Bekijk volle/desktop versie : K en zij...Eenzame ziele..Drage ons grootste Geheim mee...



Pagina's : [1] 2 3 4

25-08-2006, 13:53
K en zij...Eenzame ziele..Drage ons grootste Geheim mee...


K en zij..We voelen ons helemaal leeg van binnen..We dragen ons grootste geheimm al jaren mee..
Inmiddels zijn we beide..17 jr..En we ware langzaam uit mekaar gegr0eid...Wij samen vinden dat we onze
verhaal kwijt m0eten en pas verder kunnen gaan leven...We voele ons 0p dit moment helemaal misbruikt...
K die nu Elhamdoelilah bij me ouders woon...
En zij die nu bij haar pleegouders woont....We kwamen aan bij Dr. Marlowi...
"Goeiemiddag meiden neem maar plaats"Ik en Pricilla namen plaats...
We keken mekaar aan...Zouden we onze verhaal nou egt vertelle??
Onze verhaal die al jaren ons dwarzit ??[/SIZE][/FONT]

[SIZE="4"][FONT="Arial"]Veel leesplezier...
Zeg me maar als k verder m0et gaan

25-08-2006, 14:06


Eerst fan
ga snel verder

25-08-2006, 14:22
Hier ben ik dan je trouwe fan gaby Ga Verder Meid

25-08-2006, 14:24

Citaat door gaby:
Hier ben ik dan je trouwe fan gaby Ga Verder Meid
Hahaha...jaah me trouwee fann..Dat ben jijj...hihi...Kzet z0 een verv0lgjeee

25-08-2006, 14:25


Romaisa..k {14 jr}
Pricilla{14 jr}

Daar beg0nnen we dan met 0ns verhaal...Het begon allemaal op een dag....
K en Pricilla waren 14..Zoals elke meisje wel doet...Gingen we naar sgool,roddele..En euh over jongens
babbele....Pricilla`s ouders waren gescheiden...Ze woonde bij haar moeder en stiefvader...Haar stiefvader
zat op altijd op zijn luie stoel terwijl haar m0eder haar kapot werktte..En euh Pricilla had geen broers,
Zussen...Zoals k..K had woonde bij me ma en pa...K had jammer gen0eg geen zussen,broers...
We hadden bijna alweer schoolbal 0p sgool...In de pauze zate we same op een bankje...

Pricilla:Aaaght m0ppiee bijnaa sgoolball...
Kke:Ahaha jaah mannn..En euh jij gaat zeker met Mark...
Pricilla:Ahahaha ielll Romaisa kom hier jij...
En we begonnen mekaar te kietelen..
Kke:K gah in me broek plasse van het lache AAAH stopeeee whahahha k kwam bijna niet meer uit
me woorden...
Pricilla:AAHHAHAHAHAHAH 0keej beloof je dat je nooit meer over Mark gaat zitte pratee die sukkeltje
Kke:O...Okeej ahahaha srryyy sryy!!!ahwhahhahahhaha
Daar stoptte we elkaar uiteindelijk mekaar te kietelen de hele sgoolplein die ons raar aankeenn...
Hahaha daar lagen we dan.hlm op mekaar..

25-08-2006, 14:27
Ga Verder

25-08-2006, 14:42
Hey schatjeeee..leuk begin..ga snel verder..kusjeeee

25-08-2006, 18:35
Dr. Marlowi moest lache..Wat ben k blij meiden dat t0gh dat jullie t0gh n0g leuke tijden met mekaar
hadden...HAHA Gah verder meiden met jullie verhaal...Dus jullie waren toen beide 14 jaar oud..
Jaah..antwoorde Pricilla...Okeej meiden gah verder met jullie verhaal...



Ahaha en Mark was tenslotte haar ex..Alleen zijn karakter...Okeej michien was ze uiterlijk wel mooi..
Maar hij vond zichzelf heel wat...Totdat Pricilla hem zat was...Ging ze na sgooltijd roepe...
MARK HET S UIT!!!Ahaha dat was egt grappig terwijll zij keihard uit riep{om aand8 zeker}MARK HET
S UIT!!HOOR JE ME..UIT UIT UIT!!!Ahaha opeens bleef ze maar roepe het s uit uit uit toen zei K steeds
Aan...aan..aan...Toen rende Mark naar me toe..Zij hij egt Wil je met me...Zei k iellll neej nooit..
Zei hij...Maar je zei net Aan aan aan...Oeff Mark alsjeblieft zeg...En daar lag Pricilla dan weer in een
deuk..We hielden ervan om elkaar uit te lache...Zulke leuke tijden hadde we met mekaar...
Kzou vandaag bij Pricilla slape..Na smeke bij me ma m0cht k uiteindelijk bij der blijve slape...
Het was vrijdag lkkr weekend....

