Bekijk volle/desktop versie : op zoek naar SaDa (geluk)



Pagina's : [1] 2

23-08-2006, 18:37
Sorry alle fans van :
LMOHIEM desprit (in ieder geval ) WANHOPIG
Maar ik zat echt vast met het verhaal .dus besloot er mee te stoppen .maar als je dat verhaal al leuk vond moet je deze zker lezen.

Dit is een nieuw verhaal met supa langen vervolgen.

Het soap story gaat over carima en haar beste vriendien ila en rachida .hun leven gaat echt niet over roze geur en maneschijn.
Seisoen 1 is ver af !! maar ik ga hem niet in een keer publiceren. maar als je het leuk vind effen zeggen dan.[/SIZE][/FONT]
[SIZE="3"]


Het verhaal begint



[FONT="Comic Sans MS"]Ik was allen thuis me pa en ma waren uit eten met pa’s werk.En ze zouden pas laat thuis kommen. Deja vu blaas de uit de speakers .ik stond lekker meet te blèren en met me kontje schudden ter wel ik de afwas dé.was echt zo aan het genieten.dat ik pas de bel na de tweede keer hoorden.ik zette de radio uit de radio uit .en liep naar de deur om hem open te doen.het was ila een van me beste vriendinnen. He meid zij ik .ila liep naar binnen met haar hooft naar beneden.ik dé de deur achter me dicht.en draaiden weer om naar ila.en zag nu pas dat ze aan het huilen was .ila meid wat is er ?????
Dit is een inni mini stukje van het verhaal .leuk? zeg het effen. En dan begin ik met het droppen van de vervolgen hihih.
Xxxjes yammina

24-08-2006, 06:11


hellowwwwwwwww????????????????????

24-08-2006, 16:14
halllllllllllllo fans where are you

24-08-2006, 16:39
okay moppie komt er zo aan

24-08-2006, 17:09


Kom effen zitten zei ik .Ik zag dat ila overstuur was ze trilde helemaal.Wat is er gebeurd? Zij ik,maar ila zij niks .Ze staarde allen maar voor zich uit.En de tranen bleven maar rollen over haar wagen.Het deed echt pijn om ila zo te zien. Ik zij nee... ik zij het zij ze opeens uit het niets.ila rustig blijven okay en ik sloeg een arm om haar heen.ik ga je zus bellen om… ik kan niet naar huis fluisterde ze.ik zeg wel dat je hier blijft slapen okay ik liep naar de keuken want daar lach mij mobiel.

Sada met carima hier zo.Ik wou effen zeggen dat ila hier blijft slapen …………ja ze is in slaap gevallen …………ja me ouders vinden het geen probleem……….okay cio!
Ik hou echt niet van liegen.Maar soms kan het niet anders.ik maakte snel een kop kruidenthee in de hoop dat ila wat zou kalmeren .toen ik terug kwam met het kopje was ila nergens te bekennen .ze kon niet weg zij haar tas lag hier nog .al snel hoorde ik haar huilen .het kwam van boven ze stond onder de douche .ik liep dus maar door naar me kammen en liet me op me bed vallen .wat kan er toch met haar zeg ? dacht ik bij mezelf,
Zelf hield ik het bijna ook niet droog .Ook al wist ik niet wat er met ila was maar het deed pijn haar zo te zien zo kende ik ila helmaal niet.

Zou ik misschien hakim moeten bellen?Haar vriend,ze hebben al 3 maanden .ila is stapel op hem .Hij weet haar vast op te vrolijken of wat te doen .In deze situatie hij is tenslotte 2 jaar ouder …………ja ik ga hem bellen.



en wat vidne jullie tot nu toe halllllllllllllllllllllllllllooooooooooooo meer fans

xxxxxjezzxx yammina

24-08-2006, 17:13
heeey ik ben je nieuwe FAN en ik zou zegge DOORGAAN!!!!


UUUUUUUUUUUUUP!!!!

24-08-2006, 17:47
Zou ik misschien hakim moeten bellen?Haar vriend,ze hebben al 3 maanden .ila is stapel op hem .Hij weet haar vast op te vrolijken of wat te doen .In deze situatie hij is tenslotte 2 jaar ouder …………ja ik ga hem bellen.

Ik had me mobieltje al in me hand. Zonder in de gaten te hebben dat ila al onder de douche vandaan was.

Wie ga je bellen.? Zij ze opeens
Ik schrok kapot………uhmm hakim zij ik eerlijk.
Nee, niet doen ! ik wil die klootzak niet spreken,ik keek haar verwant aan en legde me telefoon neer .ila wat is er nou? Vroeg ik, kan je me nu eindelijk vertellen waarom je zo overstuur ben?
Ila kwam naast me op bed zitten ila,ze zuchten ze bleef weer voor zich uit staren
Ila! Zij ik.
Ila zuchten weer carima , het is niet dat ik niet wil,maar ik weet niet hoe.ila ik ben er voor je. Ik legde me hooft effen op haar schouders.
Toen begon ze te vertellen.

Je weet toch dat ik naar dat feest was gegaan met hakim?
Uhmm knikte ik
Het was een ramp .hakim had zich helemaal lam gezopen .van af het begin voelde, ik me niet op me gemak bij al die rare mensen die ik niet eens kende.dus besloten we bij hem thuis een film te gaan kijken.we gingen met de tram .want ik wou hem echt niet op de scooter zien. Toen we bij hem thuis op de bank zaten .werd hij erg handtastelijk .ik zij dat ik het niet prettig vond maar hij ging door .toen zij handen vlak bij me je weet wel was.werd ik echt boos ik gaf hem een klap.dat had ik beteren niet kunne doen .hij werd razend,hij klapte me terug en pakte me bij me haar .en trok me mee naar
Me mond viel wijd open



fansssssssssssssssssssssssssssssssssss echt where are you???

yammina

24-08-2006, 18:43
zal ik dan maar stopppen want er niet veel kijk op dit verhaal dus ja pleas laat me weten stoppen of doorgaan !!!!!!!!!!!!

24-08-2006, 19:55
nee door gaan pleasssss
niet stoppen ga verder
ze komen wel joh


xxx je fanetje

24-08-2006, 22:36
Nieuwe Fann..!!
Ga gauw door..

10-09-2006, 16:21
ewa sorry me computer was stuk heb nu weer een nieuwen dus ,maar die vervolgen kommen als jullie willen laat je hooren .

10-09-2006, 16:29
lijkt me leuk verhaal meid ,, ,, ga gauww weer verder

_XxX_ juh nieuwe fan Saliima

10-09-2006, 20:12


en trok me mee naar.Me mond viel wijd open.
Naar ze kamer hij……hij duwde me op ze bed. Ik was zo bang.ila begon weet te huilen ik zag dat ze het moeilijk kreeg. Ik zij nee………. ,hij zij dat ik dit wilde dat ik moest stopen met me hard 2 get spelletjes. Ik …ik gilde van de pijn.en hij had nog het lef op me te vragen of ik het lekker vond.ik smeekte hem te stoppen, maar nee hij ging door.toen hij klaar was zij hij rot op vieze kk xxxx . ik wilde het niet …. Ik wilde het echt niet.

Hoe het hij zo iets kunne doen zij ik .en sloeg een arm om ila heen.rustig maar,en gaf haar het kopje kruiden thee.en al snel viel ze in slaap.ik kreeg geen oog dicht,na dit schokkende verhaal.dus besloot nog effen op me site te kijken
1 nieuwen vragen.


xxxjes yammina

10-09-2006, 20:27
Ga gauw weer verder

16-09-2006, 12:03

Up


Pagina's : [1] 2