Bekijk volle/desktop versie : trojan horse

21-08-2006, 14:58
hoe verwijder je deze virus, krijg telkens die melding en met norton kan k m niet verwijderen

24-08-2006, 14:15

heb je hem nog steeds zoja zoek eerst op hoe die heet... scan met norton die je toch hebt zo kun je zien in welke map die zit en probeer em te verwijderen krijg je melding van is in gebruik door programma ofzo kijk dan ff bij processen alt+ctrl+del als die daar zit beeindig procces probeer het zo.. misschien lukt het wel zoniet, probeer het via veilige modus... veel kans dat je slaagt

tip zet inter net wel ff uit

24-08-2006, 21:15

Citaat door nixweter:
heb je hem nog steeds zoja zoek eerst op hoe die heet... scan met norton die je toch hebt zo kun je zien in welke map die zit en probeer em te verwijderen krijg je melding van is in gebruik door programma ofzo kijk dan ff bij processen alt+ctrl+del als die daar zit beeindig procces probeer het zo.. misschien lukt het wel zoniet, probeer het via veilige modus... veel kans dat je slaagt

tip zet inter net wel ff uit
he shoukran man ik ga t even proberen

26-08-2006, 00:15
he nixweter, ik heb t geprobeerd maar krijg telekens te zien van kan bestand niet verwijderen want is in gebruik en bij taakbeheer heb ik alles afgesloten nog steeds in gebruik, heb wel de map gevonden met t bestand waar die virus in zit maar ja hoor t wel van je. thnx

26-08-2006, 11:00

probeer het eens met killbox, heb deze voor je online gezet:

http://users.telenet.be/6e/killboxxxxxx

26-08-2006, 11:27
heb je die virus geprobeert te verwijderen met veilige modus?

zoja, probeer je het ff met killbox

als nog niet is gelukt licht ik ff een prof voor je in die ken ik goed dan vraag ik die wel wat je kan doen...

27-08-2006, 00:56
ey is me niet gelukt man met dat progr. hij geeft dan aan dat ie m niet kan verwijderen

27-08-2006, 01:17
jij hebt wel een harde trojan te pakken he geef me de naam van die ''virus'' ik informeer ff voor je en hope op goede resultaat...

27-08-2006, 02:07

Citaat door nixweter:
jij hebt wel een harde trojan te pakken he geef me de naam van die ''virus'' ik informeer ff voor je en hope op goede resultaat...
waar kan ik die vinden er staat alleen trojan horse en dan welke bestand geinfecteerd is ermee is zo een dll bestand

27-08-2006, 05:45
opnieuw installeren is zo gedaan

27-08-2006, 13:17
wat moet ik opnieuw installeren?

en nixweter, ik heb nu volgens mij n groter probleem, vandaag toen ik de pc aanzette en opstartte kreeg ik dit bericht

Windows kan het lokaal opgeslagen profiel niet laden. Dit wordt mogelijk veroorzaakt door onvoldoende toegangsrechten of een beschadigd lokaal profiel. Neem contact op met de netwerkbeheerder wanneer het probleem blijft bestaan.

Detail: Onherstelbare fout bij I/O-bewerking die door het register is geïnitialiseerd. Het register kan een van de bestanden met de systeeminstallatiekopie van het register niet inlezen, wegschrijven of leegmaken.

Kan het lokale profiel niet vinden. U wordt aangemeld met een tijdelijk profiel. Wijzigingen die u in dit profiel aanbrengt gaan verloren wanneer u zich afmeldt.

me hele bureaublad was leeg en de rondleiding in Xp begint ook weer. net wanneer je voor t eerst een account aanmaakt, mn documenten enzo kan ik nog wel bij maar alleen via :c\documents en settings , niet gewoon via mijn documenten. weet je hoe ik weer de oude instellinge kan terugkrijgen?

30-08-2006, 20:26
hey,

gebruik deze 3 antispyware programmas:

Adware:
http://www.lavasoft.com

Sybot:
http://www.safer-networking.org/en/download/

en dit is echt een goed anti- trojan programma Ewido:
http://www.ewido.net

30-08-2006, 22:37

dan ken je beter die hitman pro 2 gebruiken zit adaware spybot spy sweeper en nog meer in 1 probeer die maar makkelijk installeren en uninstalleren

succes

31-08-2006, 09:42

Citaat door nixweter:
dan ken je beter die hitman pro 2 gebruiken zit adaware spybot spy sweeper en nog meer in 1 probeer die maar makkelijk installeren en uninstalleren

succes
Hey,

trust me, je kunt beter niet hitmanpro gebruiken, omdat je register op je pc echt kan worden verpest ermee. Je kunt beter sommige programmas die in hitmanpro zitten los gebruiken

Als het op antispyware programmas aan komt , dan weet ik waar ik het over heb.