25-08-2006, 19:27
Ga Verder...

25-08-2006, 19:40
ewaaa meid ga gauw verder je begint goed en de vervolgjes mogen wel stukj langer zijn oke kusz eeen nieuwe fann

25-08-2006, 19:42

Citaat door bouhayach:
ewaaa meid ga gauw verder je begint goed en de vervolgjes mogen wel stukj langer zijn oke kusz eeen nieuwe fann
AHAHHA k0mt g0ed....k0mt 0mdat kvandaag niet z0 een zin hadd om van die lange te plaatsen....

25-08-2006, 21:04
Ga verdertjes

25-08-2006, 23:08


Pff...Eindelijk was de les afgel0pe...K hoefde gelukkig niet naar huis..
Om me spulle te hale..Want die ware al bij Pricilla....Toen we thuis aankwamen..Was alleen hij stiefvader
thuis...Want , haar moeder werktte tot de avond..Pricilla had nooit egt contact met der moeder...


Dr.Malowi onderbrak me..."Euh Pricilla deed het je dan niet pijn..dat je je moeder nooit dan zag"
Pricilla antwoorde snikkend...Het deed me heel erg pijn van binnen , maar k liet het nooit aan me m0eder
merken...Anders zou het uitl0pen t0t een ruzie...Dr.Malowi antwoorde...Hoe weet jij dat jullie dan ruzie
krijgen...Jah omdat k haar al s keer had gezegt dat ze nooit voor me tijd had..en ze was toen heel erg
woedend op me en negeerde me een weekje...Hmm Dr.Malowi stond op om Pricilla te troosten...
Eeh meiden...Kunnen jullie wel verder gaan met jullie verhaal...Adnders gaan we morge wel weer verder..
K keek Pricilla aan..Want k wilde graag verder gaan want nu kwam het er 0p neer..Wat haar stief-vader
met ons deed....Pricilla bleef na een tijdje twijfelen..En zei snikkend tege me"Jah Romaisa gah jij maar
verder met het verhaal"Hmm okeej Pricilla weet je heel zkr dat k verder moet gaan"Eeh jah gah maar verder
...


Okeej....We zaten met ze drieen in de woonkamer..Prisje haar stiefvader en k...Pricilla vroeg k wat wou
drinken...Jaah graag...Ze stond op en liep naar de keuken...Haar stief-vader zat naast me...En kwam hele-
maal bij me nek ruike...Hmmmm wat ruikk je lkkr...Kvond dat dit niet egt goed zat..Euh k gah Pricilla helpen..
Okeej m0p...K keek hem vragend aan mop??K ging naar Pricilla toe...Lkkr s die stiefvader van jou..
Lkkr???keek ze me vragend aan....Euhh neej dat niet heel possetief bedoeld...Hij zat net helemaal aan
me nek te snuffelen en zegt tege me moppie...Sdat een normale gewoonte bij jullie?Hmm jah dat doet
hij ook vaak bij mijn Gwn negeren...Kom we gaan lkkr naar me kamer toe...We zate gezellig te prate...
Na een tijdje kwam haar stief-vader binnen..Zo dames k zie dat jullie het heel gezellig hebben...Hij kwam
met ons 0p de bed zitten...Hmm zo dames n0g een weekie dan s het sgoolbal...Kdenk dat 2 schoon-
heiden als jullie wel wat less kunnen gebruiken..zei hij met een walgelijke grijns op zijn gezicht...Zou je dat
egt willen doen Kris ons helpe..{Pricilla noemde haar stiefvader Gwn kris want ze zag hem niet egt als een
egte vader..}Tuurlijk jullie 2 schoonheden kunnen dat well gebruiken...Kzal jullie vertellen wat jullie het
meesten van de j0ngens kunnen verw8ten...Ben blij dat het bal pas woensdag s...dan kan k mooi jullie alles
vertellen...K zal m0rgen een uurtje met jullie door nemen met een vriend samen...K en Pricilla hadden
geen idee waar hij het 0ver had dus we kniktten alleen maar...........................................

25-08-2006, 23:12
Spannend ga snel verder..kusje

26-08-2006, 10:52
ga verder
XxX Gaby

Pagina's : [1] 2 3 4