Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid 6 dagen ni gegeten, 6 kilo afgevallen, het werkt bij mijjj hihi



Pagina's : 1 2 [3] 4 5

26-08-2006, 15:23

Citaat door miss_polite:
Het is ongezond voor jezelf en voor anderen
dus ik zou ermee kappen als ik jou was volg dan een dieet ga sporten walakien
op deze manier krijg je het dubbel zo hard terug
besef je ook dat er nu heel veel meiden zijn
die dit lezen en denken o wat makkelijk dat ga ik ook eens doen
dus als je iemand wil adviseren doe het op een gezonde manier
en niet zo
Ik raad iedereen aan om dit zo aan te pakke ze... uw eetgewoonte drastisch aanpasse, aan lichaamsbeweging doen en zorge d age genoeg energie binnekrijgt op ne dag...

As ge dan paar kilo's kwijt bent, kunde weeral normaal gaan eten.. in kleine hoeveelhede dan als tervoren..

Ge zie zelf hoeveel je lichaam nodig heeft, iedereen maakt da voor zichzelf wel uit en ga regelmatig wandelen enzo.. woulah als ge het op de juiste manier aanpakt komt je lichaam niks tekort en val jij gegarandeed af!

26-08-2006, 15:27



Citaat door Leila1982:
Belgen staan bij mij helaas bekend als het minder slimme volk... met alle respect, maar het klopt wel als ze zeggen dat belgen dom zijn, dat zijn ze vaak echt, niet allemaal natuurlijk. Net zoiets als hollanders zijn gierig, is ook meestal waar, ook niet allemaal natuurlijk.
Ach meid, was da na weer voor ne rotte opmerking.. kwenie zene volgens mij zenek nooit een belg geweest.. ben ne Marokkaan en zal het altijd blijve.. kdenk ni dat het land waar da ge gebore zijt daar iets mee te make heeft ma bon soit as ge uw eige Hollander wil noeme, dan doe da eh.. ma geef me ni die typische stereotiepe die ze aan de Belge geve

26-08-2006, 15:29

Citaat door Leila1982:
6 kilo vet verliezen is wel wat anders dan die 6 kilo die jij kwijt bent, dat is namelijk alleen maar vocht en misschien ook spierweefsel, maar absoluut geen vet.

Als je echt wilt afvallen zul je op de weegschaal misschien juist aankomen, of op hetzelfde gewicht blijven, omdat je lichaam door het sporten spierweefsel aanmaakt en dat weegt meer dan vet.
Wat verbrandt er dan tijdens het springtouwe?? Wat gebeurt er als ge zwaar begint te zwete en ge aan lichaamsbeweging doet??


Amaj, mense kunne oftwel ni leze oftewel wete ze van zichzelf da ze dit nooit zoude aankunne en dergelijke onzin verkope

26-08-2006, 17:03

Citaat door PrInCeSs_RiFf:
Ik raad iedereen aan om dit zo aan te pakke ze... uw eetgewoonte drastisch aanpasse, aan lichaamsbeweging doen en zorge d age genoeg energie binnekrijgt op ne dag...

As ge dan paar kilo's kwijt bent, kunde weeral normaal gaan eten.. in kleine hoeveelhede dan als tervoren..

Ge zie zelf hoeveel je lichaam nodig heeft, iedereen maakt da voor zichzelf wel uit en ga regelmatig wandelen enzo.. woulah als ge het op de juiste manier aanpakt komt je lichaam niks tekort en val jij gegarandeed af!
JIJ MOET MET EEN PSYGIATER GAAN PRATEN..
jE HEBT ANOREXIA ZOEK HULP VOORDAT HET TE LAAT IS MAN!
EN HOE DURF JE DIT AAN TE RADEN AAN DE MEIDEN HIER?
GEK MENS..
JE DENKT ECHT DAT JE GEZOND AFVALT..
MAAR JE KRIJGT GEEN ENE REET VITAMINEN BINNEN..
JE MAAKT JE ORGANEN KAPOT DOOR DAT DOMME IDOTE GEDOE VAN JE..
JE MAG DAN WEL ENERGIE HEBBEN MAAR VAN BINNEN WORD JE VERROT MAN..
DAT JE DIT MENSEN AANRAAD JE BENT ECHT GEK IN JE HOOFD DOM WICHT!


