
ik vind dat je wel verder moet gaan blijkbaar ben ik je eerste fan je schrijft erg goed ga je nu verder?

30-08-2006, 19:04
Waar gaat dese verhaal eigenlyk Over ?

30-08-2006, 19:17


:banana
Uuuuuuuuuuupppppppppppppppppppppppppppppp!

30-08-2006, 20:03
Upieee

30-08-2006, 23:35
Hey allemaal bedankt voor jullie reacties

Ik ga zo snel mogelijk verder en hoop dat ik op jullie steun kan rekenen.

Als je wilt weten waar het verhaaltje over gaat,

Groetjes

31-08-2006, 00:11
Schatje wanneer gaan we trouwen, vroeg hij.
Daar kwam het al, de vraag waar ik het meest voor vreesde. Wil niets weten over het woordje trouwen. Telkens bij het horen van dat woord, staan mijn haren recht. Ik weet niet, misschien had ik wel bindingsangst. Nochtans hou ik zoveel van mijn mannetje. Hopelijk komt daar later verandering in en denk ik toch wel te trouwen met hem. Ondertussen bleef het stil in bed. Ik keek naast me en zag me mannetje lekker slapen. Oke, dat heeft ook niet lang geduurd, ondertussen zat ik weer te trillen voor wat ik moest antwoorden. Wat hebben mannen toch altijd. Na s3x vallen ze direct in slaap, in vergelijking met mij word ik klaarwakker. Ik sprong uit bed, raapte mijn kleren bijeen en trok ze aan. Duwde mijn voeten in mijn laarzen en liep weer naar het bed toe. Ik zag hem zalig slapen en streelde mijn lippen over zijn warm huidje, gevolgd door een kus op zijn mond.

Ik verliet zijn slaapkamer en haalde mijn jas van de kapstok. Ik deed em aan en trok de koude buitenlucht in. Al gauw trok ik mijn kraag recht en stak mijn handen in mijn zakken, op weg naar huis. Ik kwam nog een heleboel mensen tegen die me vies aankeken, maar daar schonk ik niet al te veel aandacht voor.

Thuis aangekomen opende ik de deur en trof mijn vader aan die net naar de moskee vertrok. Ik groette zonder te kijken en liep verder de woonkamer binnen. Ik schaamde me diep als ik mijn vader moet zien als ik net van "je weet wel waar vandaan" kom. Mijn moeder ontving me met een bigsmile en nodigde me uit om samen met haar de tagine mooi te likken. Absoluut geen zin! Zonder nog meer te zeggen loop ik de trappen op. Ik ging mijn kleren heus niet uitdoen want was nog van plan bij Samira langs te langs te gaan. Samira is mijn kleutervriendin, beschouw haar als mijn zus en doe de meeste gekke dingen met haar. We hebben ook veel meegemaakt samen, dus ruzie hebben we nooit gehad. Bij tijden als ze het moeilijk had, was ik er voor haar om te troosten. Zoals het geval toen ze thuis niet meer welkom was. Zij was niet echt het modeldochter en daarbij verliet ze haar ouderlijk huis en ging alleen wonen. Wij bleven hartsvriendinnen en mocht bij haar ouders ook al niet meer gezien worden. Ik bezoek haar elke dag en in feite kon je zeggen dat we samenwoonden. Mijn broer kijkt me altijd vies aan wanneer ik van buiten kom. Soms blijft het bij blikken en woorden maar kan uitlopen tot slagen en verwondingen. Meestal gewoon slagen want was een meisje met uitgesproken mening en een massa verdedigingstechnieken. Wanneer ik de kans krijg deel ik ook een paar klappen aan mijn broer. Hij noemt me dan "manwijf" maar hey who cares?

Even later, checkte ik mezelf in de spiegel, werkte wat make-up bij en spoot wat parfum over me heen en liep de trappen af. "Maaammm, ben naar Samira!!" Voor ik antwoord krijg was ik de deur al uit. Brrrrr vreselijk koud man. Ik versnelde mijn passen en kom eindelijk aan het appartementje van Samira. "Laat me binnen a heks!" riep ik van de telecom. Al lachend liet ze me binnen ik wachte 2min op de lift.

Samira liet de deur al openstaan en ik wandelde binnen. We hoeven elkaar niet meer te groeten. Het was alsof ik in mijn eigen huis ben. Ik liep naar de keuken en haalde drank. "Moet je ook?" riep ik naar Samira met mijn hoofd diep in de koelkast op zoek naar iets lekkers. "Nee!" hoorde ik haar nog zeggen. Ik trok mijn schouder op en dronk met grote slokken van de colafles.
Even later hoorde ik de deurbel.

31-08-2006, 00:16
ga sbnel verder meid!!

31-08-2006, 19:38
Snel ging Samira opendoen en komt mijn schat Nawfell binnen. "Heey Miraaa, hoe gaat ie meid?" vroeg hij. "Jaa goed man, jij?" vroeg Sam. "Perfect, weet je toch?" antwoorde Nawfell. Samira wijst stilletjes richting keuken waar ik zat en Nawfell knikt begrijpend terug en loopt zachtjes naar me toe.

