Bekijk volle/desktop versie : ~*...Slechte Vrienden M@ar Uiteidelijk...*~



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26

25-08-2006, 17:27
hallo mensen

ik en hakima gaan een verhaal beginnen we waren al begonnen maar
daar kwamen niet echt veel mensen dus bij deze presenteer ik jullie


~x...Slechte Vrienden M@ar Uiteidelijk...x~

25-08-2006, 18:16


eey lieverd eerste fan begin maar schatje inow

27-08-2006, 12:42
ik zal zou wel een stukje plaatsen

en aicha chiloha je bent welkom

27-08-2006, 12:46
Het was donderagavond, ik lag op bed. Terwijl ik wist dat de rest van mijn vriendinnen, in de stad aan het 'hozzelen' waren. Ik bepaalde er enorm van. Vooral met dit mooie weer. ik probeerde uit huis te komen maar me broer was thuis dus ik kon niet toen hoorde ik opeens dat mijn broer de deur uitging en ik kreeg de kans om weg te vluchten ik belde een vriendin op om mij op te halen en ze kwam 10 min daarna ik kleede me om snel snel. ik zij tegen me ouders dat ik naar een vriendin ging ze zijden oke. ik wist zelf dat het niet kon maar dacht laatmaar anders kom ik nooit de deur uit. Ondertussen in de auto
Ik en mijn vriendin zaten wat te praten ondertussen had ik mezelf opgemaakt want vandaag waren we niet alleen.
Er zouden jongens bij zijn,aan de ene kant vond ik het superspannend maar aan de andere kant was ik wel bang wie weet of me broer daar was.
We waren aangekomen in de stad ik zag al een paar vriendinnen van me in de Mac ik liep zwaaiend naar hen toe.
Angekomen daar
Hey hey alles goed zina's van me.
(die namen maar ik weet niet hoe dat moeten we samen verzinnen)
je weet tog groeten enzo.......
We gaan naar de bios daar hadden ze ook afgesproken met de jongens.
Onderweg zaten ze te kijken of hun haar leuk zat en hoe ze eruit zagen.
Aangekomen in de bios.
Ik wist niet wat ik zag mijn broer met een paar van zijn vrienden ik wist niet hoe snel ik daar weg moest ik was al weg.
5 minuutjes later hoorde ik me tel ik wou hem opnemen ik zag dat het (naam van vriendin)was ik nam op.
vreindin:Hey zina wrm was je zo snel weg.
ik:Sorry maar er kwam iets tussen ik moest egt weg.
vriendin:Oh ok ik moet wel zeggen het is hier egt supergezellig.
ik h ok veel plezier nog ik spreek je (jullie)nog bye bye.
En ik had opgehangen.
Nu as ik onderweg naar huis maar het begon wel laat te worden en ik wist niet welke smoes ik moest gebruiken.
Eenmaal aangekomen thuis…

28-08-2006, 20:49


Je 3e fan zina

Up!!...

29-08-2006, 09:26
Aangekomen thuis ik liep rustig de voordeur in,ik keek eerst voordat ik naar binnen ging want je weet maar nooit.Phoe gelukkig ze sliepen ik liep rustig de trap op zodat niemand het hoorde ik ging naar me kamer en deed snel mijn pyama aan en ging slapen ik kon eigelijk niet slapen want ik was bang dat me broer me had gezien in de bios.Na wat heen en weer om te draaien viel ik toch in slaap s'ochtend werd ik wakker ik hoorden mij broer schreewen ik dacht gelijk aan gisteren zou hij mij toch gezien hebben????Ik stond snel op en rende naar de douch ik hoorden mij broer de trap op lopen a kheba waar ben je!!!Hij zag dat iik in de douch was. A kehba kom eruit of ik sloop die deur!! ik reageerde niet hij zou ieder moment de deur open breken.Gelukkig hij gaf het op en liep naar beneden.Ik douchde ff snel en rende naar me kamer ik deed snel mijn kleren aan en ging naar beneden ik zag me ouders ontbijten.Ik pakte snel een broodje en liep weg wacht !! ik schrok ik draaide om en zag me broer daar staan. ooh SHIT!!
broer: waar was jij gisteren!!!
noual: thuis ?
broer: ik zag anders iemand in de bios die veel op jou leek??!!!
noual:....
broer: nou gaa je antwoorde of wat ?!!!!

me ouders die zaten naar me te kijken zij wisten niet dat ik stiekem dingen deed die eigelijk niet mochten dus ze verw8ten het niet..