Sorry: dit is echt de eerste keer datik tegen iemand ben uitgevallen hier maar dat wijf is zoo ontzettend dom!!
en dat ze dit andere mensen aanraad is nog dommer..
Maar wat ik het domst vind is dat ze niet weet wat ze met haarzelf doet?
Ze denkt echt dat ze lekker dun blijft zodra ze begint te eten dan komt het allemaal weer aan..
ik heb vroeger precies hetzelfde gedaan als haar en ik wil niet dat zij of andere personen de zelfde fout maken..
ik heb er spijt van...
En ik loop nu bij een dietiste om aan tekomen..
wil je het zo ver laten komen???
Niet te geloven..
misschien is het de bedoeling dat je eerst ziet wat hetmet je doet voordat je ermee stopt


Saaraa,

26-08-2006, 17:38



Citaat door Leila1982:
Belgen staan bij mij helaas bekend als het minder slimme volk... met alle respect, maar het klopt wel als ze zeggen dat belgen dom zijn, dat zijn ze vaak echt, niet allemaal natuurlijk. Net zoiets als hollanders zijn gierig, is ook meestal waar, ook niet allemaal natuurlijk.
sr hoor,ik ga je niet aanvallen ofzo,maar wat jij zegt klopt totaal niet..het heeft niets te maken met belgen die dom zijn maar hier ligt het aan de persoon die denkt dat ze goed bezig is...want ik zal maar niet beginne over onderwijs enzo in belgie maar zoals men weet ligt het niveau daar veel hoger...dus het is niet omdat zij toch wel iets doms doet dat daarmee kan gezegd worden dat belgen dom zijn

26-08-2006, 19:10
dat 6 dagen eten hou je niet vol! als jij weer je normale eetpatroon weer gaat oppakken, zul je snel genoeg weer aankomen! beste oplossing is: gezond eten en sporten

26-08-2006, 20:40

Citaat door saaraa:
JIJ MOET MET EEN PSYGIATER GAAN PRATEN..
jE HEBT ANOREXIA ZOEK HULP VOORDAT HET TE LAAT IS MAN!
EN HOE DURF JE DIT AAN TE RADEN AAN DE MEIDEN HIER?
GEK MENS..
JE DENKT ECHT DAT JE GEZOND AFVALT..
MAAR JE KRIJGT GEEN ENE REET VITAMINEN BINNEN..
JE MAAKT JE ORGANEN KAPOT DOOR DAT DOMME IDOTE GEDOE VAN JE..
JE MAG DAN WEL ENERGIE HEBBEN MAAR VAN BINNEN WORD JE VERROT MAN..
DAT JE DIT MENSEN AANRAAD JE BENT ECHT GEK IN JE HOOFD DOM WICHT!


Sorry: dit is echt de eerste keer datik tegen iemand ben uitgevallen hier maar dat wijf is zoo ontzettend dom!!
en dat ze dit andere mensen aanraad is nog dommer..
Maar wat ik het domst vind is dat ze niet weet wat ze met haarzelf doet?
Ze denkt echt dat ze lekker dun blijft zodra ze begint te eten dan komt het allemaal weer aan..
ik heb vroeger precies hetzelfde gedaan als haar en ik wil niet dat zij of andere personen de zelfde fout maken..
ik heb er spijt van...
En ik loop nu bij een dietiste om aan tekomen..
wil je het zo ver laten komen???
Niet te geloven..
misschien is het de bedoeling dat je eerst ziet wat hetmet je doet voordat je ermee stopt


Saaraa,
Mense kunne nogal zage zene.. bij anorexia gade meestal brake na dage wa gegete et, ma das dus totaal ni het geval bij mij.. leer leze aproezel


