Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Verdriet Mijn pijn

Safira75
18-06-2002, 18:36

een traan rolt naar beneden ik wil het eigenlijk niet jarenlang gebeden dat Hij dit lijden ziet Waar ooit mijn mooie huis stond Ik loop er snel voorbij ze namen mij mijn vreugde af Wie keert nu het getij Zij hebben ook geleden in Europa was dat toen In een ver verleden Moeten zij met mij hetzelfde doen? Mijn man en ook mijn zonen zitten tijden vast Gemarteld en beschoten Maar JULLIE zijn hier te gast Hoe kan dit nou gebeuren Hoe kan dit nou zo zijn Mijn kinderen nooit volwassen Ik ben een Palestijn

Safira75
18-06-2002, 18:41
uhm ik moest dit even kwijt hoor. Zat wat te lezen dat me nogal aangreep toen kwam dit effe bij me op....

Safira75
20-06-2002, 09:11
thanks trouwens voor alle pm's die ik heb gehad naar aanleiding van dit gedicht

ayoub29
20-06-2002, 10:29
Safira75.. Ik krijg kipvel van je mooie gedicht!! Bedankt Laten we bidden/hopen dat er vrede komt.. Het is genoeg met bloedvergieten Salaam=Shalom

sahira
20-06-2002, 10:32

Origineel gepost door ayoub29 Safira75.. Ik krijg kipvel van je mooie gedicht!! Bedankt Laten we bidden/hopen dat er vrede komt.. Het is genoeg met bloedvergieten Salaam=Shalom Insha Allah

souuhaila
20-06-2002, 11:01
Pijn leed pijn verdriet pijn zij hebben mijn leven 55 jaar in een kamp getopt zij hebben mijn drang om te moorden vergroot zij hebben mijn liefde voor het leven vermoord zij hebben mijn liefde voor het leven vermoord zij hebben mijn leven onmogelijk gemaakt zij hebben mijn gastvrijheid misbruikt zij hebben mijn hart vervult met haat zij hebben mijn wanhoop vergroot zij hebben mijn kinderen verminkt zij hebben mijn geloof vernederd zij hebben mijn verdriet vergroot zij hebben mijn gevoel dedood zij hebben mijn huis verwoest zij hebben mijn land bezet Hoe kan ik ze nog vergeven!!

Safira75
20-06-2002, 13:39
Origineel gepost door ayoub29 Safira75.. Ik krijg kipvel van je mooie gedicht!! Bedankt Laten we bidden/hopen dat er vrede komt.. Het is genoeg met bloedvergieten Salaam=Shalom Heel erg bedankt! Het is inderdaad genoeg!!!

ZiLaaL
22-06-2002, 18:58
Safira Hij is erg mooi! Thanx 4 Sharing! :zwaai:

Safira75
22-06-2002, 21:58
Origineel gepost door Kenitrya Safira Hij is erg mooi! Thanx 4 Sharing! :zwaai: Thanks for the appreciation!!! :zwaai: