Bekijk volle/desktop versie : Nare partner gewoontes/trekjes



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

25-08-2006, 19:38
topictitel zegt het eigenlijk al...waar kun jij je af en toe echt aan irriteren als het op je partner aankomt...ben benieuwd

25-08-2006, 19:42


- Hij bijt op zijn nagels (aaaahhhhhh)
- Hij wil altijd het laatste woord en verdraait alles. Dat ik op een gegeven moment hem zo aankijk . En dan lach ik mij kapot. het is een kunst op zeg.

25-08-2006, 19:46
als ik aan het koken bent ...en meneer gaat dan zijn ''gang'' als jullie weten wat ik bedoel

iets zoeken tussen zijn kleding....jullie raden het al...ik kan alles overnieuw gaan vouwen

25-08-2006, 19:52

Citaat:
- Hij bijt op zijn nagels (aaaahhhhhh)
ieeee jakkes kan daar echt niet tegen koop voor hem van die vieze nagellak zodat ie het afleert



Citaat:
ets zoeken tussen zijn kleding....jullie raden het al...ik kan alles overnieuw gaan vouwen
daar staan ze om bekend

25-08-2006, 19:58


Elke dinsdag en donderdag na het trainen aan mij vragen of ik zijn vuile was uit zijn tas wil halen.

1 x per maand aan mijn kop zeuren of ik wil helpen met repetities nakijken. Ik haat dat. Hij weet dat ik daar niet tegen kan, en dan gaat hij net zo lang zeuren totdat ik ook ga nakijken.

25-08-2006, 20:02
gisteren zocht hij een riem terwijl je het zo kon zien waar het hing....gaat hij heel hard mijn naam roepen waar heb je die riem gedaan....dus de hele flat wist dat hij op zoek was naar een riem...kom ik kijken..... je kon het zo zien maar nee hoor ik moest het voor hem pakken omdat meneer met iets anders bezig was en niet op zoek was naar zijn riem....

25-08-2006, 20:07
Meneer kan naar me staren, dat ik er verlegen van wordt. Zo irri!!
Ik gil daarom altijd, he niet weer! Hij vind het blijkbaar leuk om me te pesten....

25-08-2006, 20:09

Citaat door Doenya25:
Meneer kan naar me staren, dat ik er verlegen van wordt. Zo irri!!
Ik gil daarom altijd, he niet weer! Hij vind het blijkbaar leuk om me te pesten....
Ik begrijp dat dit een ergernis van jou is, maar ik moet je zeggen dat dit heel schattig klinkt in mijn oren, so cute .

25-08-2006, 20:15
mijn man:

(hoeveel pagina's kan een topic hebben.. )


doet soms zijn schoenen niet uit...
gooit zijn sokken in de woonkamer...
trekt elke keer een ander paar schoenen aan, en laat de ander 4 gewoon op de grond liggen.
Heeft 12 jassen, mag niks weggooien of weggeven..dat doet hij wel...
praat in zijn slaap
hij rookt
zet de t.v. op zijn allerhardst op t.v zender Al jazeera..
Schenkt zijn glas thee vol en die van jou laat hij leeg.
Staat na het eten op om zijn handen te wassen en neemt NIks mee naar de keuken.
Gaat soms weg zonder gedag te zeggen...
Praat heel zacht, dat je 3x moet roepen :WAT, en lijk ik een VISWIJF..
Tijdens een ruzie, zegt hij geen WOORD terug en blijft je dom aankijken,...
Wil je dat hij wat doet: standaard antwoord: EWA, MORGEN

Genoeg?

25-08-2006, 20:17

Citaat door 7eloua:
Ik begrijp dat dit een ergernis van jou is, maar ik moet je zeggen dat dit heel schattig klinkt in mijn oren, so cute .


Het is niet altijd schattig.... hij doet soms ook expres staren dat het niet meer leuk is, want hij weet dat ik daar niet tegen kan. Bijvoorbeeld als ik iets zeg wat hem niet zint, kijk hij me zo aan dat ik er kippenvel van krijg.. je weet zo'n blik zonder knipperen of emotie, daar word toch geen mens goed van

25-08-2006, 20:20

Citaat door mmu3:
mijn man:

(hoeveel pagina's kan een topic hebben.. )


doet soms zijn schoenen niet uit...
gooit zijn sokken in de woonkamer...
trekt elke keer een ander paar schoenen aan, en laat de ander 4 gewoon op de grond liggen.
Heeft 12 jassen, mag niks weggooien of weggeven..dat doet hij wel...
praat in zijn slaap
hij rookt
zet de t.v. op zijn allerhardst op t.v zender Al jazeera..
Schenkt zijn glas thee vol en die van jou laat hij leeg.
Staat na het eten op om zijn handen te wassen en neemt NIks mee naar de keuken.
Gaat soms weg zonder gedag te zeggen...
Praat heel zacht, dat je 3x moet roepen :WAT, en lijk ik een VISWIJF..
Tijdens een ruzie, zegt hij geen WOORD terug en blijft je dom aankijken,...
Wil je dat hij wat doet: standaard antwoord: EWA, MORGEN

Genoeg?
OMG.... is hij toevallig een aid waya3er.
Ps: zulke dingen deed de mijne in het begin ook, nou dat heb ik hem dus afgeleerd, hallo, we leven samen. De slaven arbeid was een paar eeuwen terug hoor, kom nou

25-08-2006, 20:21

Citaat door Doenya25:


Het is niet altijd schattig.... hij doet soms ook expres staren dat het niet meer leuk is, want hij weet dat ik daar niet tegen kan. Bijvoorbeeld als ik iets zeg wat hem niet zint, kijk hij me zo aan dat ik er kippenvel van krijg.. je weet zo'n blik zonder knipperen of emotie, daar word toch geen mens goed van
Hij doet het erom, mwoah ik zou m duwen, wat denkt ie wel niet ...

25-08-2006, 20:25



Citaat door 7eloua:
Hij doet het erom, mwoah ik zou m duwen, wat denkt ie wel niet ...
Ach ja en voor de rest is het een man naar mijn hart, hij is lief, geen nare gewoontes, behalve dat staren. Hij komt vaak thuis met een presentje voor me helpt me in het huishouden, kookt weleens, doet de was ophangen. Hij maakt nooit ruzie, kent geen schreeuwen of slechte woorden. I love him xzuchtx

Alhamdoulillah!

Jij dan? getrouwd?

25-08-2006, 20:31

Citaat door Doenya25:
Ach ja en voor de rest is het een man naar mijn hart, hij is lief, geen nare gewoontes, behalve dat staren. Hij komt vaak thuis met een presentje voor me helpt me in het huishouden, kookt weleens, doet de was ophangen. Hij maakt nooit ruzie, kent geen schreeuwen of slechte woorden. I love him xzuchtx

Alhamdoulillah!

Jij dan? getrouwd?
Nooit ruzie? Hmm khoop dat de ... dan wel heftig is, want je moet bepaalde emoties op een gegeven moment toch kwijt , is alleen maar gezond.

Allahoumalek elhamd!

Ikke nog nie .

25-08-2006, 20:32
gek!

Alhamdoulillah, heb het getroffen met hem.

Oh jouw prins komt wel geloof me! (insha Allah)

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7