Bekijk volle/desktop versie : Mijn Moeder En..Mijn Zus



23-08-2006, 20:24

Citaat door Poekie:
Ik lag op mijn bed,, weer na te denken, over dat alles op 1 dag weg zou zijn. Alles elk moment voor je ogen voorbij kon vliegen...en het gwn zwart kon worden.. Niemand die meer op elkaar let,, de vriendinnen die er voor je klaar stonden die niet bestaan.. je
niet-moslimse vriendinnen die gestraft worden. Opeens komt me zus de kamer binnen, ik heb namelijk 2 zussen en 2 broers en gelukkig mijn ouders. Me zus drukte de pc van de computer in en praatte tegelijkertijd aan de telefoon. Ze was blij dat ze geslaagd was en dat ze nu eindelijk naar de hogeschool mogt met een diploma.


Mijn ouders zagen de school die zij had gekozen, als een slechte sgool.. maar, zolang me zus niks verkeerds deed was het goed (volgens mijn moeder).

Me zus was echt blij en kon niej wachten tot de zomervakantie voorbij was.

Mijn zus: Een simpel meisje, bruin getinte huidkleur, draagt lange hoofddoek, en luistert altijd naar me ouders..

Maar dat veranderde allemaal,, toen...........


Me zus drukte de beeld van de pc aan en ging wat lopen chatten met haar nieuwe sgoolvriendinne. Me moeder was niej blij met die nieuwe vriendinnen van haar, vooral omdat ze piercings hadde op de raarste plekken,, maar me moeder had vertrouwe in me zus en liet haar voor 80% haar gang gaan en voor 20% verbood ze dingen. Zoals s'avonds mocht ze niet naar buiten enz.

Me zus kreeg van haar vriendin een link gestuurd: "www.kaise.nl het is een hindustaanse chatbox egt gaaf log ook in" zei haar vriendin. Me zus logte in en er kwamen allemaal jongen met haar chatten enz. Me zus, vond het niet echt leuk en wou weer uit de chatbox gaan. Maar er kwam een jongen "prive" tegen haar praten.. en vroeg haar msn. Me zus wou het liever niet en gaf tog maar haar msn,, maar een oude.


Na een paar maanden logte me zus in, bij haar oude msn om haar postvak leeg te maken enz. Ze zag toen dat iemand jaar had toegevoegd ze acepteerde en vroeg wie hij/zij was (ze was allang vergeten dat ze haar msn aan die jongen van de chat had gegeven)


De jongen genaamd Ferdan (heb geen egte naam geset) flirte met me zus liet hem,, zijn gespierde foto's enz. zien.. Hij dwong me zus ook een foto van haar te laten zien,, maar me zus had er geen... Na, een tijdje toen hij het zat was stuurde hij me zus (via telebankieren) wat geld op en zei tegen haar een webcam te kopen.

Toen me zus de winkel instaptte wist ze eerst geen eens wat een webcam was,, maar de man liet haar een zien en ze begon het min of meer te begrijpen. Toen me zus thuis kwam,, was me mamma en pappa niet thuis.. me broers ware samen naar de stad en ik lag op de bank tv te kijken met me andere zus. Me zus nam stiekem de plastictas met de webcam naar de kamer en deed de deur opslot. (ik en me andere zus merkten niks!)


Ze deed de beeldscherm aan en HIJ was online,, hij vroeg haar of ze de webcam had gekocht


ENN.....

(ben ik wel goed,, in schrijven zo niet zeg het me dan stop ik wel)
.