Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk ~~~Fancy~~~



Pagina's : [1] 2 3

23-08-2006, 15:20
Ik ben verslaafd aan tijdschrift Fancy
Nou ik ben bereid om leuke dingen der uit te plekken en hier te zetten duss ....

Girlzz

23-08-2006, 15:21


Oki dan
Ik koop het soms als ik geld teveel heb
Plaats es grappige stukken uit Vrijen&&Jij

23-08-2006, 15:32
Onderwerpen :

Jaloezie + test
Lekker lang zomer > in 5 stappen langer bruin
Wanted : GOOD HAIR DAY
Snel mooi met midner make-up
miss miskoop
Zijn hoge hakken slecht voor je voeten ?
Haartjes rond mij tepels
Schadelijke vlechten
Test: hoe sociaal ben jij?
Summertime!!
Top 10 fun list
Healty honger stillers
Ongesteld en uitgeteld
De billen die we willen
Horoscoop


Dit zijn de onderwerpen

intresse nou zeg eht en ik plaats ...

23-08-2006, 15:32

Citaat door MissAlgerina:
Oki dan
Ik koop het soms als ik geld teveel heb
Plaats es grappige stukken uit Vrijen&&Jij

23-08-2006, 15:38



Citaat door MissAlgerina:
Oki dan
Ik koop het soms als ik geld teveel heb
Plaats es grappige stukken uit Vrijen&&Jij
In welke tijdschrift staatda t fancy of girlzz
Ik kan het neit vinden

23-08-2006, 15:43

Citaat door Binladenia:
Onderwerpen :

Jaloezie + test
Lekker lang zomer > in 5 stappen langer bruin
Wanted : GOOD HAIR DAY
Snel mooi met midner make-up
miss miskoop
Zijn hoge hakken slecht voor je voeten ?
Haartjes rond mij tepels
Schadelijke vlechten
Test: hoe sociaal ben jij?
Summertime!!
Top 10 fun list
Healty honger stillers
Ongesteld en uitgeteld
De billen die we willen
Horoscoop


Dit zijn de onderwerpen

intresse nou zeg eht en ik plaats ...
Wanted: Good Hair Day

23-08-2006, 15:46

Citaat door Binladenia:
In welke tijdschrift staatda t fancy of girlzz
Ik kan het neit vinden
In de Fancy normaal gezien

23-08-2006, 18:25

Citaat door DramaQueen17:
Wanted: Good Hair Day
Good hair day[/SIZE]

[SIZE="4"]Droog haaar [/SIZE]

Zo herken je het :
[SIZE="3"]Droog haar is stug,ziet er dof uit en heeft gespleten punten.[/SIZE]

[SIZE="4"]Zo ontstaat het:[/SIZE]
[SIZE="3"]Door ..
-Borstelen
-Fohnen
-Kleuren
-wind
-water
-zonlicht
-luchtvervuiling
......heeft je haar eht behoorlijk ZWAAAR:
het droogt uit.Droog haar kan ook ontstaan doordat de talgklieren op je hoofdhuid te langzaam werken.[/SIZE]

[SIZE="4"]Dit doe je er aan :
Probeer je haar zo min mogelijk te belasten.Dus niet fohnen,maar je haar lten drogen aan de lucht,niet verven en LIEVER OOK GEEN STIJL OF KRULTANG gebruiken.Door je haar even op adem te laten komen,zal het er veel beter uit gaan zien.Dit effect versterk je door een speciale shampoo en conditioner voor droog haar te gebruiken
TIP:
van een keer per maand een conditioner na het wassen merkt je haar weinig,gebruik die CONDITIONER dus na elke wasbeurt.Talgklieren die te langzaam geven te weinig vet af,waardoor je haar droog wordt.Stimuleer die kliertjes door jezelf een fijne hoofdmassage te geven.Dat gaat het makkelijkst tijdens het haren wassen.

23-08-2006, 18:31
Vet haar

Zo herken je het :
Vet haar is plakkerig,heeft weinig volume en doet niet wat jij wilt.

