Bekijk volle/desktop versie : mensen ik heb een fobie voor iets



Pagina's : [1] 2 3

25-08-2006, 19:32
ik ben rijp voor de psychiater..

ik kan er absoluut niet tegen als mensen smaken enzo smerig gewoon is dat.. het is zo erg dat ik dopjes in me oren wil doen en niet met smakende mensen in 1 ruimte wil zitten

25-08-2006, 19:46


iekkkk ik heb dat nooit kunnen uitstaan joh.... ik kan me daar altijd aan irriteren... daarom vind ik het ook nooit niet fijn in een grote groep te eten, want er zit altijd wel iemand bij die smakt, en de ander krabt effe achter zijn oor... bij de 1 zit opeens iets in zijn neus....en jij zit daar mee aan tafel.... ieekkkk....... bij mij is hulp al te laat joh....

Groetjes
Fat

25-08-2006, 19:47

Citaat door Zina-Sabrina:
Oh heerlijk smekken tijdens kaugom in je mond..maar met eten word ik gek als ik iemand hoor of zie smekken
aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh en dan hoor je de kauwgom knetter de knetter..... bahhhh

25-08-2006, 19:47
hier nog 1 (en mijn zusje ook)...ksta gelijk op van tafel

25-08-2006, 19:48


ik vind dat ook niet smakkelijk...ik heb mijn kids van jongs af aan geleerd dat ze met hun mond dicht moesten eten..en gelukkig doen ze dat ook....ik kan me ook irriteren aan mensen met kauwgom in hun mond en dan hoor je tak tak tak....gadver..!!!

25-08-2006, 19:49
Ik haat smakken

Insania

25-08-2006, 19:54

Citaat door Zina-Sabrina:
tak tak tak
jaaaaaaaaaaaaa typischhh heee...

Ik heb ook een fobie om zomaar mensen een hand te geven of aan te raken... moet meteen mijn handjes wassen....

25-08-2006, 20:10

Citaat door Zina-Sabrina:
bang dat ze ergens anders met hun handjes hebben gezeten wella
preciessss... en daarna stop ik perongeluk mijn hand in me mond... iekkkkkk...
Mijn man zegt ook altijd een beetje bacterie is ook goed, hij zegt, mensen betalen om bacterie binnen te krijgen en jij wast het weg....

25-08-2006, 20:11
hoe heten die klein potjes ook al weer... wat ben ik toch vergeet achtig de laatste tijd man hoe zou dat komen, hoe meer ik op m.nl hoe vergeetachtiger ik wordt

25-08-2006, 20:24

Citaat door Zina-Sabrina:
Ik let er altijd op of mensen hun handen wassen na het toiletteren,zo niet mogen ze damin niet vasthouden of aanraken..ja sorry ik vind het vies
jaaa ergg heee...

nou er komt altijd zo'n jongen bij ons eten... en het viel me op dat ie niet zijn handen waste voor het eten ....
maar goed... gelukkig scheppen we vaak eten bij ieder op zijn bord... maar vind ik toch viess hooor...
en laatst zei ik het tegen mijn man, zeg tegen hem dat ie op moet staan en zijn handen moet wassen... mijn man zegt het en, zegt die jongen, jaaa ik heb ze al gewassen.................. ???????????????????????? ik dacht na.... wanneer??? toen je thuis was 10 uur geleden??? iekkkk

26-08-2006, 09:47
ik dacht dat ik de enigste was die gestoort is.. mijn man zegt altijd doe toch eens normaal.. hij begrijpt het gewoon niet.. maar toch irriteert hij zich de laatste tijd soms ook wel aan smakken..

maar goed.. dames ik wil hier vanaf en ik weet niet wat ik moet doen..want echt mijn fobie tegen smaken gaat een beetje dingen overheersen..

en ik schaam me zo erg daarvoor

26-08-2006, 10:01

Citaat door Zina-Sabrina:
Waarom moet jij je schamen,mensen behoren gewoon niet de smakken en als jij er niet tegen kan is toch niet raar of verkeerd..Ik doe het weleens met kaugom gewoonweg omdat ik het leuk vind om manlief en vooral mijn moeder en zus te irriteren maar ik moet er niks van hebben als mensen lopen te smakken tijdens het eten,doet me denken aan de mocro's in marokko...het zijn gewoon geen manieren en niet iedereen heeft ze vanuit huis meegekregen.
en die oude mensen vooral..

26-08-2006, 10:04



Citaat door Zina-Sabrina:
Oh heerlijk smekken tijdens kaugom in je mond..maar met eten word ik gek als ik iemand hoor of zie smekken
dat is meestal voor ongemanierde mensen
...... juist die bedoel ik ja

26-08-2006, 10:08
hahahaha! noa, je bent echt niet alleen, ik hou ook niet van smekken, maar ik heb een zus die op het randje gek worden staat als er word gesmekt! ze staat gelijk op en wil niet meer verder eten, al heeft ze nog honger.

26-08-2006, 10:10

Citaat door Zina-Sabrina:
rot een end op elkarda...blijf je mij achtervolgen of wat??
en jij dan albakra,ik weet niet of je het weet maar iedereen mag hier komen dus ook ik.trouwens we waren aan het discuseren over kauwgom.weet je nog.of ben je dement geworden.a mot lekroeda

Pagina's : [1] 2 3