Bekijk volle/desktop versie : **..GiRls JuSt WanNa HavE FuN..**



Pagina's : [1] 2

25-08-2006, 20:28
Ik liep door Fifht Avenue naar mijn appartement...
Ik ben Leila En ben Eigelijk overal... Soms in Amerika Soms in Europa of in Afrika..
Ik breng mijn meeste tijd door in New York waar ik ook naar school ga.
ik pakte een camel pakje uit mijn Gucci tas en stak m op.. en liep door naar huis..
Ik woonde in een appartement waar ik een eigen verdieping had en mijn ouders een eigen verdieping.. Niet dat die ooit thuis waren.. Ze hadden het altijd druk met liefdadigheidsfeestjes met werk en naar andere onzinnige dingen te gaan.
Ik stapte de lift in en gingrichting mijn verdieping. Opeens ging mijn mobiel over.
Leila: Ewa
Nadia: Hey zina Alles goed baby
Leila: elhemdoelilah en met jou schat
Nadia: Gaat goed..
Leila: Ewa nog steeds in amsterdam schat?
Nadia: Neee raad eens waar ik zit.?
Leila: In Italie?
Nadia: Nee Sukkel ik heb mijn eigen suite in hotel Plaza kom je langs gaan we vanavond feesten Achmed geeft een feest vanavond dusjah en dan slapen we hier.
Leila: Geen probleem over een uur ben ik bij je saffi hbiba rustig aan..
Ik liep mijn slaap kamer binnen en trapte mijn manolo blahniks uit en liep de badkamer in ik kleedde me uit en keek in de gigantische spiegel..
Ik zag er goed uit al zeg ik het zelf ook al deed ik er niet zoveel voor..
Ik nam snel een douche en deed een badjas aan van Ralph Lauren..
Wat zal ik aandoen ik liep mijn inloopkast binnen Ik pakte een setje dunne roze zijden ondergoed en deed een zwarte jurkje van Calvin Klein aan waarin mijn figuur er goed uitkwam.. Door al het trainen had ik prachtige vrouwelijke rondingen gekregen. Ik Maakte me een beetje op en liet mijn haar losjes hangen.. ik spoot snel een beetje armani op en pakte mijn grote gucci tas.
Ik liep naar buiten en pakte een taxi naar Plaza waar Leila al te wachten stond...



Ewa mensen Zal ik verder Gaan???
Ik hoor het wel van jullieeeeee

25-08-2006, 20:42


verder meid

26-08-2006, 15:24
Ik stapte in de Taxi en keek uit het raam.. Plaza was niet zo ver weg dus lang zou het niet duren.
Ik keek uit het raam en dwaalde met mijn gedachte af naar khalid..
Khalid was mijn vriend.. Sinds hmmm Misschien al 4 jaar. We hadden een Aparte relatie.. Het was aan en toen ging het weer uit maar op een of een ander manier kwamen we weer altijd bij elkaar uit.. Hij was ook altijd stoned 24/7 ik kan me niet eens voorstellen hoe hij nuchter zou zijn..Hij wou met me naar bed.. Ik was er nog niet klaar voor.. Dus besloot hij maar met mijn beste vriendin naar bed te gaan..
Malika een half marokaanse half Braziliaanse dame.. Ze was een ware schoonheid maar nadat ze met elkaar naar bed zijn geweest (en wie weet wel hoevaak is het nooit meer echt goed tussen ons gekomen). Ik werd uit mijn gedachte gehaald door de chauffeur.
Ik gaf hem geld en stapte uit. Shit ik wist niet waar ze zat.. ik pakte mijn mobiel en belde Nadia op.
Nadia: JAh
Leila: Waarom neem je zo droog op Jah BEhdek Hello Of ewa
NAdia: Hahahha mag ik tochwel zelf weten
Leila: Mohiem i'm here ik weet alleen niet waar jij zit schatje
Nadia: Wacht ik kom eraan' en ze hing op..
Niet lang daarna zag ik haar uit de lift huppelen met een hotpant aan en een kort truitje.. We are young we like to party but most important thing We dont Give a Fuck!!
Nadia: Ewa Sweety kom mee'
En ze sleurde me mee de lift in.
Leila: Mensen chillen m zwaar hier hendek heb je daar shie gast in je kamer
Nadia: Nee joh waar moet ik die gast zo snel vandaan halen vanavond pas dan ga ik zorgen voor beslagen ramen meid..
Leila: Gekkerdjeee ik heb je gemist
Nadia: Heb je nog met khalid of is het weer uit?
Leila: ik weet niet wat we precies hebben je kent ons toch..
Nadia: Jah aan en uit aan en uit.. Get over it vanavond gaan we jagen..
Leile: Schat volgens mij gaan ze op ons jagen niet andersom
Nadia: Dan draaien we de rollen om toch..
Leila: ik ga ff roomservice bellen voor een fles Wijn..
Nadia: doe wat je wilt schat..
Al snel werd er aan de deur geklopt ik deed open en vond daar iemand van roomservice stond met een fles Dom Perignon.. Ik gaf hem fooi en nam en sloot de deur achter hem dicht. ik opende de fles en schenkte een 2 glazen in.. Stak een sigaret op en plofte op bed.