"Samiraaaa, ken je je weg nog naar de supermarkt?" riep ik uit. "Je hebt echt niets lekkers in huis man!" Samira komt net de keuken binnengewandeld als ik juist de oven open maak. "Daar vind je ook niets madam profiteur! We bestellen straks wel pizza." zei Samira. Er verschijnt heel snel een glimlach op mijn gezicht en liep naar haar toe. "Samira!" zei ik opeens geschrokken. Mijn blik was gevestigd op haar lichtbruine haren. "Zie ik een grijs haartje? Waaaaaaaaaahahahahahahaa" proestte ik uit. Samira kijkt me vies aan. "Safé! Geen pizza meer voor jou! Buiten! Uit mijn huis! Nú!" riep ze uit. Ik lach nog harder en zakte door mijn knieen. Als Samira haar lach zelf niet meer kan bedwingen klopte ze me hard op mijn rug en lachtte heel hard mee. "Jaaa, ik heb het ook gezien deze morgend. Ik dacht niemand merkt het op dus laat ik het wel. Shit man, ze moet er dringend af!" zei Samira half lachend. "Nee, mag je niet doen. 1 grijs haartje brengt geluk dame. Je mag ze echt niet weg doen." zei ik op mijn beurt. Samira kijkt me met opgetrokken wenkbrauw aan. "Ja, echt waar!" bevestigde ik. "Nou oke, kam mijn haren wel naar de andere kant dan " zei en ze verliet de keuken.

Ondertussen ruimde ik het boeltje op het aanrecht op en begin in mezelf het liedje van emotions van destiny's child te neurien. Als ik met mijn rug naar de keuken sta, loopt Nawfell vanachter de deur en loopt zachtjes naar me toe. Als ik opeens twee handen rond me middel voel, ontsnapt een kleine gil van mij en draai me geschrokken om. "Ooh Nawfell mijn schat." zei ik en kuste hem volop op de mond. "Ik dacht dat het Samira was. Haha." vervolgde ik. Nawfell moest er ook van lachen. "Wat hoor ik daar?" zei Samira die opeens de keuken komt binnenspringen. Ze lacht even en verlaat dan weer de keuken.

Nawfell nam me steviger bij mijn middel vast en zette me op het keukentafeltje. "Ewa schat," begon hij. "Je was daarnet zo vlug weg? Heb je me wel een afscheidskusje gegeven?" vervolgde hij. "Jaa natuurlijk schat! Je weet toch dat ik nooit zonder vertrek?" zei ik met een glimlach en legde mijn vinger op zijn mooie lippen. "Hmm, ik dacht ze dan nog even te komen halen moest je dat niet gedaan hebben. Maar liefste, ik wil nog een kus." zei hij met een zacht stemmetje waar ik het warm van krijg. Zonder meer te zeggen drukte ik mijn lippen op de zijne en at me bijna op. Het geeft me een goed gevoel, een gevoel van dat hij mij echt wilt. Hij streek met zijn handen over mijn rug en trekt mij dicht bij hem. Ik sloot mijn benen rond zijn middel en genoot van hem. Ik voel zijn handen op mijn kont en zachtjes hefde hij mij op en staat midden in keuken terwijl hij mij draagt.

Samira komt de keuken binnengewandeld, haalt een drankje en gaat weer weg. We hebben haar zelfs niet opgemerkt, maar we schamen ons niet van haar. Ze is meer gewoon. Ondertussen duwt Nawfell mij al hijgend tegen de muur. "Hebben we het hier al gedaan schat?" vroeg hij. Ik grinnikte en laat hem mijn lichaam betasten. Hij trok mijn bloesje weer voor de tweede keer vandaag uit en volgt met de rest. Ik deed hetzelfde bij hem en samen staan we naakt in de keuken. Hij drong in me binnen en er ontsnapt een kreun langs zijn kant. Ik genoot nog van zijn aanrakingen en greep zijn kont vast. Hij doet hetzelfde bij mij en hij duwt me telkens weer tegen zich aan. Samira komt de tweede keer binnengewandeld en legt haar glas in de goot. Voor de tweede keer verliet ze de keuken weer en begin ik hard te hijgen. Als ik klaar gekomen ben gingen we onze kleren weer aandoen en zaten we samen op de bank naast Samira die ondertussen "Days of Our Lives" aan het kijken was.

Laat in de avond moest ik weer naar huis en nam uitgebreid afscheid van mijn Nawfell en kuste ik Samira op de wang. "Ik ga ook maar weer door." zei Nawfell en gaf Samira een hand. Nawfell volgde hij en ik nam mijn jas van de kapstok. Trok ze aan en liep naar buiten gevolgd door Nawfell. Samen wachten we tot de lift naar boven komt. "Yousra, hebben we het al gedaan in de lift?" vroeg hij zacht terwijl hij in mijn borsten knijpt en mij dicht tegen zich aanduwt. Ik kon mijn lach niet inhouden en zei: "Gekkie, ben je nou helemaal gestoord? In 2 sec ben je weer beneden hoor." en ik lachte weer. Nawfell houdt van avonturen en spanning. Net als ik maar zo ver ga ik niet. Stel je voor er is een camera in die lift ofzo? Niet veel later komt de lift boven en stappen we beide in. Hij begint me met volle lust te kussen en ik ging op hem in. Als we het geluidje van de lift horen, stoppen we en gingen de lift weer buiten. We namen afscheid van elkaar en hij stapte naar zijn auto toe en ik ging de andere kant op naar huis.

