Bekijk volle/desktop versie : PIJN & VERDRIET ;; Dat is waar haar leven op gebasseerd wass.. (Sanae)



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

22-08-2006, 20:20
Ik wil ALWEER met een nieuw verhaal beginnen..Alleen dit keer niey alleen.. Ik ga dit verhaal Samen met Mirjam_Nadoria schrijven.. Et verhaal is iemand overkomen waarvan ik de Familie vaag kenn.. Dit zijn de belangrijkste mensen in het verhaal:
- Sanae (19) ,,HOOFDPERSOON,,
- Leila (32) ,,Zus van Sanae,,
- Karim (28) & Karima (28) ,,Tweelingbroer en –zus van Sanae,,
- Walid (25) ,,Broer van Sanae,,
- Souhaila (24) ,,Zus van Sanae,,
- Aziz (61) ,,Vader van Sanae,,
- Yamina (53) ,,Moeder van Sanae,,
- Dounya (19) ,,Vriendin Sanae,,
- Azzedine (25) ,, Degene aan wie Sanae word uitgehuwelijkt,,
- Hassan (61) ,,Vader van Azzedine en tevens Aziz’s beste vriend,,
- Mouna (50) ,,Moeder van Azzedine,,
- Najat (20) ,, Ex van Azzedinne en tevens Sanae’s aards vijand,,


Voorwoord:
Ik ben Sanae.. ben 19 jaar en had een gelukkig leven kunen lijdenn.. IK had alles broers ,, zussen ,, ouders,,geld.. Alles gwn behalve dat ene.. Juist ja LIEFDE..!! Nog nooit in mijn levenn heb ik liefde gekend.. Der is nooit een dag geweest dat ik heb gelachen en mijn hart meedeed.. Ik werd altijd mishandeld,, uitgescholden en genegeerdd.. Ik heb nooit geweten wat ik fout heb gedaan.. Ik deed altijd me best.. Droeg mijn hoofdoek en islamitische kleding.. En deed alles wat mijn ouders van mij vroegen.. .. Nu nog steeds.. Maar tog zijn me ouders daar nnieyt blij mee.. Heel vaak heb ik gehoord over moeder liefde.. Alleen heb ik dat nooit gevoeld.. Ondanks alles had ik nog een beetje hoopp.. Altijd dacht ik: Misschien word ik ooit gelukkig.. Miscchien,,Misschienn.. Alleen was dat nieyt zoo.. Als ik had gewete dat het leven me alleen maar nog meer onheil zou brenge... Laten we gwn vanaf het begin beginnen...


.........

Moeten we verder gaann..?
XxX,,Chaima&Mirjam,,XxX


22-08-2006, 20:52



23-08-2006, 11:41

Niemand..?


23-08-2006, 11:58
Nieuwe Fan Meldt Zich..!!Ga Gauw Verder

23-08-2006, 15:44


Leuk,

23-08-2006, 16:40
Up..!!

23-08-2006, 16:44
nieuwe fan begin maar meid ,,

24-08-2006, 20:08
Ik zou wel verder willen gaan,, Maar we moeten even wachten op Mirjam_Nadoria.

25-08-2006, 10:52
Ga verder

25-08-2006, 14:04
Het vervolg staat er ongev. over een kwartiertjee.

XxX,,Chaima,,XxX

25-08-2006, 14:06
Heej zinaaa....Moie verhaal meidd...Gah gauw verder met v0lgende verv0lg...
Boessaaa XXX....

25-08-2006, 14:13
ga snel verder]

