Bekijk volle/desktop versie : Zoek een tweedehands laptop en waar moet ik op letten?!

25-08-2006, 17:50
Salaam,

Ik ben dringend op zoek naar een tweedehands laptop. Ik wil wel een nieuwe kopen, maar ik heb begrepen dat je dan het een en ander op moet installeren en dat dat weer veel geld kost.
Nu ben ik nou niet bepaald een genie op het gebied van computers, dus wie weet waar ik allemaal op moet letten als ik er 1 aanschaf? En wie weet misschien waar ik ergens tweedehands laptops kan kopen?

Alvast bedankt!
Yasira

25-08-2006, 18:03

voor zo'n 600 eur kan je toch een nieuwe laptop kopen.
incl noodzakelijke prog's wss.

waar moet je op letten? neem gewoon een computerfreak mee

25-08-2006, 18:09

Citaat door hass:
voor zo'n 600 eur kan je toch een nieuwe laptop kopen.
incl noodzakelijke prog's wss.

waar moet je op letten? neem gewoon een computerfreak mee
Klopt voor 600 euro ken ik een nieuwe kopen, maar dan ben je nog niet klaar. Je kan er dan nog niet op er moet eerst nog wat gebeuren en blablabla. Heb gehoord dat dat ook nog een hoop kost en mijn budget kan dat niet aan...
Ik heb geen computerfreak

25-08-2006, 18:14
welke programma's heb je nodig?
je krijgt wss windows xp erbij hoor, meer heb je voor te beginnen niet nodig.

25-08-2006, 18:39

Nou, in ieder geval dat office gebeuren..Dus word, excel, PP etc.

25-08-2006, 18:54
jaa doeis normaal, yasira

trouwens daar kan je via via aan geraken, if u kno wut i mean

25-08-2006, 19:16
jaaah precies alles kun je tegenwoordig via internet aan komen.

zoiets ga je tog niet in de winkel kopen :P?

25-08-2006, 22:18
Een Goede Batterij !!!!!

25-08-2006, 23:22

Citaat door Yunus:
Een Goede Batterij !!!!!
die zit er vaak bij

26-08-2006, 12:11

Citaat door Larache86:
jaaah precies alles kun je tegenwoordig via internet aan komen.

zoiets ga je tog niet in de winkel kopen :P?

26-08-2006, 14:02
Zoals ik al zei, ik ben niet into de computers. Dus je kunt tegenwoordig gewoon alle software van het internet downloaden...Maar heeft dat dan geen gekke bijwerkingen ofzo?

En als je bijvoorbeeld geen windows xp op je pc hebt, kun je die dan ook downloaden?

Ja sorry, het zullen wel gekke vragen zijn, maar normaal laat ik dit soort zaken door iemand anders regelen, maar nu sta ik er eigenlijk een beetje alleen voor, vandaar...

26-08-2006, 15:47
als je een nieuwe laptop/pc koopt staat er altijd windows xp op. dat is standaard. soms kan het ook zijn dat ze office (Word, Excell,...) er ook al opzetten en nog wat software om bijvoorbeeld te branden of dvd's te zien,...

maar windows staat er altijd op, en zolang dat erop staat kun je op internet en kun je dus de rest van de software allemaal downloaden...

MVG
Mhidou

26-08-2006, 20:31

Citaat door Mhidou:
als je een nieuwe laptop/pc koopt staat er altijd windows xp op. dat is standaard. soms kan het ook zijn dat ze office (Word, Excell,...) er ook al opzetten en nog wat software om bijvoorbeeld te branden of dvd's te zien,...

maar windows staat er altijd op, en zolang dat erop staat kun je op internet en kun je dus de rest van de software allemaal downloaden...

MVG
Mhidou
Ja ok bedankt voor de info!

Mijn zus had ook een nieuwe gekocht, maar ze kon nog steeds niet tekstverwerken etc. Totdat er weer wat aan gesleuteld moest worden en blablabla...Nu kan ze wel op word, maar haar laptop doet nog steeds raar. Hij valt soms zomaar uit...

26-08-2006, 22:50
ik heb wel een laptop voor jou
ibm thinkpad 2681

pentium 4
2 laders
cd rewriter dvd speler
+tas van de laptop

voor â¬250 voor jullie