Bekijk volle/desktop versie : lees me verhaal



25-08-2006, 14:56
hallo ik ben nieuw en ik wil een verhaal gaan schrijven en wil weten wat jullie ervan vinden deze personen komen er in voor het gaat over een marokkaans meisje die veel problemen heeft gekregen omdat ze niet met de juiste personen omging

souhailaver haar gaat dit verhaal
safia:haar beste vriendin
lamiaok een goede vriendin
mirjam:een meisje die ze heel lang kent sinds ze 3 was
amin:haar broertje
youssef:een jongen die ze zal leren kennen
yousra:haar zusje

ik ga alsaf een stukje schrijven

25-08-2006, 14:57


souhaila:de wekker ging af ik werd wakker had eiegenlijk geen zin om wakker te worden maar toen ging me moeder schreeuwen SOUHAILA WAKKER WORDEN NUUUU!! oke oke tfoee school begint weer hjeb egt geen zin ging opstaan douchen bidden en wist niet wat k aan moest shit ik heb weinig nieuwe kleren gekocht ik ga egt niet naar schoool met de kleding van vorig jaar ik trekte gewoon een rok aan en een bijpasende t-shirt ik dagt het is al laat ging naar de bushalte en zag lamia daar wachten..
lamia:hey sgat leuke vakantie gehad
souhaila:ja hoor hoe gaat het
lamia:goed hamdoelilah en met jou
souhaila:hmdl
we gingen dus naar school ik ineens botste ik tegen een jongen aan KIJK EENS UIT
die jongen:sorry hoor ik heb je niet gezien
souhaila:ik was egt boos en ineens kkeek ik hem aan 0mg hij was soo knap en toen zei ik verlegen maak niks uit en werd helemaal rood 0mg ben tog niet verliefd ik heb die jongen hier nog nooit gezien
lamia:wat was er
souhaila:en ik vertelde het verhaal lamia moets lachen de bel ging en ging naar de klas


moet ik verder gaan??

25-08-2006, 15:11
souhaila:na dat we uit de klas waren zag ik lamia te flurten met een paar jongens ik dagt in mezelf waar is mee bezig ze vond mohamed tog soo leuk??mohamed is een jongen waar zei een tijdje verliefd op is en dagt ze begint en toen zag ik nadia hey nadia alles goed
nadia:ja hoor met jou
souhaila:hmdl heb je lang niet gezien
nadia:jah maar kijk lamia eens met die jongens flurten ze denk egt dat ze wat is
souhaila:tja maar we zitten nu eigenlijk wel agter de rug te rodelen
nadia:jah dat is wel zoo maar waar gaat de wereld heen zullen we gaan shoppen in de stad
souhaila:is goed hoor leuk ik kende nadia egt goed ze is egt een lief meisje maar ineens kwam ik die jonge eer tegen ik aanbotste en zag nadia ging met hem praten
nadia:hey youssef hoe gaat het
youssef:goed hmdl met jou
nadia:goed hoor dit is me vriendin souhaila
souhaila:ik zei verlegen hoi en hij zei hoi terug ik dagt in mezelf dus yousseg heet die mooie naam was liefde op het eerste gezicht
nadia:heey wil je met mij een souhaila mee naar de stad
souhaila:shit nu loop ik helemaal voorsgut en gat een schouderklop aan nadia
en vroeg aan der van waar ken je hem
nadia:hij is me neef hoezoo
souhailao gewoon en we hebben gewinkelt heb een paar kleren gekocht en kwam moe thuis
vader:souhaila waar was je gebleven
souhaila ging gewoon naar de stad met nadia
vader:het is 8 uur
souhaila:ik dagt shit en kreeg een klap van me vader en ging huilen naar boven en sloot mezelf op in de kamer wat voor kxt leven heb ik en toen kwam amin binnen
amin:doe de pc voor me aan
souhaila:nee rot op het is ook erg om de oudste te zijn moet altijd vervelende dingen doen ik haat dit en langzaam vielde ik huilend in slaap

25-08-2006, 15:14
1ste fan........
Ga snle verder

25-08-2006, 15:15


ga snel verder meid..
En de vervolgejs waren prachtig:kus:

