Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Gsm bespieden via Flexyspy?

Pagina's : [1] 2

Shahinez
24-08-2006, 10:33

Ben op een engelstalige site gekomen waar ze het hadden over FlexySpy.Je kunt via een softwareprogramma op je pc alle in/uitgaande gesprekken van je vriend/vriendin bespieden.Het is echt gek dat het kan maar blijkbaar is dat in Amerika al een tijdje bezig. Nu vraag ik of iemand dat programma kan kraken want je kan het alleen downloaden voor een bepaald bedrag en Hell No dat ik daar geld voor ga uitgeven:o als jullie het hier ni durven te zetten AUB stuur het me dan via pm! Dank bij voorbaat Groetjes La Berkania :)

OpblaasschaapV2
24-08-2006, 11:02
Je bent wanhopig geworden beter ga je die internet verbinding afsluiten

hatedabush
24-08-2006, 12:10
nog nergens te krijgen

ILI_Amazigh
24-08-2006, 13:19
Ben op een engelstalige site gekomen waar ze het hadden over FlexySpy.Je kunt via een softwareprogramma op je pc alle in/uitgaande gesprekken van je vriend/vriendin bespieden.Het is echt gek dat het kan maar blijkbaar is dat in Amerika al een tijdje bezig. Nu vraag ik of iemand dat programma kan kraken want je kan het alleen downloaden voor een bepaald bedrag en Hell No dat ik daar geld voor ga uitgeven:o als jullie het hier ni durven te zetten AUB stuur het me dan via pm! Dank bij voorbaat Groetjes La Berkania :) ik haat mensen die privacy schenden:jammer: Wanhopige sukkels die het leuk vinden. Khoop dat dat fuckin veel spyware en virussen bevat. mischien dat je dan je les leert.

Shahinez
24-08-2006, 20:35

Je bent wanhopig geworden beter ga je die internet verbinding afsluiten Luister menheer doelloos,hou jij me maar bezig met jou zaken en laat andere doen wat ze willen doen jah?

Shahinez
24-08-2006, 20:36
ik haat mensen die privacy schenden:jammer: Wanhopige sukkels die het leuk vinden. Khoop dat dat fuckin veel spyware en virussen bevat. mischien dat je dan je les leert. Ik kan me niet meer herinneren dat ik jouw mening hier heb gevraagd.:moe:

Shahinez
24-08-2006, 20:38
nog nergens te krijgen Oh jawel, het is ergens te verkrijgen maar ik kan daar niet aangeraken.Iemand van Nl gebruikt het al maar hij wil ni zeggen hoe hij er is aan geraakt. Dit is idd schending van privacy en is strafbaar daarom dat ik het niet eerst durfde te vragen maar toch ... je moet bepaalde risico's nemen int leven vind ik :)

LaDy_Du_MaRoc
24-08-2006, 21:16
nou wat een risico zeg iemand zen persoonlijke gegevens achterhale, en het nog openbaar zeggen ook en laat staan dat jer wilt voor betalen.

Classy.Lady
24-08-2006, 21:39
Zo een 3akoena ben je blijkbaar dus toch niet..:hihi:

hatedabush
24-08-2006, 23:01
Oh jawel, het is ergens te verkrijgen maar ik kan daar niet aangeraken.Iemand van Nl gebruikt het al maar hij wil ni zeggen hoe hij er is aan geraakt. Dit is idd schending van privacy en is strafbaar daarom dat ik het niet eerst durfde te vragen maar toch ... je moet bepaalde risico's nemen int leven vind ik :) sowieso torrents en alle andere sites geven niks

Shahinez
25-08-2006, 20:52
Zo een 3akoena ben je blijkbaar dus toch niet..:hihi: sektina a sahbti :hihi: ik ben een slimme 3akoena ofzoiets :maf2:

Classy.Lady
25-08-2006, 21:48
sektina a sahbti :hihi: ik ben een slimme 3akoena ofzoiets :maf2: Ma3dnash 3akoenat liehoema slim! :D Ghier ama 3akoena wella 3efrita..:hihi:

fatihamarokaans
03-09-2006, 14:54

soow funny hahah

Shahinez
03-09-2006, 14:57
Ma3dnash 3akoenat liehoema slim! :D Ghier ama 3akoena wella 3efrita..:hihi: Iwa dan zal het 3afrita zijn :hihi:

Classy.Lady
03-09-2006, 22:16
Iwa dan zal het 3afrita zijn :hihi: 3afrita die een tikje 3akoena is dan..:stout:

Pagina's : [1] 2