Bekijk volle/desktop versie : Okay heren wat trekt nu eigenlijk jullie aandacht????



Pagina's : [1] 2 3

22-06-2003, 23:42

Citaat door MinZa:
Hey heren,

Ik heb eigenlijk een vraag aan jullie.
Zodra marokkaanse meisjes een groep jongens zien gaan ze gelijk hard lachen en praten. Zodat zij opgemerkt worden.
Of vallen jullie meer op meisjes die hard to get spelen?????

Maar hoe reageren jullie er nu eigenlijk op en wat denken jullie er dan ook bij???

Denken jullie dan:
- daar heb je weer zo'n meiden die aandacht te kort komen
- zo hey wat een lekkere wijven
- zo die gaan we ff playen
of jullie geven ze geen aandacht.

Laat het me weten. Serieus aub!!!!
Want ik vind het zielig als die meiden zich uitsloven voor niks.


Groetjes
.

22-06-2003, 23:45


Niets is triester dan die marokkaanse meiden die zo luid praten en lachen in t openbaar. Tfoe 3liehoem .

22-06-2003, 23:46

Citaat:
Origineel gepost door BennY_D
Niets is triester dan die marokkaanse meiden die zo luid praten en lachen in t openbaar. Tfoe 3liehoem .
Jah gelijk heb je tenminste als ze het alleen doen om op te vallen

22-06-2003, 23:48
Schoonheid van een meid is juist haar manier van doen?Een meid die er rustig bij loopt die je amper hoort praten,that's a real chica, zo zie je dat zij helemaal geen aandacht nodig heeft en aandacht zoekt .. ze blijft rustig, en als een jongen in haar ogen kijkt, kijkt ze verlegen weg, in plaats van hardop te lachen en terug kijken en knipogen en signaaltjes te geven ...

Mohim that's my oppinion

22-06-2003, 23:48



Citaat:
Origineel gepost door Angel_eyz
Hey heren,

Ik heb eigenlijk een vraag aan jullie.
Zodra marokkaanse meisjes een groep jongens zien gaan ze gelijk hard lachen en praten. Zodat zij opgemerkt worden.
Of vallen jullie meer op meisjes die hard to get spelen?????

Maar hoe reageren jullie er nu eigenlijk op en wat denken jullie er dan ook bij???

Denken jullie dan:
- daar heb je weer zo'n meiden die aandacht te kort komen
- zo hey wat een lekkere wijven
- zo die gaan we ff playen
of jullie geven ze geen aandacht.

Laat het me weten. Serieus aub!!!!
Want ik vind het zielig als die meiden zich uitsloven voor niks.


Groetjes
k kijk of ze lekker billen hebben.
das het enigste wat bij mij telt.
en de rest kan mij gestolen worden.

22-06-2003, 23:49

Citaat:
Origineel gepost door Shahinez
Schoonheid van een meid is juist haar manier van doen?Een meid die er rustig bij loopt die je amper hoort praten,that's a real chica, zo zie je dat zij helemaal geen aandacht nodig heeft en aandacht zoekt .. ze blijft rustig, en als een jongen in haar ogen kijkt, kijkt ze verlegen weg, in plaats van hardop te lachen en terug kijken en knipogen en signaaltjes te geven ...

Mohim that's my oppinion
And every normal chick shares your opinion .

22-06-2003, 23:51

Citaat:
Origineel gepost door BennY_D
And every normal chick shares your opinion .
YOURE RIGHT GIRL

22-06-2003, 23:52

Citaat:
Origineel gepost door naisha
Jah gelijk heb je tenminste als ze het alleen doen om op te vallen
Ewa meestal wel ja ik bedoel je kan ook gewoon zachtjes praten met je vriendin(nen) zodat zij je horen en met ze lachen zodat zij je alleen horen. Mij boeit t echt niet wat aicha kandisha gister heeft gedaan hoor en de rest van de straat volgens mij ook niet.

22-06-2003, 23:53

Citaat:
Origineel gepost door naisha
YOURE RIGHT GIRL

22-06-2003, 23:56
ik denk gelijk zo iets :

Citaat:
- daar heb je weer zo'n meiden die aandacht te kort komen
- zo hey wat een lekkere wijven
- zo die gaan we ff playen

22-06-2003, 23:59
Ik ben het helemaal met jullie eens, het is helemaal erg als die meiden in de trein zitten en jij zit daar ook in de buurt.

Al die hollanders denken meteen dat jij ook zo boers bent.

Vorige x zaten er 3 meiden ook in de trein. Ik was express bij de deuropening blijven zitten, kwou echt niet met ze in 1 coupé zitten(ik hoorde ze al van de verte blerend aankomen, maar ze zijn gewoon bij mij in de buurt gebleven.

En vooral 1 van die 3 kandisha'a was echt om misselijk van te worden.
Ik heb echt een hekel aan zulk soort meiden

23-06-2003, 00:02
Ik zat vorige x in tram 1 en daar heb je soms achterin geen stoelen maar gewoon stangen waar men op kan leunen 3 marokkaanse meiden sprongen Letterlijk in de lucht van stang naar stang . En dan noemen ze n.egers apen

23-06-2003, 00:04


pffff.. ik schaam me altijd dood op zo een moment.... ik weet vaak niet eens wie er dan bij stonden omdat ik niet naar hun gezichten kijk.. ik loop gewoon door en ga al helemaaaaal niet hard praten of lachen.. schande man! maar ja ik ga ook niet om met marokkaanse meisjes dus misschien is dat het ook wel..

23-06-2003, 00:09

Citaat:
Origineel gepost door jamila_zina17
pffff.. ik schaam me altijd dood op zo een moment.... ik weet vaak niet eens wie er dan bij stonden omdat ik niet naar hun gezichten kijk.. ik loop gewoon door en ga al helemaaaaal niet hard praten of lachen.. schande man! maar ja ik ga ook niet om met marokkaanse meisjes dus misschien is dat het ook wel..
Ik ga alleen maar met marokkaanse meiden om, maar niet met zulke.

Mijn vriendinnen zijn van die meiden zoals shahinez omschreven heeft, zo zijn we gewoon allemaal. Ik ken deze meiden ook vanaf kleuterklas.

23-06-2003, 00:09
Ik heb helemaal geen last van zulke meiden...
Als ze bij in de buurt komen, dan zijn ze gelijk stil...

Ze zijn namelijk bang voor mijn ninja-outfit

Pagina's : [1] 2 3