Bekijk volle/desktop versie : Is dit mijn rare leven?



23-08-2006, 18:31
Het was een vroege morgen, ik stond op.Om me klaar te maken voor school, ik keek in de spiegel en zag een droevige meid.Soms denk ik wie is dat,ken ik haar wat doet ze hier? Jammer genoeg ben ik het zelf, waarom ben ik niet meer die meid van vroeger?Waarom...Ik kleedde me aan en liep naar beneden, me broertje en mijn broer sliepen nog en me moeder zat al aan tafel.Hallo Sana zei mijn moeder.Kom gezellig naast me zitten.Ik bekeek mijn moeder, ze bleef maar vrolijk kijken terwijl ze diep in haar hart zo verdrietig is.Wat is er zei mijn moeder uit eindelijk.Ik antwoorde:,,Nee niks moeder".Ik maakte me klaar, en liep naar de bushalte daar stond ik dan.Uit eindelijk kwam ik aan bij school, ik liep met mijn vriendin Chanel.We stonden daar maar wat te staren er kwam geen woord uit.De bel ging we gingen naar onze klassen.Opeens stond mijn vader in de deur opening.Ik raakte in paniek en ik wist niet meer wat ik moest doen.Mijn vader groette mijn leraar en kwam naar binnen. Op dat moment leek het net of mijn hart stil stond....

Me vader kwam naar mijn toe, ik hapte naar adem.Hij groette mij en vroeg of ik naar de gang mee wou komen.Ik Verstijfte en liep uit eindelijk mee, hij praatte tegen me althans hij praatte mij schuldgevoelens aan.Er kwam niks uit mijn mond,
hij schudde mij door elkaar en hij zei:,,Luister je wel"?Er kwamen een paar woorden uit mijn mond.Ik fluisterde:,,Ja ik luister".Ik kreeg tranen in mijn ogen hoe kon dit gebeuren Allah.Waarom komt hij weer naar al die maanden.Hij was uitgepraat en ik zei tegen hem:,,Ja ik ga weer". Anders mis ik de les.Ik liep weg en hij stond me aan te staren met mond vol tanden.Ik kwam de klas in en had het benauwd, ik had geen zin meer in de les.Ik was de hele tijd afwezig Mirjam tikte mij aan en zei:,,Ewa wat is er met jou man"?Ik antwoorde:,,Niks man laat me maar even ja"?Ze antwoorde terug:,,Is goed joh".De bel ging uiteindelijk ik dacht dat er geen einde kwam aan deze les.Ik was de rest van de andere les afwezig.

Chanel zei ook niks meer, de laatste tijd waren we heel erg stil.Opeens zag ik iemand lopen ik ken die gast maar ik weet niet waarvan.Hij keek eventjes op en zag dat ik stond te kijken.Hij lachte en ik keek om.Die lach ik ken hem ergens van.Ik piekerde me rot en alweer ging de bel.Op naar de les.De lessen gingen door en ik deed gewoon weer mee.De lessen waren voorbij ik liep naar de halte en ging weer naar huis.Me moeder werkte en me broertje zat achter de playstation.Uit eindelijk ging ik het maar vertellen over mijn vader tegen mijn broer.Ik zei tegen mijn broer:,,Hé Tarik".Hij antwoorde maar keek niet op:,,Salaam Sana".Ik antwoorde:,,Ey Tarik ik wil wat met je bespreken.Hij keek op en antwoorde:,,Over wat"?Hij keek me raar aan.Ik antwoorde:,,Ja over onze vader".Het was even stil, Heel erg stil.Hij antwoorde en zei:,,Wat is er mee"?Ik antwoorde een beetje gestrest:,,Ja hij stond in mijn klas hé"!Hij antwoorde:,,Ja dus"?Ik antwoorde boos:,,Weet je wat Tarik, zak door de stront heen ja"!Ik liep boos weg.Tarik keek niet meer op.Wat haat ik Tarik zeg hij is nooit is redelijk.Ik stond op en keek weer in de spiegel, ik zag een meisje met bruine/groene ogen kijken ze was bleek en keek boos.Opeens gaat haar telefoon ze neemt op en zegt:,,Ja met Sana"?Opeens hoort ze een stem zeggen:,,Lach is een keer terug".En voor dat ik wat terug kon zeggen was er al opgehangen.Ze kijkt of het een nummer weergave is maar helaas niet.Waarom komt die stem mijn bekend voor, hoe komt hij aan mijn nummer?De deur word beneden open geslagen en haar moeder zegt:,,Ben thuis"!Ik loop naar beneden en zeg:,,Salaam mama"!Haar moeder zegt:,,Aileikom Salaam,waarom trek jij zo'n lang gezicht"?Ik antwoord en probeer vrolijk te kijken:,,Dat doe ik niet hoor".We lopen de woonkamer in en Tarik leest nog steeds en Salim zit nog op de playstation.Ik zet de spullen weg.En ik zeg tegen Salim:,,Hé H'mar ewa nod doe uit die playstation".En Salim antwoord en zegt:,,Ja even nog H'mara".Ze lacht en helpt haar moeder in de keuken, ze zegt maar niks over haar vader.Ze gaan eten ze schept voor iedereen op.Ze eten het is stil, ze heeft geen trek en eet het met moeite op.Tarik zegt opeens:,,Yemma inoe baba was bij Sana op school".Ze verslikt zich.

Hopelijk vinden jullie 't leuk ik wacht op de reacties.

Boessa Loebna

23-08-2006, 18:43


Niemand reageert jammer hoor