Thuis aangekomen liep ik meteen door de woonkamer heen naar boven. Mijn broer volgt me tot boven en ik sloot mijn deur voor zijn neus dicht. Hard bonkt hij op mijn deur en dwingt me mijn deur open te doen. Zonder enige deed ik mijn deur open en bekeek hem scheef aan? "Wat moet je nou weer?" vroeg ik zo zelfzeker mogelijk. Hij komt een stapje dichter en bracht mijn haren in de war. Ondertussen zegt hij: "Waar zat je? Hé? Waar zat je a slét? Ik heb jou al vaker gezegd dat je bij die hoér niet moet gaan. Snap je geen nederlands ofzo?" riep hij heel hard. "Moest je daarom mijn deur kapotbonken? Moet ik jou ook verbieden met jou junkvriend te lopen ofzo? Oh, maar jij bent zelf een junk! Ga me kamer uit en zeg me niet meer met wie ik mag lopen of niet. Zij is mijn beste vriendin." Ik probeerde mijn deur dicht te slaan maar hij zette zijn voet voor.
"Neem Ilham als jou voorbeeld a slét!" zegt hij. Die naam hoort bij elke preek die ik ooit ontvangen heb gekregen van hem. Dat omdat zij gewoon een hoofddoek draagt en altijd thuis is. Ik vind Ilham een tof meisje, aardig ook. Maar altijd als ik haar naam hoor bij mijn broer kan ik haar wel opvreten. "Jaaaa pffff!" zei ik en hij verliet mijn kamer al woedend en teleurgesteld.

Ik opende mijn msn en chat wat met enkele vrienden. Daarna zoek ik mijn bedje op en ging slapen.

31-08-2006, 20:37
wejo zieke verhaal zo goor

31-08-2006, 20:55
Nieuwe fan..! úp..!!

01-09-2006, 08:27



KijcK meissIej..Ick Vindt Dese Verhaal Gwn In 1 Wo0rd 'N T0pPertje..!!
Weet je wrm..?
Omdat je De verhaal Schrýft Z0wAls 'k dat Altyd wil...Je schrYft Met Inspiratie En de Ho0fdPersonEn BeschryF Je Heel Erg G0ed..!!
Van Alle Verhalen 0p Marokko.nL Vind 'K DeSe 'T Mo0iSte Eerlýk Waar..!!
Maar Wrm St0p Je n0u..!!
Ga Do0r..!! Ik Wil J0uw Hele Verhaal Uitlezen..!!
Ach Hierbý Laat 'k T Wel..
K ho0p Dat J dese ReacTiejJ Niej Negeert...!!
xxxxxxxxxxxx ne nieuwe,maar tr0uwe fan, yust_me

01-09-2006, 18:55

Citaat door Yust_Me:

KijcK meissIej..Ick Vindt Dese Verhaal Gwn In 1 Wo0rd 'N T0pPertje..!!
Weet je wrm..?
Omdat je De verhaal Schrýft Z0wAls 'k dat Altyd wil...Je schrYft Met Inspiratie En de Ho0fdPersonEn BeschryF Je Heel Erg G0ed..!!
Van Alle Verhalen 0p Marokko.nL Vind 'K DeSe 'T Mo0iSte Eerlýk Waar..!!
Maar Wrm St0p Je n0u..!!
Ga Do0r..!! Ik Wil J0uw Hele Verhaal Uitlezen..!!
Ach Hierbý Laat 'k T Wel..
K ho0p Dat J dese ReacTiejJ Niej Negeert...!!
xxxxxxxxxxxx ne nieuwe,maar tr0uwe fan, yust_me[/SIZE]
[SIZE="3"]Ohh wat ben ik blij dat te horen.
Ik hoop dat ik op jou steun mag vertrouwen en ik beloof je dat ik blijf verder doen tot het einde
Wie heeft er gesproken over stoppen trouwens?
Ik doe meteen het volgende deel

01-09-2006, 19:03

Citaat door maffiagurl:
Ohh wat ben ik blij dat te horen.
Ik hoop dat ik op jou steun mag vertrouwen en ik beloof je dat ik blijf verder doen tot het einde
Wie heeft er gesproken over stoppen trouwens?
Ik doe meteen het volgende deel [/SIZE]
[SIZE="3"]
óóh yes..!!
ICk Was Net Klaar Met EteN & Dn Check 'K StandaaRd Mar0Kko.nl...
Mýn Humeur Valt Gwn Niej te beschrýve..>!!
Wacht smachTend 0p Je Verv0lgje..!!
xx je tr0uwe fan,, yust_me

Pagina's : [1] 2 3 4