Bekijk volle/desktop versie : wie begint er met mee maandag met afvallen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

21-08-2006, 14:55
ik begin maandag 28-08-2006 Definitief met afvallen voor ik op vakantie ging woog ik 50 en nu weeg ik 56 is echt schande me meoder zegt als ik zo door ga met eten dat ik en dikkertje wordt en het dan moeilijk heb met afvallen

wie begint er ook met mij

ik geniet nu deze week ff

adiosxx

21-08-2006, 15:02

Succes meid !
Ik ben vandaag al begonnen..

21-08-2006, 15:30

Citaat door Sabrin2000:
ik begin maandag 28-08-2006 Definitief met afvallen voor ik op vakantie ging woog ik 50 en nu weeg ik 56 is echt schande me meoder zegt als ik zo door ga met eten dat ik en dikkertje wordt en het dan moeilijk heb met afvallen

wie begint er ook met mij

ik geniet nu deze week ff

adiosxx
Ik meld me aan, ik wil dan incha allah echt zeker beginnen..

21-08-2006, 15:33

Ik wil wel meedoen

21-08-2006, 15:49

Ik wil ook meedoen. Als is het om puur gezonder te gaan eten!

21-08-2006, 15:58
ik ook ik doe mee

21-08-2006, 16:16

Gaan we een Dieet volgen of gewoon elkaar vertellen wat we hebben gegegeten
en dan elkaar corigeren?

21-08-2006, 20:01
Up

21-08-2006, 20:10
Ik doe ook wel mee!!!

21-08-2006, 21:06
me 2..
Wat gaan we doen?

21-08-2006, 21:49
okee dan meiden

ik wil dat we hier elkaar gaan vertelen wat we die dag gegeten hebben
en we houden het naturrlijk gezond

vorig jaar toen ik begon met afvallen was het smorgen 2 sneetjes brood 1 glas thee zonder suiker en minstens 1.5 liter water per dag 4 uur later nam ik dan en appel en sinaasappel en water en als ik ergens trek in had dan nam ik en kauwgom of poetste me tanden en savonds ging ik gewoon mee eten sporten deed ik niet echt omdat ik toch de hele dag bezig was naar school de trap op naar de bushalte lopen en thuis doe je veel aan schoonmaak bij de begin had ik het moelijk mee maar de ramdan begon ook in die week dus ik moest wel volhouden om niet te eten ik woog eerst 65 en voor ik op vakantie ging dus 2 maanden terug toen ging ik weer wegen en de weegschaal gaf me 50 kilo aan dus deze dieet werkt wel maar ben helaas weer aangekomen dus moet weer afvallen maar dames in die tijd dat ik ging afvallen had ik wel momenten dat ik 2 weken lang gewoon ging snoepen en het me ff neit boeiende maar nu doe ik het echt niet meer
en natuurlijk 3 uurtjes voor het slapen gaan niks eten
wou dit ff kwijt

ik hoop dat het ons gaat lukken meiden

liefs sabrin als jullie vragen hebebn dan kunnen jullie het mij stelen over deze dieet

21-08-2006, 21:51
Ik ben ook van partij

21-08-2006, 21:55

Citaat door Sabrin2000:
okee dan meiden

ik wil dat we hier elkaar gaan vertelen wat we die dag gegeten hebben
en we houden het naturrlijk gezond

vorig jaar toen ik begon met afvallen was het smorgen 2 sneetjes brood 1 glas thee zonder suiker en minstens 1.5 liter water per dag 4 uur later nam ik dan en appel en sinaasappel en water en als ik ergens trek in had dan nam ik en kauwgom of poetste me tanden en savonds ging ik gewoon mee eten sporten deed ik niet echt omdat ik toch de hele dag bezig was naar school de trap op naar de bushalte lopen en thuis doe je veel aan schoonmaak bij de begin had ik het moelijk mee maar de ramdan begon ook in die week dus ik moest wel volhouden om niet te eten ik woog eerst 65 en voor ik op vakantie ging dus 2 maanden terug toen ging ik weer wegen en de weegschaal gaf me 50 kilo aan dus deze dieet werkt wel maar ben helaas weer aangekomen dus moet weer afvallen maar dames in die tijd dat ik ging afvallen had ik wel momenten dat ik 2 weken lang gewoon ging snoepen en het me ff neit boeiende maar nu doe ik het echt niet meer
en natuurlijk 3 uurtjes voor het slapen gaan niks eten
wou dit ff kwijt

ik hoop dat het ons gaat lukken meiden

liefs sabrin als jullie vragen hebebn dan kunnen jullie het mij stelen over deze dieet
Is goed Maar eh.. thee zonder suiker? Ayaw

21-08-2006, 21:57

Citaat door Lila_:
Is goed Maar eh.. thee zonder suiker? Ayaw
hahaha moet wel meid maar je kan anders zoetstoffen gebruiken helpt ook maar meid bij de begin heb je er moeite mee later echt niet meid dan vindt je het echt lekker zonder suiker

xx

21-08-2006, 21:59

Citaat door Sabrin2000:
hahaha moet wel meid maar je kan anders zoetstoffen gebruiken helpt ook maar meid bij de begin heb je er moeite mee later echt niet meid dan vindt je het echt lekker zonder suiker

xx
Het zal wel lukken incha allah

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8