28-08-2006, 18:50
Ewa moet ik verder gaan of Niet... Ik hoor het wel

28-08-2006, 18:58


een marokaans meisje die rookt en drinkt leuk meisje

28-08-2006, 19:00
HIER MELD ZICH EN NIEUWE FAN!!!!


UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUP!!

28-08-2006, 19:41

Citaat door ggggg:
een marokaans meisje die rookt en drinkt leuk meisje
Geloof mij schat ik ken ze zelf

28-08-2006, 20:37
Nadia kwam binnen met een spijkerbroek En een hempje met daaronder manolo-sandalen met een hoge hak.. Zag er leuk uit in het geheel..
Nadia pakte haar glas en dronk het in een keer achter elkaar.. En schenkte vervolgens nog een glas vol..
Nadia: gaan we naar het feest of heb je geen zin?
Leila: Een kijkje nemen als het niks is dan komen we terug toch
Nadia: JAh dat vind ik ook..
Ik dronk snel mijn glas leeg en stond op... Liep naar een spiegel en smeerde een laagje chanel lipgloss op..
Leila: Zied laten we gaan.. We liepen naar de lift.
Toen de deuren open gingen zag ik een bekend gezicht.. Nicky een amerikaanse jongen.. Blond lang breed... Een covermodel en een kennis.. Soms mocht ik hem soms niet.. Het was nogal een viezerik dusjah...
Nicky: Hey lady'ss wat doen jullie hier?
Nadia: We verblijven hier nicky en wat doe jij hier?
Nicky: Het zelfde verhaal... ik blijf hier nog twee dagen totdat ik over vlieg naar paris waar ik een photoshoot heb..
Leila: Wat leuk voor je nicky.. We waren inmiddels uit de lift gestapt 'We zien je nog wel een keertje verschijnen'.
We liepen naar een taxi en stapte in.. Ik pakte een camel.. Stak m aan nam een trekje en stopte hem in de mond van Nadia, stak er vervolgens ook een voor mezelf op..
Leila: Waar is die feest eigelijk??
Nadia: Bij achmed thuis..
Leila: ik keek uit de raam.. Ik zag het wel als we aan kwamen..
We waren er al snel.. Ik keek rond.. Hmm een zwembad daar had ik wel zin in...
Achmed kwam naar ons toe..
Achmed: Ehlen damess ' Hij had alleen een zwembroek aan. 'Een duik nemen??
Leila: Geen zwemkleding bij ons..
Nadia: So what Kom we gaan erin who gives a Fuck..
Nadia trok haar broek en haar hempje al uit.. En bleef alleen in haar ondergoed staan..
Leila: Mij best.. Ik trok mijn jurkje uit en gooide hem op de grond
Achmed begon te fluiten..
Achmed: Ewa 2 bloedmooie dames is gevaarlijk spel.. hij duwde nadia in het water en mij nam hij mee in zijn omhelzing.. het water was verwarmt en voelde heerlijk aan.. Achmed riep een of andere Craig voor een joint...
Achmed: Moet een van de dames een hijsje?
Nadia: Jah geef eens.. Ze blaasde de rook in de lucht uit..
Achmed: jij leila?
Leila: Nee dankjewel' Ik dronk en rookte sigareten maar wiet of hasj had ik nog nooit gerookt.. Geen interrese erin oe saffi..
Leila: Ik kom zo weer... na een paar slage had ik de kantlijn bereikt en stapte uit het bad. shit ik was helemaal nat.. Ik liep naar binnen waar het bomvol was... De jaloerse blikken brandde in mijn rug. Morgen zou iedereen wel weten dat ik hier was en wat ik aanhad maarjah zo ging het nou eenmaal.. ik liep de trap op opzoek naar een badjas of handdoek.. Ik liep de badkamer in en vond een Badjas in een goudwitte kast.. Ik deed m aan en liep naar beneden..
Achmed: Staat je goed mijn badjas..
Leila: Dankjewel Achie
Ik kreeg zin in een koude drankje... Hmm een bar.. liep ernatoe en bestelde een wodka met veeel ijs.. Opeens voelde ik zachte lippen in mijn nek......

28-08-2006, 20:54

Citaat door GoudseKlaagmuur:
Geloof mij schat ik ken ze zelf
hihi ik heb ze nooit gezien is nieuw voor mij als ik een marokaans meisje zo zie ...