Ik hield nog steeds me mond en dat maakte me broer kwaad.
broer:a kahba wollah antwoord of ik breek je wesh wat denk je wel niet.
noual:.......hmm ikke...was.....ja ik was daar effe ik zou naar me vriendin gaan maar zij ging effe langs een paar meiden in de bios maar toen wou me vriendin daar blijven maare.....ik was gelijk weggegaan.
moeder:Ja onze dochter heeft gelijk ze zou naar haar vriendin gaan.
Vader tegen broer wat zeg je tegen je zusje je zusje is niet zo laat haar met rust.
(oh die vader wist niet beter hoe naoual zou worden maar hij zou er niet lang voor nodig hebben voordat hij erachter komt........hij zal er kapot van zijn)"
noual:ja laat me met rust denk je nou echt dat ik in de bios zou blijven in het donker ben niet gek.
Ik voelde me wat sterker dat me ouders me steunden.Vannacht kon ik niet slapen ik was wel blij dat me ouders me steuden maar ik krijg er zo een schuld gevoel bij ik weet niet.Pas laat in de avond kon ik weer slapen morge moest ik naar school had geen zin maarjah.Ik was de laatste tijd niet zo vaak op school dus ik kon beter gaan.Ik stond op en ging douchen kleede me om en ging naar beneden ik wou net de deur uit gaan maar me moeder riep me
naouel!!!!!
naouel: jaaaaah mama
mama: je moet wel eerst ontbijten
naouel: hoef niet ik ben al laat
mama: oke beslama
naouel: beslama mama
ik ging de deur uit en ging naar de bushalte waar ik altijd me bus pakte ik stond daar te wachten toen kwam daar en hele mooie jongen eraan. ik keek snel om. hij kwam naar me toe en........................ .

29-08-2006, 09:28
Weer een stukje mocrogirl_18 nu ben jij aan de beurt en hoe meer fans hoe groter het verhaal.

29-08-2006, 18:59
Ewa mensen reageren anders gaan we niet door hoe meer fans hoe beter.
Dus pas als we genoeg fans hebben om voor te schrijven dan gaan we door tog mocrogirl_18!

29-08-2006, 19:06
helemaal

30-08-2006, 17:24
Geen reacties geen verhaal en willen jullie niet weten wat er gaat gebeuren nadat ze die superknappe jongen heeft gezien!

30-08-2006, 17:32
wohoeeeeeeee ewa mensen ziedo reageren ik wil wel door met het verhaal als ik jullie intresse heb

30-08-2006, 17:36
ga snel verder

30-08-2006, 17:45


ga doooooooor plieeeeeeeeeeees

30-08-2006, 17:46
up! up! up! up! up! up! up! up! up! up!
up! up! up! up! up! up! up! up! up! up!
up! up! up! up! up! up up! up! up! up!
up! up! up! up! up! up! up! up! up! up!
up! up! up! up! up! up! up! up! up! up!

30-08-2006, 17:53
eeeeeeyy

sorryyy wollah heb het zo druk met mijn 3 verhalen dat ik niet meer kan lezen maar heb hamdoelah ff de tijd en weet je GA VERDER hoe meer vervolgen hoe meer fannen
dus gewoon verder gaan ze zullen wel vanzelf komen

veel liefs
aicha chiloha
thx mocrogirl dat ik welkom ben lieverdje

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26