Bekijk volle/desktop versie : wat voor pad is bestemd voor mij ...? New



Pagina's : [1] 2 3 4

22-08-2006, 12:10
Hoofdrol speler Amira

Verhaal zonder Reactie's (alleen een paar ...) En is AF

Amira is 16 jaar,,heeft al heel wat mee gemaakt v0oor zo'n j0nge leeftijd,,
Naomi beste vriendin
Rida beste vriend en nog meer komen jullie wel achter
De rest kom je wel tegen in het verhaal


Ik hoop dat jullie t een mooie verhaal gaan vinden.

Amira wakker w0rden meid,ik deed langzaam m'n ogen open,
Oef jamila wat moet je,Jah hallo je moet naar school,Oja ook dat nog hoe laat is het?
half 8.
Waaaaaaaaat tfoew ik kom gewoon te laat,Ik pakte snel kleren en kleedde me om,Er was geen tijd meer voor ontbijt anders vertrok m'n bus.
Eindelijk was ik aangekomen,de lessen verliepen zoals altijd saai.
Eindelijk ging de bel yes uit d8 ik.Maar ik wist niet dat ik die dag achter de waarheid zou komen.
Niet wetend liep ik naar ons huis,Ik maakte de deur open Mama Mama huh niemand is thuis tjah ff kijken of er wat te eten valt,ik liep naar de keuken pakte een stukje pizaa en maakte thee en ging voor de tv zitten,De tijd vloog voorbij en niemand was nog thuis gekomen Ik begon me zorgen te maken,ik belde naar mn zus jamila maar haar telfoon stond uit en ook die van mn pa,Ik bleef onrustig heen en weer lopen na shie 2 uurtjes gewacht te hebben kwamen ze eindelijk thuis.
mama waar zijn jullie geweest ik was de hele tijd aan het wachten,stil jij en ga zitten,
Huh raar dacht ik waarom praat ze zo tegen mij,maar ik gehoorzaamde en ging zitten.Kijk je vader heeft een ongeluk gehad en hij heeft het jammer genoeg niet gehaald,De tranen schoten me in de ogen en ik wou weglopen,Maar mn moeder riep me terug ga eens zitten jij ik ben nog niet uitgesproken.Ik vind dat je nu groot genoeg bent om de waarheid te weten Kijk jij bent mijn kind niet ik ben je moeder niet een tijdje geleden is je vader vreemd gegaan met iemand en je echte moeder heeft je laten zitten daarom is je vader voor je gaan zorgen,we hebben daardoor veel problemen gehad en we zijn ook een tijdje uit elkaar gegaan.Uit eindelijk ben ik terug gekomen alleen met een voorwaarde dat ik het huis en al zijn bezettingen op mijn naam kreeg,zodat als hij de volgende keer denkt aan vreemd gaan dan weet ie dat hij veel zal verliezen namelijk al zijn bezettingen.
Ik kon er niet meer tegen en begon te schreeuwen hoe konden jullie al die jaren tegen me liegen en nu kom je het me vertellen op de dag dat mn vader is getorven.
Luister goed el zbla ik ben nog niet klaar ik wil dat je je kleren pakt en hier op rot,je bent m'n kind niet en ik ga m'n tijd niet aan je verspillen,Maar dit is m'n vaders huis ik blijf hier,Nee el kahba het is mijn huis zoals je hebt gehoord yallah kowadie.



22-08-2006, 12:27


Ik liepen huilend naar m'n kamer waarom over kwam mij dit weer,Ik werd helemaal gek ik ben m'n lieve vader kwijt mijn alles,ik begon m'n kleren in te pakken en gelukkig had ik nog wat geld gespaard,ik liep de deur uit en ging richting de station ik bleef daar hopeloos staan waar moet ik nou naar toe er zijn geen vriendinnen waar ik bij terecht kan nixx,en ik heb ook geen familie in nederland behalve op een nicht na,ja dat was t ik ga gewoon naar m'n nicht in scheveningen,ik pakte de eerst volgende trein die er naar toe ging,In tussen in de trein belde ik m'n nicht en vroeg of ik bij haar terecht kon en jah 't kon.Daar aangekomen kwam m'n nicht rennend naar me toe en omhelzde me amira schat hoe gaat 't tjah niet zow goed,en met jou jalila,jah elhamdoelillah goed.Maar wat is er dan met jou aan de hand schat,Oef ik vertel het je wel thuis als we er zijn,oke dan is 't goed.
Thuis aangekomen vertelde ik haar het hele verhaal miskina ze moest mee huilen.
Ze beloofde me dat alles goed kwam en dat ik op haar kon rekenen ik was haar erg dankbaar.Yallah kijk amira hier is je kamer waar je gaat slapen ik ga nu ff eten maken,en fris jij je maar ff op.Ik pakte mn piyama en liep naar de douche onder de douche kon ik m'n tranen niet meer bedwingen begon te huilen ,te huilen om het feit dat ik mijn vader nooit meer zal zien dat ik nog niet eens erbij kon zijn de dag dat ie zal worden begraven ik voelde me meer dood dan levend,Mijn leven was toetaal verwoest en dat pas op de leeftijd 16


