Bekijk volle/desktop versie : je kan niet met en niet zonder



23-08-2006, 23:30
IK DACHT DE WARE GEVONDEN TE HEBBEN. GELUK STRAALDE VAN MIJN GEZICHT MAAR HET WAS ALLEMAAL BEDROG EN ONS RELATIE WAS GEBASSEERD OP 99% LEUGENS VAN ZIJN KANT EN ALS DE ROZE WOLK WEGTREKT EN DE BUI BOVEN JE HOOFD HANGT ...............DAN DENK JE IK ZIE HET NU HELDER EN DAN DENK JE .................WAT HEB JE AAN VENT BEHALVE...............

23-08-2006, 23:32


De ware bestaat niet

24-08-2006, 00:14
Behalve.....
Je hart die nu bij hem ligt...!!!!
Jongens he

24-08-2006, 00:14
Behalve....
Je hart die nu bij hem ligt.
Jongens he

24-08-2006, 14:59


patatje zonder lust ik niet

en patatje met vind ik niet zo lekker als speciaal

dus het klopt

je kan niet met en je kan ook niet zonder

24-08-2006, 15:07
liefde moet je op je af laten komen dan komt het wel goed als je zelf op zoek gaat kom je meestal rotzooi tegen

24-08-2006, 15:09

Citaat door rose_girl:
De ware bestaat niet
de ware bestaat zeker alleen sommige meiden gaan met de verkeerde boys

24-08-2006, 15:12
Je hebt die test niet gedaan;

Als je iets vraagt en hij liegt en hij kijkt daarbij niet in je ogen:

"Hij liegt"

Als hij toch kijkt wanneer je iets vraagt en zijn pupil wordt groter (uit angst):

"Hij liegt"

En als zijn pupil toch niet groter wordt:

"Dan liegt hij toch.., alle mannen liegen"

24-08-2006, 15:16
ewa k heb geen commentaar

24-08-2006, 15:18

Citaat door mohamed_me:
liefde moet je op je af laten komen dan komt het wel goed als je zelf op zoek gaat kom je meestal rotzooi tegen
Groot gelijk


maar soms denk k weleens dat jij zelf ook een stap moet gaan nemen als je me begrijp wat k ermee bedoel?!

24-08-2006, 15:19

Citaat door Miss_Elwafa:
Groot gelijk


maar soms denk k weleens dat jij zelf ook een stap moet gaan nemen als je me begrijp wat k ermee bedoel?!
jongens houden van hard to get.. makkelijke meiden worden gezien als sletjes...
dus doe lekker moeilijk en als je ziet dat die jongen echt voor je gaat... dan ga je der zelf ook voor toch en als ie snel opgeeft dan weet je dat ie maar 1 ding wou

24-08-2006, 15:27

Citaat door mohamed_me:
jongens houden van hard to get.. makkelijke meiden worden gezien als sletjes...
dus doe lekker moeilijk en als je ziet dat die jongen echt voor je gaat... dan ga je der zelf ook voor toch en als ie snel opgeeft dan weet je dat ie maar 1 ding wou
Die test werkt niet meer se,...

De mannen hebben 't door dus gaan ze all the way, doen continu hun best...ze doet "hard to get" maar ze zien in haar ogen die verleidelijke blik van "I like You" en ze weten het is maar kwestie van tijd, want wie valt niet voor zo'n macho die "plotseling" een charmante romanticus is en "alles voor je doet"...ze nemen de uitdaging aan en voor je het weet, denkt het meisje "ow hij is serieus ik heb hem zo lang laten wachten, hij wilt me écht"...
Dream on gurls, voor je het weet heeft hij je beet genomen door ondertussen 2 à 3 à 4 meisjes tegerlijktijd de "charmante verlegen jongen" te spelen...

He may be the player but we know the game

Conclusie: It's all bullshit al dat gezeik, spreek af wnr je kroezelkop hebt, bleek als een spook eruit ziet, nog prut in je ogen hebt, geen kleur op je lippen en eens zien of hij nog 'all the way' gaat...wilt hij je nog steeds tjaaa dan is hij hmm pas serieus dan wilt hij je écht kost wat kost

24-08-2006, 15:29



Citaat door mohamed_me:
jongens houden van hard to get.. makkelijke meiden worden gezien als sletjes...
dus doe lekker moeilijk en als je ziet dat die jongen echt voor je gaat... dan ga je der zelf ook voor toch en als ie snel opgeeft dan weet je dat ie maar 1 ding wou
Nogmaals groot gelijk !!


Shoukran

24-08-2006, 15:32

Citaat door Hanaetje:
Die test werkt niet meer se,...

De mannen hebben 't door dus gaan ze all the way, doen continu hun best...ze doet "hard to get" maar ze zien in haar ogen die verleidelijke blik van "I like You" en ze weten het is maar kwestie van tijd, want wie valt niet voor zo'n macho die "plotseling" een charmante romanticus is en "alles voor je doet"...ze nemen de uitdaging aan en voor je het weet, denkt het meisje "ow hij is serieus ik heb hem zo lang laten wachten, hij wilt me écht"...
Dream on gurls, voor je het weet heeft hij je beet genomen door ondertussen 2 à 3 à 4 meisjes tegerlijktijd de "charmante verlegen jongen" te spelen...

He may be the player but we know the game

Conclusie: It's all bullshit al dat gezeik, spreek af wnr je kroezelkop hebt, bleek als een spook eruit ziet, nog prut in je ogen hebt, geen kleur op je lippen en eens zien of hij nog 'all the way' gaat...wilt hij je nog steeds tjaaa dan is hij hmm pas serieus dan wilt hij je écht kost wat kost
Yep..jij hebt ook gelijk !!