Zo ontstaat het :
Als de talgklieren op je hoofdhuid te enthousiast zijn,maken ze te veel talg aan.In principe heeft je haar die talg nodig om mooi te glanzen ,maar te veel talg zorgt voor vettig haar .Die overprdoctie van talg ontstaat door hormonale veranderingen of slchte eetgewoontes


Dit doe je eraan:
Probeer je hoofdhuid zo min mogelijk aan te raken.Let er op dat je tijdens het wassen of borstelen van je haar alleen je haren onder handen neemt en hoofdhuid emt rust laat.Omdat warmte de productie van talg ook versterkt ,kun j ebter op koude stand fohnen !!

23-08-2006, 18:45
Fijn haar

Zo herken je het:
Fijn haar is snel statisch en hangt meestel slap en plat langs je hoofd.Volume en kr8 zijn ver te zoekn!!

Zo ontstaat het :
Normaal haar heeft een diamter van ongeveer 0.06 mm.Fijn haar heeft een diameter van 0.03 mm.Je raadt het al:FIJN HAAR IS DUN HAAR
Daardoor krijg je er met moeite wat volume in.Wat voor haar je hebt ,is erfelijk bepaald.Een troost: 46 % van de Eurpeste ladies heeft fijn haar !

Dit doe je eraan :
Vermijd zware shampoos en stylingproduchten.Hier wordt je haar nog zwaarder en hangerig van.Volumeshampoos voor fijn haar zijn meer jouw ding.Conditioner kneed je alleen in de punten van je haar.Voor steil fijn haar is de COUPE het bealngrijkst .Door je haar bv in lagen te knippen,lijkt het voller ...

23-08-2006, 18:52
Haar met roos

Zo herken je het :
Deze is is niet moeilijk over het hoofd te zien.Die witte schilfertjes in je haar zijn de TROUBLRMAKERS.

Zo ontstaat het :
Op elke hoofdhuid groeit een schimmel .Dat is niet erg,totdat die schimmel gaat irriteren omdat je huid te vet of juist te droog is.Gevolg>>> je hoofdhuid gaat als een betzetene NIEUWEHUIDCELLEN aanmaken en stoot de oude,dode cellen af.Roos is een opeenstapeling oude cellen en kan ontstaan door strees,slaapgebrek,slechte eetgewoonte of overmatig gebruik van haarstyling producten.


Dit doe je eraan:
Porbeer of je een goede anti roosshamppo kunt vinden.De meeste hebben een slechte naam omdat ze hardenkkig zouden zijn .
Tip:wissel een anti roos shampoo met een mild shampoo voor normaal haar.Wist je dat roos vaker inde winter komt .Zon vermindert roos

23-08-2006, 18:55
OOK ONHANDIG:

Pluishaar
Springt je haar alle kanten op,behalve de kant die jij wilt > Dan is het extreem droog.Omdat het een tekort aan vocht heeft,gaat het pluizen. > oplossing:Een oliebehandeling.Verwarm wat olijfolie en masseer die in je haar.Dek je haar af met een stukje plastic en laat die olie een paar uur intrekken.Breng eerst shamppo aan en spoel dan pas je haar uit

23-08-2006, 18:57


Klitten:
Je kamt je haar als ineens de borstel blijft steken :klit alert !!!!!!!
>oplossing:Gebruik na het wassen een cremespoeling om je haar z8er en gladder te maken,ruil je katoenen kussen om voor een zijden variant en draag lang haar in een vlecht als je gaat slapen

23-08-2006, 18:59
Statisch haar :
Als je haar negatief geladen is gaat het overiend staan.
.oplossing:Gebruik shampoos met anti-statische werking,draag geen synthetische kleding,gerbuik kammen van bot of hoorn en spray voor je je haar kamt wat haarlak op de borstel

23-08-2006, 18:59
Meer dingen nou dan hoor ik het wel

Pagina's : [1] 2 3