Bekijk volle/desktop versie : Mijn voetballertje is begonnen!!



22-08-2006, 09:38
Wij krijgen volgens mij een voetballer. Vandaag voel ik onze zoon voor het eerst de hele tijd door schoppen. Z'n paps eet drinkt slaapt en ademt voetballen. Alles wat rond is, wordt aangezien als een voetbal waar leuke truckjes mee gedaan kan worden. Vandaar dat het waarschijnlijk een voetballertje gaat worden. Zijn vriendjes van nu 3,5 jaar zijn ook verzot op voetballen en hebben ze in alle kleuren en maten. Dus vervelen zal de kleine zich zeker niet wanneer hij er eindelijk is.

Even ter verklaring waarom ik zo exited ben;
Het placenta zit bij mij aan de voorkant dus de gyneacologe vertelde al dat ik niet snel iets zou voelen. Dus ik zat al te wachten op het heftige leven daarbinnen. Nu zit ik mijn buik tegen mijn bureau aan en hij houdt gewoon niet op met schoppen en rollebollen. Zoooo grappig!! Ik moet mijn lach echt inhouden. Aangezien mijn collega's ook nog niet weten dat ik zwanger ben moet ik elke keer met een goeie verklaring komen om mijn gelach te verklaren.

22-08-2006, 09:42


Mijn man is zelf ook een voetballer, dus toen hij hoorde dat we zoontje kregen was hij in de zevende hemel. Hij zag al helemaal voor zich dat onze kleine prof zou worden. Nu is mijn zoontje 2,5 jaar oud en ze gaan heel vaak samen voetballen. Is nu zijn favoriete spel naast autootjes. Ook op de creche krijg ik te horen dat hij alle jongetjes aanstuurt om een potje te voetvallen.

22-08-2006, 09:53
dat verwacht ik bij ons dus ook inderdaad. Ik kijk er eigenlijk al naar uit!

22-08-2006, 09:55

Citaat door hanounna:
dat verwacht ik bij ons dus ook inderdaad. Ik kijk er eigenlijk al naar uit!
Allahikemal bighair insha Allah!! Spannend allemaal hoor

22-08-2006, 09:59



Citaat door hanounna:
Wij krijgen volgens mij een voetballer. Vandaag voel ik onze zoon voor het eerst de hele tijd door schoppen. Z'n paps eet drinkt slaapt en ademt voetballen. Alles wat rond is, wordt aangezien als een voetbal waar leuke truckjes mee gedaan kan worden. Vandaar dat het waarschijnlijk een voetballertje gaat worden. Zijn vriendjes van nu 3,5 jaar zijn ook verzot op voetballen en hebben ze in alle kleuren en maten. Dus vervelen zal de kleine zich zeker niet wanneer hij er eindelijk is.

Even ter verklaring waarom ik zo exited ben;
Het placenta zit bij mij aan de voorkant dus de gyneacologe vertelde al dat ik niet snel iets zou voelen. Dus ik zat al te wachten op het heftige leven daarbinnen. Nu zit ik mijn buik tegen mijn bureau aan en hij houdt gewoon niet op met schoppen en rollebollen. Zoooo grappig!! Ik moet mijn lach echt inhouden. Aangezien mijn collega's ook nog niet weten dat ik zwanger ben moet ik elke keer met een goeie verklaring komen om mijn gelach te verklaren.

Ook uit ervaring:

Wacht maar tot die ballen in de rondte vliegen in de huiskamer

En jij ze MOET complimenteren

22-08-2006, 10:03
of ik ga meespelen.....

22-08-2006, 10:04

Citaat door noona:

Ook uit ervaring:

Wacht maar tot die ballen in de rondte vliegen in de huiskamer

En jij ze MOET complimenteren
, gebruik jij ook de sticker methode na elke bal schop krijgen ze een mooie sticker


Ik kijk wel eens naar de super nanny of eerste hulp bij opvoeden op tv.

22-08-2006, 10:05
Wat lief... Geniet er lekker van!
En die collega's moet je maar gewoon negeren, laat ze maar denken dat je gek bent!

22-08-2006, 10:09

Citaat door Doenya25:
, gebruik jij ook de sticker methode na elke bal schop krijgen ze een mooie sticker


Ik kijk wel eens naar de super nanny of eerste hulp bij opvoeden op tv.

Als er iets omviel gingen ze in de hoek, dat is een wat directere methode

Nu mogen ze niet meer binnen voetballen ALLEEN buiten

22-08-2006, 10:10
haha ja ben ik ook van plan. Ik voel me echt beloond nu weet je dat. Vreemde gewaarwording he...