BY THE WAYY --> tis PSYCHIATER

26-08-2006, 20:41

Citaat door miss_saboetje:
sr hoor,ik ga je niet aanvallen ofzo,maar wat jij zegt klopt totaal niet..het heeft niets te maken met belgen die dom zijn maar hier ligt het aan de persoon die denkt dat ze goed bezig is...want ik zal maar niet beginne over onderwijs enzo in belgie maar zoals men weet ligt het niveau daar veel hoger...dus het is niet omdat zij toch wel iets doms doet dat daarmee kan gezegd worden dat belgen dom zijn

26-08-2006, 21:50

Citaat door miss_saboetje:
sr hoor,ik ga je niet aanvallen ofzo,maar wat jij zegt klopt totaal niet..het heeft niets te maken met belgen die dom zijn maar hier ligt het aan de persoon die denkt dat ze goed bezig is...want ik zal maar niet beginne over onderwijs enzo in belgie maar zoals men weet ligt het niveau daar veel hoger...dus het is niet omdat zij toch wel iets doms doet dat daarmee kan gezegd worden dat belgen dom zijn
Go girls
Ons dom noemen, hahah, slimmer dan ons bestaat gewoon niet

27-08-2006, 00:16

Citaat door PrInCeSs_RiFf:
Mense kunne nogal zage zene.. bij anorexia gade meestal brake na dage wa gegete et, ma das dus totaal ni het geval bij mij.. leer leze aproezel


BY THE WAYY --> tis PSYCHIATER
Lieverd..
Braken is boulimia...
En anorexia is het stoppen met eten omdat er iets in je hoofd misgaat en dat jij denkt dat het goed is om zo slecht af te vallen,...
Kom mij niet zeggen wat het is..
Ik heb het zelf meegemaakt oke?

27-08-2006, 10:27

Citaat door PrInCeSs_RiFf:
Wat verbrandt er dan tijdens het springtouwe?? Wat gebeurt er als ge zwaar begint te zwete en ge aan lichaamsbeweging doet??


Amaj, mense kunne oftwel ni leze oftewel wete ze van zichzelf da ze dit nooit zoude aankunne en dergelijke onzin verkope
Ik versta er helemaal niets van....

27-08-2006, 10:52

Citaat door PrInCeSs_RiFf:
veryy funny




27-08-2006, 12:44


ik eet soms ook 1/2 dagen niks/niet goed maar dat s dan onbewust nie omdat k wil afvallen ofzo k weeg al 54 en heb maatje 34/36
maar nu ik dit lees dat t niet goed is enzo
t gaat bij mij egt onbewust werken/geen tijd/ geen zin in eten etc

27-08-2006, 12:53

Citaat door PrInCeSs_RiFf:
Ik woog 58, ik weeg nu 52.. heb al 6 dage ni gegete.. alé ja heb elke dag wel water gedronken en zeker 1 stuk fruit.. s morgens ook 1 slok citroensap omda ge die energie echt wel nodig hebt..

Ik hoor julle al zegge, ge zult eindige me ne vreetbui.. ma neeje.. als ge er echt voor wil gaan.. dan kunde u ook beheerse omda u maag ook kleiner wordt..


ik voel me superrrrrrrrrrrrr woulah
Met dit soort lijnen krijg je een jojo effect om je lichaam denk dat ie extra voedsel moet opslaan...
En als je wil afvallen moet je wel gezond eten...

27-08-2006, 13:21

Citaat door saaraa:
Lieverd..
Braken is boulimia...
En anorexia is het stoppen met eten omdat er iets in je hoofd misgaat en dat jij denkt dat het goed is om zo slecht af te vallen,...
Kom mij niet zeggen wat het is..
Ik heb het zelf meegemaakt oke?
Meisje, ik vind da heel erg da ge da hebt moete meemake, ma ge moet da zeker ni me mij vergelijke.. men lichaam komt niks tekort..

Ik eet nu trg wortels, komkommers, tomate, fruit, kdrink genoeg water, en doe aan lichaamsbeweging

Pagina's : 1 2 [3] 4 5