30-08-2006, 18:25

Citaat door ggggg:
hihi ik heb ze nooit gezien is nieuw voor mij als ik een marokaans meisje zo zie ...
Ewa alleen maar beter schat

30-08-2006, 20:49
Ik hoefde niet eens te zien wie het was want ik wist het... Die lippen die zou ik toch nooit vergeten.. Ik draaide me om...........
Khalid: Zina djelli alles goed met je?
Leila: Gaat goed en met jou?
Khalid: Gaat ook goed...

..Khalid...
Daar stond mijn schatje dan in een badjas gehuld.. Ik wist gewoon dat ik mijn toekomst ging delen met Leila ik weet niet maar het stond gewoon vast.. iets wat ik wist... Ik weet alleen verdomme niet hoe ik toch elke keer vreemd kon gaan.. Ik deed het niet met opzet.. Ik wil het zelf ook niet... maar het gebeurde toch.. Leila wou ik sinds de dag dat ik haar ontmoet heb al naakt zien.. Maar ze deed er moeilijk over.. typisch iets voor Leila... Eerst mij gek maken.. dan mij laten wachten voor weet ik niet nog hoelang.. Maar alsnog hou ik van haar en dat zal ik ook altijd blijven doen..
Ik liep naar haar toe en gaf haar een kusje in haar nek.. Alleen ik kon daar mee wegkomen en dat wist ik maar al te goed..
Khalid: Zina djelli alles goed met je?
Leila: Gaat goed en met jou?
Khalid: Gaat ook goed... Hbiba ik heb je gemist man waar heb je uitgehangen??
Leila: overal en nergens je weet hoe het gaat.. extra projecten voor school alles en jij?
Khalid: Ewa school..thuis sportend je kent me toch wel..
Leila: Ewaa jaah

Leila..
Khalid: 2 wodka’s extra veel ijs’ bestelde khalid
Leila: Ik had zin in een sigaret maar ik had mijn tas en jurkje nog bij het strand liggen.. ik had ontzettende zin om terug te gaan naar Plaza en lekker weg te zakken voor de tv….
De wodka’s werden geleverd… Ik nam een slokje.. ‘Heb jij geen sigaret?’
Hij pakte er een en gaf hem aan mij door.. Hijzelf draaide een jointje…
Khalid: Hasj om rustig te blijven…
Leila: Waarom hou je niet op met dat stoned zijn altijd?
Khalid: Ik weet niet.. Het hoort gewoon bij mij.. Vind je het erg? Wil je dat ik stop?
Leila: Jah voor je eigen bestwil
Khalid: Komt goed komt goed’ en hij stak m op en nam een hijsje.. Hij was er zo aangewend dat je niet eens aan hem zag dat hij stoned was.. Ik stak mijn sigaret op en nam nog een slokje van mijn wodka.
Khalid: Wat doe je in een badjas??
Leila: Gezwommen
Khalid: Ooh zoo
Leila: Ik ga ff me kleren pakken en aankleden ik ga weg heb het wel gezien hier..
Khalid: Ga je naar huis?? Of ga je mee naar mijn huis??
Leila: Ik ga naar Hotel Plaza Kom jij maar anders mee…
Khalid: Ook goed’ zolang ik maar bij haar was kon me het niet echt schelen waar..
Leila: Ik liep naar buiten op zoek naar mijn kleren.. Waar had ik die ook alweer gedaan…
Naar een tijdje turen had ik ze gevonden. Nu nog Nadia vinden om te zeggen dat ik ga. Achmed liep bij het zwembad
Leila: Acchiee
Hij kwam er al aangelopen…
Achmed: Zeg het eens schoonheid
Leila: Heb je Nadia gezien??
Achmed: Kijk eens op het terras van mijn slaapkamer staat mijn naam op de deur vindbaar dus..
Leila: Dankjewel
Ik liep naar boven en zocht naar de kamer van khalid.. Daar hebbess… Ik deed de deur open en vond Nadia daar.. Maar niet echt alleen…
Leila: Soorrryy dat ik stoor maar ik ga lieverd.. ga je mee of kan ik alvast gaan?

30-08-2006, 22:08

Citaat door GoudseKlaagmuur:
Ewa alleen maar beter schat
haha i kn0w lieverd !

02-09-2006, 00:31


Ewa Schatjesss als er niet genoeg fans zijn ga ik helaas stoppen met schrijvenn.... Ewa ik hoor van jullieeee.... Boesaa me

02-09-2006, 18:01
ga door meid

02-09-2006, 20:34
yooooooo sweetttyyyy

yehh verhaaal wel sexxy hoor

waarom stoppen ga verder

Pagina's : [1] 2