Bekijk volle/desktop versie : Topic voor de SCHRIJFSTERS.



22-08-2006, 12:01
Praatje hier, praatje daar.
Kennismaken met de andere schrijfsters?
Vertellen hoe moe je bent geworden van dat vervolgje.
Woedeuitbarsting?

Het kan hier!

22-08-2006, 12:02


Ik wil schrijfster worden

Maar weet niet hoe

22-08-2006, 12:06
Oke, oke.
Je begint met een onderwerp.
Liefde, thriller, detective? whatever.
Kies wat JIJ leuk vindt!
Daarna ga je bij word in 5 grote stappen inbouwen hoe het verhaal gaat beginnen en eindigen.
Daarna open je een topic, leg je uit waar je verhaal een beetje over gaat en begin je met een GROOT begin.
Wachten op de reacties en na een uurtje of 2 kun je weer een vervolg plaatsen.

by the way; let op interpunctie, als dat er niet is knappen veel mensen erop af!

22-08-2006, 12:22

Citaat door Soul4u:
Oke, oke.
Je begint met een onderwerp.
Liefde, thriller, detective? whatever.
Kies wat JIJ leuk vindt!
Daarna ga je bij word in 5 grote stappen inbouwen hoe het verhaal gaat beginnen en eindigen.
Daarna open je een topic, leg je uit waar je verhaal een beetje over gaat en begin je met een GROOT begin.
Wachten op de reacties en na een uurtje of 2 kun je weer een vervolg plaatsen.

by the way; let op interpunctie, als dat er niet is knappen veel mensen erop af!

Ok i get it and euhm is het beter als je het eerst uitschrijft op bijvoorbeeld papier of op de pc dat je nog fouten kunt corrigeren of moet je het direct hier op typen

22-08-2006, 12:23



Citaat door Miss_Den_Haag20:
Ok i get it and euhm is het beter als je het eerst uitschrijft op bijvoorbeeld papier of op de pc dat je nog fouten kunt corrigeren of moet je het direct hier op typen
Begin bij word en doe spellingcorrectie aan daarna kun je het kopieren en plakken.

22-08-2006, 12:25

Citaat door Soul4u:
Begin bij word en doe spellingcorrectie aan daarna kun je het kopieren en plakken.

Thnx als ik er eentje schrijf zal ik het aan jou opdragen