Bekijk volle/desktop versie : mannen en shoppen!



Pagina's : [1] 2 3

24-08-2006, 14:43
Grrrrrrrr!

Mijn man haat winkel in en winkel uit. Vooral als ik kleren of schoenen wil kopen. Hij probeert er altijd met een smoes onderuit te komen.
Ik haat het om alleen te winkelen, en vind het altijd wel fijn om naar zijn mening te vragen. Niet dat het hem iets intereseert wat ik aan heb, maar gewoon of ie het mooi vind staan. Dan krijg ik als antwoord, als jij het mooi vind moet je het nemen. Zegt hij dit om snel de winkel uit te komen.

Mannen en winkelen? Hoe zit dat bij jullie?

24-08-2006, 14:45


Voor het winkelen moet je MIJN man hebben. Hij haalt elk kledingstuk binnenstebuiten, moet zien waar het van gemaakt is.

Elke hoek van de winkel wordt besnuffeld.

Ik prijs hem niet vaak maar op dit gebied is ie model voor alle mannen.

Hij vindt het heerlijk om in de koopgoot goed uit te pakken. Handen vol met tassen naar de la place en daar te gaan eten , daarna nog wat puntjes op i zetten wat betreft aankopen en dan naar huis.

24-08-2006, 14:45
Ik kan heerlijk winkelen met m'n Man... Hij vind alles goed... Met Andere Woorden... hij laat het aan mij over...

Ik hoef m'n Man ook niet te vragen wat hij vind.. weet totaal niet wat de Mode is... en is zo Kleurenblind als wat...

24-08-2006, 14:47

Citaat door een_Rotterdamse:
Grrrrrrrr!

Mijn man haat winkel in en winkel uit. Vooral als ik kleren of schoenen wil kopen. Hij probeert er altijd met een smoes onderuit te komen.
Ik haat het om alleen te winkelen, en vind het altijd wel fijn om naar zijn mening te vragen. Niet dat het hem iets intereseert wat ik aan heb, maar gewoon of ie het mooi vind staan. Dan krijg ik als antwoord, als jij het mooi vind moet je het nemen. Zegt hij dit om snel de winkel uit te komen.

Mannen en winkelen? Hoe zit dat bij jullie?
hahaha..mijne is tegenovergestelde.. ..dus een goeie vriendin om mee te shoppen

enne...zegt ook over iets wat hij ervan vind...soms is dat ggrrr

24-08-2006, 14:49


Mijn man haat het ook. Maar ik vind winkelen alleen beter... kan ik beter op mijn gemak rustig winkelen als ik met mijn man ben dan moet ik haasten en dan koop ik miskopen, dus ik winkel liever alleen of soms met een vriendin.

24-08-2006, 14:50

Citaat door een_Rotterdamse:
Grrrrrrrr!

Mijn man haat winkel in en winkel uit. Vooral als ik kleren of schoenen wil kopen. Hij probeert er altijd met een smoes onderuit te komen.
Ik haat het om alleen te winkelen, en vind het altijd wel fijn om naar zijn mening te vragen. Niet dat het hem iets intereseert wat ik aan heb, maar gewoon of ie het mooi vind staan. Dan krijg ik als antwoord, als jij het mooi vind moet je het nemen. Zegt hij dit om snel de winkel uit te komen.

Mannen en winkelen? Hoe zit dat bij jullie?
bij mijn presies het zelfde antwoord
daarom gaan ceuta en ik vaak samen hihiii

24-08-2006, 14:51
Noona, Tangia, mag mijn man op cursus bij jullie mannen.

24-08-2006, 14:52

Citaat door xxxboy&:
bij mijn presies het zelfde antwoord
daarom gaan ceuta en ik vaak samen hihiii
Mag ik met jullie mee dan voortaan.

24-08-2006, 14:52
Ik zelf haat winkelen.
Vooral het zoeken en passen....ieuwgh....

24-08-2006, 14:56

Citaat door een_Rotterdamse:
Noona, Tangia, mag mijn man op cursus bij jullie mannen.
ja hoor, maar pas op, na een dag met mijn man kan ie Zelfmoordneigingen krijgen. Hij is namelijk zooooo traaag, zelfs ik wil soms verder en hij nog lang niet.

24-08-2006, 14:57

Citaat door noona:
ja hoor, maar pas op, na een dag met mijn man kan ie Zelfmoordneigingen krijgen. Hij is namelijk zooooo traaag, zelfs ik wil soms verder en hij nog lang niet.
Daar hou ik juist van. Ik kan wel uren in winkels blijven.

24-08-2006, 14:59
mijn man blijft altijd bij de ingang van de winkel staan.en als ik ierts gepast heb sta ik helemaal ban acherin de winkel te zwaaien of die wilt komen kijken.Jah zegd die is mooi maar ik krijg altijd te horen is ie niet te strak ik word daar zo moe van k roep hem expres om het hem te laten zien zodat ik achteraf gen gezeur krijg dat het te strak of bloot of wat dann ook is.Maar nu ga ik vaker met mijn dochter winkelen is 16 heeft goeie smaak dus pa lief laten we thui.zaterdag gaan we kijken wat we in rotterdam kunnen koen

24-08-2006, 15:02



Citaat door sagira:
mijn man blijft altijd bij de ingang van de winkel staan.en als ik ierts gepast heb sta ik helemaal ban acherin de winkel te zwaaien of die wilt komen kijken.Jah zegd die is mooi maar ik krijg altijd te horen is ie niet te strak ik word daar zo moe van k roep hem expres om het hem te laten zien zodat ik achteraf gen gezeur krijg dat het te strak of bloot of wat dann ook is.Maar nu ga ik vaker met mijn dochter winkelen is 16 heeft goeie smaak dus pa lief laten we thui.zaterdag gaan we kijken wat we in rotterdam kunnen koen
Jij hebt be3da iemand om mee te winkelen. Ik heb niemand. Als ik wil winkelen met iemand, moet ik er 52 kilometer voor reizen.

24-08-2006, 15:03

Citaat door een_Rotterdamse:
Grrrrrrrr!

Mijn man haat winkel in en winkel uit. Vooral als ik kleren of schoenen wil kopen. Hij probeert er altijd met een smoes onderuit te komen.
Ik haat het om alleen te winkelen, en vind het altijd wel fijn om naar zijn mening te vragen. Niet dat het hem iets intereseert wat ik aan heb, maar gewoon of ie het mooi vind staan. Dan krijg ik als antwoord, als jij het mooi vind moet je het nemen. Zegt hij dit om snel de winkel uit te komen.

Mannen en winkelen? Hoe zit dat bij jullie?
Mijn mannetje die gaat heel graag met me mee, hij wil kijken of het me dan wel of niet staat

24-08-2006, 15:05

Citaat door hbieba:
Mijn mannetje die gaat heel graag met me mee, hij wil kijken of het me dan wel of niet staat
Se3datek!

Pagina's : [1] 2 3