22-08-2006, 12:30
jaaaaa!! ga verder..

22-08-2006, 12:47
jalila had me van alles en nog wat gekocht ze vertelde me ook dat ze een mooie takshita voor me heeft gevonden en dat ik m moest passen en als ik hem mooi vond dan zow ze m voor me kopen,na al dat geshop ensow waren we moe en gingen we richting thuis,we hadden nog wat gegeten en daarna naar de serie prison break gekeken,Nadat die afgelopen was ging ik naar boven om te slapen,De dag daarna hielp ik jalila met koken omdat haar verloofde langs zou komen.[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=2]Jalila wil je de kip gebraden of wat,ja schat doe maar gebraden een half uur later ging de bel.Amira wil je ff gaan open maken ik ben me nog aan t omkleden safe is goed geen enkel probleem,Ik liep naar de deur en maakt open,Uh hoi is jalila der jah tuurlijk kom maar naar binnen uh trouwens ik ben noufel aangenaam amira aangenaam.Ik wou net de deur dicht maken toen er een andere jongen naar binnen kwam uh sorry ik zag je niet geef niet meid Ik ben ramzi amira aangenaam Ik bleef voor de deur staan ,mag ik nog naar binnen of hoe zit het jah sorry ik schaamde helemaal dood samen liepen we naar de sala,jalila en noufel waren al diep in gesprekik ging gelijk richting de keuken ik zette alvast alle eten klaar en bedekte de tafel,Jalila komen jullie het eten is klaar jah is goed we komen eraan onder het eten door vroeg noufel me allerlij vragen over mijn leeftijd ensow opeens vroeg ramzi me of ik bij jalila logeerde,nee ik woon hier bij haar ow zo en je ouders dan ik verslikte me bijna in m'n eten jalila veranderde gauw van onderwerp na een gezellige avond gingen noufel en ramzi weg,ik liep gelijk naar mijn bed en viel in slaap[/SIZE" -->

22-08-2006, 13:05


Paar dagen gingen voorbij en ik was bij monsief ingetrokken ik kon heel goed met hem opschieten ik beschouwde hem net als mijn broer en hij mij als kleine zusje.[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=2]Monsief ik ga naar jalila kijken of ze me nog nodig heeft is goed a koe ga maar en bel me als ik je moet komen ophalen safe no problemo.Aangekomen bij jalila ging ik gelijk naar haar kamer ewa zina en wat zenewachtig wella hahah nee valt mee meid ik ben eerder opgelucht,tjah zo mag ik het horen morgen je henna dag he,ja man eey blijf slapen oke safe is goed ik smste monsief en bleef die nacht slapen de volgende dag was rwina maar het liep uiteindelijk allemaal gesmeerd,en het werd een hele leuke dag,die avond nog kwam ik ramzi tegen ewaa zina hey ramzi,allles goed schoonheid jaja en met jou dan ook prima he.En heb je al zin inde bruiloft jah egt wel,ja me 2 maar zina moet er weer vandoor dus ik zie je morgen doe groetjes aan jalila beslama hij gaf me een kusje op mijn wang en ging weg.damnz wat maakt die jongen me gek sinds de eerste keer dat ik hem ontmoette hebben we contact gehouden we kunnen het heel goed met elkaar vinden elhamdolillah.Ik liep naar binnen ging nog ff naar jalila en viel daarna is slaap met ramzi in mijn gedachten.[/SIZE" -->

