Bekijk volle/desktop versie : vervolg van toch erin getrapt (waargebeurd)



25-08-2006, 18:15
het spijt me heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg dat ik jullie zoo lang heb laten wachten, mijn leven ging gewoon KUT door en dat moest ik ook verwerken.. hoop dat jullie verder lezen wacht op jullie reactie's INscha-Allah
als jullie zijn vergeten hoe het vooraf ging, laat me dat weten dan krijgen jullie eerste deel xxx karima

nou hij was vrij dus, die avond belde die me.. een paar uur later had ie ze eigen telefoon terug... hij vroeg me per sms of hij me de volgende dag kon zien.. ik antwoorde dat ik het goed vond, waarop hij weer reageerde dat ik alleen moest komen omdat ie mij veel te vertelle had... ik voelde me zo goed eindelijk ik had wat ik wou.. met een goed gevoel viel ik in slaap...

de volgende morgen tutte ik me op, alles netjes dee een leuke outfit aan, en ging na school.. het derde les uur melde ik me af en ging na hem toe..
we hadden op CS afgesproken, na een kwartier was ik bij hem.
ik liep na de voorkant van CS en belde hem op dat ik er al was.. hij zei ik zie je al schat ben er zoo.. Wajow ik voelde me zo gespannen ik kon me bijna geen houding geven.. hijj kwam lachennd na me toe lopen en omhelsde me zooo hard ik begon te huilen.. hij zei alsjeblieft karima niet huilen ik ben er toch...
we hebben uren gelopen, opeens uit het niets keek hij na me gezicht en zei karima wat heb je met je wenkbrouwen gedaan, ik schaamde me kapot en zei lachend nixx hij zei altijd al karima niet epileren , hahah hij zei ik zag het al op de foto's die je na me had gestuurd haha ik lachte en we liepen door...
we hebben uren gekletst en ik heb hem mijn leven verteld.. en hij zijn deel... rond 4uur zei ik dat ik na huis moest en hij ging mee hij bracht me tot mijn wijk het regende en hij gaf me zijn paraplu.. ik was zo gelukkig en liep na huis...
later in de avond kreeg ik een smsje:
je hebt mijn dag met jou gezelschap veel mooier gemaakt, hvj en laat je nooit meer gaan aziz.... ik pikte een paar traantje weg en ging slapen

27-08-2006, 22:37


Dagen gingen voorbij, we belden en smsten elkaar paar keer per dag...
Ik was zo blij, maar diep van binnen wallah echt raar.. alsof iets niet klopte...
tweee weken nadat ie vrij was, hadden we op school een feest, ik wou er heel graag heen ik wist dat hij tegen schoolfeesten was ... Ik dacht laat ik het toch maar vragen, ik belde hem die nacht voor het slapen gaan:
ik: heey schat
Hij: heey
ik: alles goed met je??
hij: hmdl met jou??
Ik: ja hmdl nu jij er bent is alles okee
Hij: wat ben je aan het doen schat??
Ik: nix een beetje aan het lezen, aziz ik wou je wat vragen
Hij: en dat is ...
ik: ik heb morgen een feest op school mag ik er heen??
hij: karima je weet toch dat daar niet van hou
ik: aziz alsjeblieft dit is het laatste jaar, met deze mensen.. dit is de laatste keer oke??
hij: karima weet je ik doe dit voor jou, maar als het zo belangrijk voor je is mag je gaan.. en hee...
Ik: ja??
hij: hou je hoofd er wel bij he nix geks doen
ik: ja wallah beloofd
hij: is goed schat ik moet even wat doen ik bel je zo terug..
Ik: is goed en eey als ik niet opneem weet je dat ik slaap..
hij: is goed schat hvj muaaaaaaaaaah
Ik: ciao ciao

ik ging in bed liggen, ik smste hem nog even.. dat ik van hem hield en dat ie zich geen zorgen hoefde te maken..
daarna viel ik in slaap, de volgende morgen werd ik vroeg wakker.. ik belde me vrienden en vroeg er of ze op me wou wachten bij de brug.. ze zei dat het goed was.. ik waste me kleedde me aan en ging na school..
ik zag dat ze op me stond te wachetn ik liep op er af gaf er een knuffel en 4kusjes en liepen verder...
ik vroeg er heey soum mag jij vanavond komen?? duhhh gaf ze als antwoord, en jij ?? zei ze.. ik zei dat aziz het wel goed vond..
samen liepen we lachend de school in, die dag verliep leuk.. na school ging ik gelijk na huis.. omdat twee uur daarna het feest begon...

27-08-2006, 22:53
Ik liep lachend het huis in, me moeder keek me raar aan van: sinds wanneer lach jij??? haha ik zei hoi alles goed en gaf er een kus..
ze zei ja hmdl met jou, ik zei primaa hoor...
ik vroeg er wat ze zou koken voor het feest, ze zei ik ben van plan nassi te maken okee?? ik zo is goed hoor...
ik dook me kast in en zocht na een leuke outfit die geschikt was voor die avond..
ik pakte mijn witte laagjes rok en een beige burberry body... pakte al mijn douchespullen en ging de douche in..
ik werkte een beetje mijn wenkbrouwen bij, en alle andere haartjes die ik niet gepast vond haha
ik waste me haar en me lichaam, draaide de kraan dicht en deed een handdoek om me heen en liep na de kamer... ik keek na de klok en zag dat het al kwat over 4 was.. ik moest me haasten want om 17:00begon het al...
ik kleedde me aan, dee wat mascara op lipgloss en gooide me haren loss...
ik dee er schuim in en gooide het in de war... dee een beetje parfum op ..
ik bekeek mezelf nog even.. en ja ik kon er mee door, prachtig haha
ik riep na me moeder dat we konden gaan..
we stapten in de auto en ze reed em na school, ik belde soumia net voor de school en vroeg waar ze was.. ze zei dat ze al in de school zat... ik liep na binnen en gaf alle meiden gebruikelijke kusje... ze zaten allemaal in de kantine daar kon je eten als je wou... we pakten met zijn allen een bordje en vulden het met wat we wouden eten, daarna schoven we aan.. was echt gezellig alle meiden bij elkaar lekker kletsen... het voelde echt raar ons laatste feest samen, nog even en we gingen uit elkaar (examen jaar) we zaten daar echt een uur of twee te babbelen.. ik en soumia stonden op en liepen na de dansruimte.. sommige zaten te dansen en anderen zaten aan de kant... soumia keek me zo ondeugend aan van ?? zullen we ik knikte nee azizs woorden zaten nog in me hoofd...
ze zei kom nou wij met zijn tweeen zonder jongens kom nouuuu ik lachte en liep met er mee... in het begin danste ik niet echt makkelijk, na een tijdje dacht ik lekker boeiend.. mensen mogen kijken, voor wat komen ze hier?? is een feest toch.. ik ging helemaal los, het voelde echt goed even alles eraf dansen samen met mijn hartsvriendin... is niet verkeerd toch?? of toch wel...

08-04-2009, 14:40
Uppp meidd! lijkt me spannend verhaal:O
btw ik kan erin getrapt niet meer vinden? kan je dat laatste stukje nog plaatsten

Xx stile fan