Bekijk volle/desktop versie : ..Mijn tranen die hij deed drogen..



21-08-2006, 15:27
sallam allemaal..
ik begin een verhaal dat voor een groot deel waargebeurt is..
Dit verhaal heeft leuke momenten maar ook trieste momenten net als bij elk ander verhaal natuurlijk.Hier onder beschrijf ik de meest voorkomende personen in het verhaal.. natuurlijk komen er ook andere personen in voor,maar die zijn voor decoratie.

=>De 'ik' persoon is de hoofpersoon genaamd 'smahane' ze is een 17 jarige tiener die uit een best streng& groot gezin komt..Ze wordt dus flink in de gaten gehouden door haar 3 broers waardoor ze ook flink in de problemen terecht komt.
verder is het een leuke,lieve meid die geheimen voor zich laat en het niet zo snel met iemand deelt.

=>Latifa is de nicht van smahane,maar ze beschouwen elkaar meer als beste vriendinnen.Ook latifa is een 17 jarige tiener die uit een best streng maar klein gezin komt.Ze is een drukke meid en een meid met veel lef.Ze is ook heel openlijk qua geheimen waardoor er veel problemen gaan ontstaan.


=>Ook komt er een leuke jongen in voor natuurlijk, genaamd nabil.Hij is een 19 jarige tiener die een vrouwengek is.Hij is een echte feestbeest die vaak uitgaat en dus nog niet op het rechte pad is,maar daar komt zeker verandering in.

Dit is een korte inleiding over het verhaal..Ik zal zo snel mogelijk een begin stukje plaatsen.
Als het wat is zou ik graag reacties willen.
alsvast bedankt.
ibtissam.

21-08-2006, 15:49


lijkt me wel een leuk verhaal
ik zal zeggen maak maareen begin
meid

21-08-2006, 16:12
'Smahaneee, smahane'..roept latifa van boven..'Ja wat is er?'..'waar heb je me hakken gedaan'..' ik heb geen hakken gezien hoor'..' wejo hex wat moet ik onder me jurk aan dan'..ik ren zuchtend de trap op naar me kamer..'waar heb je ze nou weer gegooid'..' wejo daarlijk vind ik ze niet en souf komt ons zo ophalen..' roept ze terwijl ze om haar heen kijkt..' waarom moet het altijd zo aflopen als we een bruiloft hebben, altijd gewoon' mopperend begin ik mee te zoeken..alles ligt door elkaar van strings tot aan sieraden.gelukkig waren mijn ouders en zusjes al vertrokken anders was het helemaal een hel geweest.Soufian me broer zou over een half uur voor de deur staan en hij riep nog 'wie niet klaar is gaat niet mee'..en zo was hij ,hij liet je hier stikken.
Na een ruime kwartier zoeken hadden we haar hakken nog niet gevonden..'Ik heb overal gekeken hoor..'..' en nu? heb jij niet ergens chien bruine hakken'...'nee, je weet alles halen we samen dus wat is dat voor een vraag'..'hex, hex en nu?'..'en nu ga ik naar de toilet'..met me hand tussen me benen ren ik de trap af naar de toilet.Zonder de licht aan te doen trok ik me taksita(marokkaanse jurk) naar boven en nam ik plaatst.Net ik wou opstaan stond ik op iets hards..'AUWW' gillend drukte ik op het licht knopje en zag ik latifa de hakken waar ik op getrapt had.Hoofdschuddend pak ik de hakken op en ren ik de trap op..'jeh junk waar ze haar hakken heeft gegooid'..latifa keek blij op nadat ze haar hakken in me handen zag.' o ja ik had ze meegenomen toen ik ernstig moest'..zei ze verontschuldigend terwijl ze haar hakken aantrekt..
'En hoe zie ik eruit?'..vroeg ze trots..'leuk, mooi, fijn, prachtig en ik?'..zei ik lachend terug..' hetzelfde junk'..lachend stoppen we onze mobiel tussen ons bh en lopen we naar beneden.Net voordat ik de woonkamer deur wou openen ging de deurbel..'dat zal souf zijn' zei latifa.we bekeken ons voor het laatst in de spiegel die in gang hangt en openen de buiten deur.Soufian stond voor de deur met de rechter buurman te praten, toen wij naar buiten kwamen lopen nam hij snel afscheid en liepen we vervolgens achter hem aan richting de auto.