22-08-2006, 14:07
Volgende dag:[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=2]Amira moet ik je naar school brengen?nee hoef niet monsief ik neem de bus wel,oke is goed wat jij wil,Ik pakte me tas ging op weg naar naomi haalde haar op en gingen naar school,Ewa amira nog wat gedaan,nee nixx bijzonders en jij.Jah ben gisteren bij mijn vriend geweest hij is echt lief,haha zal best maar kijk wel goed uit.amria wil je geen vriend ik bedoel je doet alsof alle jongens niet te vertrouwen zijn terwijl je nog nooit een vriend hebt gehad.Ik voelde me triest inderdaad ik heb egt nooit een vriend gehad maar dat komt omdat niemand naar me omkijkt dacht ik triest.Onee ik hoef geen vriend naomi ben maar 16 heb nog tijd genoeg,oke wat jij wil maar eey check daar is rida ey rida kom hier.Ewa dames goeiemorgen.dames:goeiemorgen ridaa.Alles goed?jah prima en met jou dan,ook goed he.De bus stopte en we stapte uit en ik en naomi gingen naar onze kluisje en rida naar zijn vrienden.de rest van de dag verliep rustig,Nadat de bel was gegaan pakte ik mijn spullen en wou gelijk naar huis want naomi ging toch eerst langs haar vriend.ey amira amira,ik keek om hey rida,ga je naar huis,jah en jij,ook wacht ik loop met je mee,safe is goed.onderweg naar huis hadden we het over alles en nog wat ewa amira hoe gaat het in de liefde die vraag raakte me echt ik antwoorde gewoon gauw jah gewoon nix bijzonders en bij jou rida.uhm ik vind wahed meisje leuk maar ik weet niet of ze mij leuk vind,Nouja zo'n spontane en lieve jongens als jou rida zou elke meisje wel wens,dankje wel schat.Maar ik heb je mening nodig moet ik het haar gewoon gelijk vertellen.of moet ik nog ff wachten,kijk ik zou zeggen gelijk zeggen en je komt er dan wel achter of ze je wel leuk vind of niet.[/SIZE" -->

22-08-2006, 16:46
[SIZE=2" -->Wat betekend het woordje liefde,,iedereen voelt het behalve ik[/SIZE][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=2]Als ik in sommige ogen kijk zie ik pas wat ik mis,[/SIZE][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=2]Ik wil ook voelen wat liefde is![/SIZE][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=2]Is het dan zoveel gevraagd[/SIZE][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=2]gebroken hart
Waneer zal het einde zijn [/SIZE][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=2]Van al die liefdespijn
Hoeveel kan ik nog verdragen
Hoe zwaar weegt mijn verdriet
Wie kan ik 't vragen
ik zelf weet 't zelf niet .[/SIZE][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=2]Heb gewoon nooit liefde gekend,[/SIZE][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=2]Familie heeft me verstoten niemand die nog om me gaf,[/SIZE][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=2]Ik vraag me af is dit mijn straf,hoor ik hier eigenlijk niet te zijn[/SIZE][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=2]Verdwaald op zoek naar de waarheid.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=2]Geen weg eruit![/SIZE][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=2][/SIZE][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=2]ik legde de pen neer ik kon me tranen niet meer bedwingen,oef zoveel meegemaakt ik vraag me echt af wanneer het op houd,Ik wil weten wie mijn echte moeder is waarom ze me alleen heeft gelaten,En ik mis mijn vader zo erg ik kan er echt niet meer tegen.Huilend viel ik in slaap

22-08-2006, 17:36
jah morgen ga ik met haar praten en dan maar hopen dat ze me het wil vertellen.[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=2]Met amira in mijn gedachtes viel ik in slaap.[/SIZE" -->

22-08-2006, 17:53
hey meid een prachtige verhaal

22-08-2006, 18:03
Voordat ik het wist omhelze hij mij en gaf me en kusje op mijn mond met zijn lekkere zachte lippen dus zo voeld het gevoel van verliefd zijn.[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=2]Het leek alsof ik in de zevende hemel was[/SIZE" -->