25-08-2006, 15:29
souhaila:ik werd wakker ik was nogsteeds boos van gister iedereen maakt tog fouten iedereen mag laat thuis komen behalve ik ik ging douchen bidden en sit weer niet wat ik moet aantrekken
moederOUHAILA KOM NUU ETEN HET DUURT ZOLANG
souhailake oke wagt ff ik ging eten en ging rennen zodat ik de bus kon halen ik zag mirjam wat toevalig
mirjam:hey souhaila alles goed
souhaila:ja hmdl met jou
mirjam:hmdl ewa heb je je ware al gevonden
souhaila:mirjam waarom moet je altijd daar perse over praten laten we het over iets anders een keer hebben dan jongens
mirjam:waar dan over?? jongens is het enige leuke onderwerp
souhaila:nou er zaten toevalig twee jongens agter me en ze zogte volgens mirjams aandagt mirjam is wel een mooi meisje ik ken der heel lang mooi lang bruin haar en groene ogen jep en ik had het goed ze zaten mirjam te versieren mar ze gaf ze geen aandagt
mirjam:heey meid souhaila als je wat meer aan je uiterlijk doet ze je der best goed uit en dan word je ook door de boys versierd net als mij
souhaila:nee bedankt ben geen xxxx als jouw
mirjam:meisje je moet niet stoer tegen me komen praten
souhaila:hou je bek man goedkope xxxx je denkt egt dat je wat bent laat me met rust!! en ze greep me bij me haren en we begonnen te vegten die jongens die zaten me schelden zodat ze bij mirjam konden scoren helemaal niemand stond aan mij kant ik spuugde op mirjam en trok aan de haren toen kwam mirjams broer en sloeg me inelkaar ik zag zwart voor me ogen ik werd wakker en toen lag ik in het ziekenhuis niet geloven iedereen stond aan haar kant





25-08-2006, 15:35
sorry mensen ga morgen verder

26-08-2006, 15:02
salam mensen ben der weer en ga weer met het verhaal verder

souhaila:ik werd wakker en keek om me heen ik lag in het ziekenhuis en zag nadia en safia aan komen en zag dat er een jongen bij hun was en dat was youssef nadia en safia zijn tweelingen ze lijken precies op elkaar haha
nadia:hey ben je al wakker hoe gaat het
souhaila:gaat goed weet me moeder dat ik hier ben
safia:jah we hebben haar al gebeld
youssef:wat was er gebeurd
souhaila:heeft niemand je het vertelt
youssef:ja maar wil het ff van jou horen
souhaila:en ik vertelde het hele verhaal
youssef:WACHT MAAR ALS IK DIE BITCH TE PAKKEN KRIJG
souhaila:je hoeft haar niet voor me te slaan ik ben niet zoo sielig ik kom gewoon vooor mezelf op en eigenlijk ben ik begonnen ik zei xxxx tegen haar
youssef:dan heeft zei geen recht om je te laan wacht maar als ik die kk slxet te pakken krijg
safia:je moeder komt er zo aan ze wou niet geloven dat jij gevochten heb ze denkt dat we liegen
souhailao oke want ik heb eigenlijk nooit gevochten ik dacht wejooj ik verdronk in youssefs ogen hij is gewoon zo leuk en lief en heeft mooie groene ogen..
moeder:souhaila wat is er gebeurd je ligt dus egt in het ziekenhuis
yousra:ik heb daarnet mirjam uitgescholden
souhaila:maak jullie maar geen zorgen het gaat goed en mag van de dokter zoo naar huis
moeder:gelukkig dan maar mirjam die kehba hoe durf ze zit met jou te doen
souhaila:maak niet meer zoveel uit
dokter:souhaila je moeder is er je kan met haar naar huis gaan
souhailake bedankt dokter dus we gingen naar huis en zag me vader paniekerig
vader:WAT IS ER MET JE GEBEURD!!!!!!
souhaila:en vertelde hem het hele verhaal
vader:ik ga naar mirjams ouders hoe durven ze me dochter aan te raken
moeder:wil ja wat eten
souhaila:nee heb geen honger ga slapen en morgen wil ik weer gewoon naar school
moeder:je moet wel oppassen he
souhaila:zal ik doen dus ging slapen

zal ik verder gaan??

26-08-2006, 15:14
kom op mensen reageren

26-08-2006, 15:32
souhaila:de wekker ging af werd wakker ging douchen bidden en wist niet wat ik moest aantrekken ik heb dus zommaar wat aangedaan en deed me haar in een knotje ik ben bang dat ik mirjam weer tegenkom heb egt geen zin in ruzie meer ik ging naar de bushalte en zag daar lamia
lamia:hey meid hoe gaat het ik dagt dat je niet naar school zou komen vreselijk zeg wat er gebeurd is
souhaila:tja gebeurd is gebeurd we kwamen op school aan ging naar de les
juffrouw:je hebt een goed rapport souhaila ga zo door dan haal je zkkr de havo
souhaila:yess heb een goed rapport haal altijd de beste cijvers van de klas hihi dus ik ging naar de kantine met lamia zitten en zag daar youssef met mirjam te lachen wojooj jaloerzie stijgt ze3ma als hij haar ziet slaat hij haar inelkaar
lamia:ik weet souhaila jaloerzie stijgt
souhaila:whaha jah maar voor jou ook
lamia:hoezo??
souhaila:ik zie mohamed daar ook met haar te lachen en haar verliefd aankijken
lamia:ewile kxtwijf wat zit ze met me vriendje te flurten vieze xxxx
souhaila:ik weet hoe het voelt 0mg ik wil nu naar de toe en haar beuken youssef heeft mij nog niet gezien en toen ging mirjam mij aankijken en draaide de hoofd om en toen zag ik lamia naar mirjam lopen wejooj wat doet ze nou
lamia:ik ging naar mirjam lopen kon gewoon niet aanzien dat ze met mohamed zat te fleurtenen met youssef zei verdietmt hun NIET!!dus ging naar der lopen en ging der uitschelden
mohamed:lamia doe rustig
souhaila:ik zag dat lamia mirjam ging schelden dus ging ik der ook naar toen en zei tegen youssef ze3ma als je haar ziet zal je haar inelkaar slaan dan hoef je niks te zeggen denk je dat ik dom ben ofzoo ik ben niet 1 van die knikkervriendinnetejes en zag dat mrijam en lamia gingen vechten en mohamed probeerde ze tegen te houden
youssef:shit hee je ik wou der inelkaar slaan maar hoe me aankeek kon ik der gewoon niet slaan ze is mooi damn en is souhaila boos
souhaila:ik ging lamia helpen en ging ook mirjam inelkaar slaan was gewoon soo boos ik krabde in der gezigt scholde der uit en lamia trok aan der haren gaf haar dreune en probeerde haar helemaal kapot te slaan
lamia:ik kon het gewoon niet aanzien hoe ze met mohamed zat te flurten die jongen is van mij ik ben egt verliefd op hem voor de eerste keer en probeerd die hxoer hem van me aftepakken
souhaila:ik merde dat iemand agter me stond nee het is mirjams broer toch niet shit dan kan ik hallo tegen het ziekenhuis zeggen en lamia ook





26-08-2006, 16:08
Ga snel verder joh

27-08-2006, 14:21
salam ben der weer ik ga weer verder

souhaila:shit heb geen zin om weer in het ziekenhuis te liggen ik keek agterom en zag dat het youssef was gelukkig ik dagt het was die broer ik liet mirjam los en de juffrouw kwam der aan
juffrouw:souhaila lamia waar zijn jullie meebezig ik bel jullie ouders op
souhaila:shit hee ze gaat me ouders bellen ik krijg klappen van me vader als die dit hoort wejooj ik heb ook nooit rust we moesten mee met de juffvrouw en ze belde onze ouders op en mirjam zat te huilen en mohamed ging haar troosten fajaa voor lamia zit youssef der nou ook te troosten mij ging hij niet troosten toen ik in het ziekenhuis ewa safie hij gaat zien me ouders werden gebeld en ging gauw naar huis en zag me vader er staan

27-08-2006, 14:43


hey meid nog 2e fan ga snel verder je stopt op het spannende stuk

27-08-2006, 20:08
souhaila:me vader keek niet zo boos
vader:school heeft gebeld en je hebt mirjam inelkaar geslachen en mirjams ouders kwamen naar me toe en ze heeft het verdient zei heeft jou in het ziekenhuis gelagen
souhaila:wejooj zoo toffe vader heb ik hij is amper boos
vader:souhaila verder heb ik niks te zeggen
souhaila: oke en ging naar boven en kkeek of iemand online was niemand was online dus sluitte de pc af ik ging lamia ff bellen
lamia:hallo
souhaila:hey met mij souhaila
lamia:hey zijn je ouders boos
souhaila:nop de jounes??
lamia:nee niet egt maar heb je het gezien mohamed ging gewoon mirjam trooste tfoe scheinheilig wijf waarom zou mohamed ewigenlijk voor miij kiezen ik ben niet zo mooi als mirjam ik verdien volgens mij niet
souhaila:nee hoor je bent egt een knappe meid
lamia:youssef ging ook haar trooste
souhaila:jah zkkr jaloerzie stijgt maar ik moet het gewoon accepteren wie wilt er nou met een meisje die nooit make-up doet of noooit sexy kleed
lamia:je bent knap hoor maar als je wat meer aandagt steed aan je uiterlijk zal iedere jongen op je vallen
souhaila:weetje ik hoef ze niet maar ik moet hangen ik spreek je morgen inschallah op school
lamia:doei
souhaila:jep ik wist het wel ik maar lamia krijgt tenminste aandagt van anderen jongen ik ik krijg poep ik ben gewoon niet zoo mooi youssef heeft zoveel meisjes die op hem vallen waarom wilt hij dan persee mij en zijn 1000x mooiere meisjes die hem leuk vinden hij is gewoon 1 van de knapste jongens op sgool maar lamia die kan mohamed wel krijgen zij is egt een knap meisje tfoeeeeee ik haat mezelf en zo pratend tegen mezelf viel ik langzaam in slaap