25-08-2006, 19:12


Ik werd de volgende ochtend heel vroeg wakker. Ik had de afgelopen nacht weinig kunnen slapen.. Ik had dan eigenlijk ook geen zin om op te staan. Maar helaas zou dat wel moeten want ik had geen zin in nog meer problemen met mijn ouders aangezien ik der al genoeg heb. In hun ogen deed ik nooit iets goeds. Ik kreeg alleen maar dodelijke blikken en klappen die net zo pijn deden als de blikken die ik toegeworpen kreeg. Ik had me zo vaak afgevraagd waarom ik nou altijd die klappen kreeg. Ik bad,, droeg wat er van mij verwacht werd en deed altijd mijn best voor ze. Bij al mijn getrouwde Broers en Zussen kon ik ook nieyt aankloppen want diey hadden ook hun eigen leven en zo ook hun eigen problemen.
De enige die nog oog had voor mij was Mijn beste vriendin Dounya. Bij haar kon ik alles kwijt. Zij was dan ook het enige lichtpuntje in mijn leven. Als ik het even niet meer wist was het Douya die mij er weer bovenop hielp. Maar meer dan luisteren kan zij ook nieyt voor mij doen. Met veel moeite stond ik op en nam een heerlijke douche. Tijdens het douche begonnen de tranen te stromen. Waarom kan ik nou niet een gewoon leven lijden. Ik voelde me altijd alleen. Zo ging het meestal
onder de douche. Dan komt altijd alles weer naar boven. Ik voelde de tranen langs mijn lichaam naar beneden glijden en uiteindelijk vervagen op de grond. Na mijn douche wierp ik een blik in de spiegel. Iemand anders zou van het beeld in de spiegel zijn geschrokken maar ik ben het wel gewend. Ik zag een meisje staan met een bleek gezicht. En vanaf haar ogen was niks anders te lezen dan pijn en verdriet. En als je goed keek zag je een blauw oog. Waar heb ik dat aan te danken.? Vroeg ik mezelf af.
Ik liep met een handdoek om mijn lichaam de kamer binnen en begon me aan te kleden. Ik verrichtte het ochtendgebed en liep naar beneden. In de keuken trof ik mijn Moeder aan die bezig was met opruimen.
Sanae: “Sbah El Khir” .
Mijn Moeder draaide zich om naar mij en keek me af keurend aan. De tranen wouden weer komen maar ik kon ze net op tijd inhouden. Ik at snel mijn ontbijt op en deed in de gang mijn schoenen aan. Mijn vader zou waarschijnlijk al naar de Moskee zijn. Ik liep richting de bushalte waar , Als het goed is, Dounya zou zijn. Ik zag haar al van verte zitten. We gaven elkaar de vier gebruikelijke kussen en stapten de bus in. Dounya was precies het tegenovergestelde van mij. Zij had groene ogen en ik lichtbruine. Ik was wat langer en had een slank figuur. Dounya daarin tegen wat wat korter en wat moliger. Ik droeg hoofdoek dus kon je mijn lichte krullen die ongev. Tot mijn borsten kwamen niet zien. Dounya die droeg geen hoofddoek. Zei had steil zwart haar. En was wat “westerser” gekleed zoals ze dat zeggen.
Aangekomen op school verliepen de lessen langzaam zoals altijd. Hoelater het werd, hoe zenuwachtiger ik werd. Ik zag er echt tegen op om naar huis te gaan. Dounya die ook de spanning merkte vroeg of het wel ging
Dounya: Sanae,, gaat et wel.?
Sanae: J.ja het gaat.
Dounya: Ga je straks met mij mee naar huis?
Sanae: Ik denk het niet Dounya, Mijn ouders zullen er weer ruzie over gaan maken.
Dounya: Ja kijk ik wil geen problemen tussen jou en je ouders veroorzaken maar ik zou het leuk vinden als je mee ging., IK moet namelijk een paar dingen vertellen zei ze terwijl ze een ondeugend glimlachje op haar gezicht toverde.
Sanae: Hahhaha, Is goed. Ik ga wel met je mee.
Dus ging ik samen met Dounya mee naar haar huis. Het werd een gezzelige middag. Dounya vertelde me dat ze een jongen had leren kennen. En dat ze erg verliefd op elkaar waren. Ik was blij voor haar. Ik had nog nooit een vriendje gehad. Ik hield me daar eigenlijk ook nooit mee bezig.
Ik was ook zo dol op Lena ; Dounya’s moeder. Het was gewoon zo’n aardige vrouw die je echt kon laten lachen. Ik schrok toen ik een blik op de klok wierp. Het was al vijf voor Zeven. Ik moest opschieten . Ik nam afscheid van Lena en Dounya. Dounya bood nog aan om samen met mij naar huis te gaan maar ik sloeg het aanbod af. Als ik nou had geweten dat het beter was dat Dounya mee zou komen had ik het niet geweigerd. Ik liep zonder enig vermoeden naar huis. Net toen ik de deur opende zag ik een Boze Aziz in de deuropening staan die duidelijk op mij had zitten wachten. Aan zijn gezicht te zien hoefde ik niet op genade te hopen....
Aziz: Waar was je.?!!
Sanae: B..Bij.bij Dounya..
Aziz: Weet je wel hoe laat et is schreeuwde hij zo hard dat ik er hoofdpijn van kreeg.
En voordat ik nog wat kon zeggen lag ik al op de grond.. Langzaam mijn bewustzijn aan het verliezen............

25-08-2006, 19:22
Mooi...Geschreven Zinaaa....Gah gauw verder...
xxx boessaaa

25-08-2006, 19:28
Mooi Vervolgg,, En NUU Chaimaaaaa TYP VERVOLG BIJ JE ANDERE VERHAALL..!!































































































































































































































































































































Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16