22-08-2006, 18:05
bedankt miriamm

kusje rwina gurl

22-08-2006, 18:21
naomi klaagte dat ze me niet vaak zag,Dus had ik haar beloofd dat we vandaag samen leuke dingen gaan doen en vandaag werd ik dus ook 17 ,Naomi belde aan,jah ik kom al ik deed snel nog mijn haar goed en maakte de deur open,heeeeeeey schat gefeliciteerd en hoe voelt het 17 zijn,aah je moest eens weten echt heerlijk.En wat gaan we vandaag doen,teneerste hier je cadeau'tje ik pakte het pakje aan en maakte het open,,o mijn god bedankt schat egt heel lief van je het was een gouden ketting met haar naam erop en de mijne,graag gedaan schat hier een dikke knuffel voor mijn beste vriendin we omhelzden elkaar strak,en gingen toen op weg naar de pretpark sixflax,we hebben ons daar kapot gelachen en vermaakt,de terug weg in de bus naomi rida heeft niet gebeld hij heeft me nog niet eens gefeliciteerd,ah hij wil je vast verassen ofzoiets maak je niet druk meid.Thuis aangekomen lagen er verschillende cadeau'tjes van vriendinnen en monsief enzo.Ik maakte ze niet open ik liet ze liggen want ik zou mijn verjaardag over 4dagjes vieren en dan pas ging ik ze openen.We dronken nog snel wat en daarna gingen we richting de bios er was een nieuwe film pirates of the caribian 2,we zaten eindelijk en de film was begonnen,de hele tijd hoorde we luid gelach en gepraat,naomi keek om en schrok ik zag het aan haar,ik keek ook om en tot mijn schrik was het rida en nee hij was niet alleen hij was aan het zoenen met een andere meid,De tranen vloeiden al over mijn wangen maar ik probeerde ze tegen te houden.nee hij is mijn tranen niet waard naomi ,inderdaad meid ,ik heb al zoveel mee gemaakt dan ga ik dus hier echt niet om huilen wat me wel pijn doet dat ik hem mijn hart heb toevertrouwd en hij heeft me verraden.Ik liep de bios uit en naomi volgende me ,rida had ons ook al in de gaten gekregen en rendde me achterna,amira wacht luister naar me plz,ik stopte ja vertel het eens je hebt 2minuten de tijd,kijk amira het is niet wat het lijkt echt ik wou niet maar zij,ach hou toch op man ik geloof je toch niet,oja en bedankt het was echt een mooie verjaardags cadeau,,,[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=2]en ik liep weg die avond is naomi bij mij blijven slapen hoeveel ik ook mijn best rida uit mijn gedachts te verbannen het lukte me niet,en naomi was ook een hele steun.zonder zou ik het niet hebben volgehouden[/SIZE" -->

22-08-2006, 18:34


yek a xxxx grote mond ook nog elkahba na alles wat ik en mijn familie voor je hebben gedaan flik je ons dit,Wat bedoel ik weet niet waar je het over hebt onee echt wat is dit dan hij gooide een paktje foto's naar me.ik maakte het open en bekeek de foto's en ik begon te huilen en te schreeuwen dat waren foto's van mij naakt met een jongen,maar hoe kan dat ik heb nog nooit zoiets gedaan monsief wollah dat kan niet ik ben zo niet je kent me toch wel beter,en daar recht een klap in mijn gezicht,a xxxx kk op,monsief ik heb echt niets gedaan,weg zij ik weg ik liep naar boven pakte een tas en deed daar al mijn bezittingen in,ik belde naomi en ik vroeg of ik bij haar terecht kon,en jah het kon daar aangekomen begon ik te huilen en vertelde haar het hele verhaal,rustig amira denk na wie heeft je foto allemaal ik weet niet ,maar wat heeft dat er mee te maken,amira denk na en zeg,Uh rida en een paar andere meiden.ewa jah dat is hem ik denk dat het rida is,jah maar hoe,jah amira tegewoordig kan nu alles met internet als je niet uit kijkt.![/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=2]Ik begon weer hevig te huilen wat moet ik nu mijn eer is toetaal verwoest,iedereen zal nu denken dat ik goedkoop ben voor de eerste dde beste mijn benen spreid,nee schat ik beloof je we gaan een oplossingen zoeken,en morgen gaan we gelijk naar rida toe kijken of hij die flikker is die het heeft gedaan.Hier ga maar naar boven kleed je om en rust maar lekker uit.Ik deed wat ze zei ik kleedde me om en gingen op mijn bed,en begon te denken zal het echt rida zijn is hij echt zo'n verkeerde persoon maar waarom wat heb ik hem aangedaan,nu ik net dacht dat ik mijn leven op een rijtje kreeg gebeurd dit weer.en viel huilend in slaap[/SIZE" -->

22-08-2006, 19:03
ga doorrrrr

22-08-2006, 19:12
Nog Een Vervolg :d

Pagina's : [1] 2 3 4