Bekijk volle/desktop versie : Om hoe laat staan jullie op 's ochtend?



Pagina's : [1] 2 3 4 5

21-08-2006, 08:43
Salaamoealaikoem,

Ik geloof echt dat ik slaap te kort kom, als ik om 5 uur/half 6 thuis ben, dan ben ik kapot gelukkig heeft manlief dan al gekookt want die is iets eerder thuis....

Ik sta dus om kwart voor 6, of 6 uur op 's ochtends, omdat ik de bus moet pakken naar mijn werk! En vaak open ik ook dus dan moet ik nog eerder mijn bed uit pffffffffffffffff Ik sta de laatste tijd dus vaak al om half 6 op, omdat ik zoiezo van uitgebreid ontbijten houd dus wat ik het eerst doe is eerst ff de koffie aanzetten

Kus,
Nadia

21-08-2006, 08:54


Ik ook om 06:00. Veelste vroeg!!!

21-08-2006, 08:55
Half 7

21-08-2006, 08:56

Citaat door Wa7ida:
Ik ook om 06:00. Veelste vroeg!!!
Jij ook al, bij mij is het echt een drama want ik ben gewoon helemaal kapot als ik thuis ben. Mijn schoonmoeder heeft ook gezegd je moet gewoon van je werk door naar mij toe dan kunnen jullie gewoon bij mij eten... Ik hou van haar 't is een schatje..

Ze zijn hier de wegen aan het verbouwen dus, de bus rijd niet zo vaak meer. Nu moet ik nog eerder opstaan...........

21-08-2006, 08:58


om 5 uur... das pas zielig

21-08-2006, 08:59

Citaat door ranja19:
om 5 uur... das pas zielig


Willieeeee volgens mij gaat het voor mij ook die kant op pfffffffffff.....

21-08-2006, 09:03
wat voor werk hebben jullie dan:...dat jullie zo vroeg de deur uit gaan

21-08-2006, 09:05
Je mag je gelukkig prijzen dat het eten al klaar staat

Het klint alsof je niet op tijd naar bed gaat.

Je moet echt uiterlijk, uiterlijk 23.00 uur in bed liggen.

Ik moet nog zelf eten klaar maken
Zelf kids in bad
Ga nog 2 avonden in de week sporten, doe ik ook nog tussendoor

Je moet je zelf herporggrameren en elke week een kwartier eerder naar bed gaan tot je uitgerust wakker kunt worden.

Het leven van een werkende vrouw gaat nu eenmaal niet over rozen

21-08-2006, 09:08

Citaat door noona:
Je mag je gelukkig prijzen dat het eten al klaar staat

Het klint alsof je niet op tijd naar bed gaat.

Je moet echt uiterlijk, uiterlijk 23.00 uur in bed liggen.

Ik moet nog zelf eten klaar maken
Zelf kids in bad
Ga nog 2 avonden in de week sporten, doe ik ook nog tussendoor

Je moet je zelf herporggrameren en elke week een kwartier eerder naar bed gaan tot je uitgerust wakker kunt worden.

Het leven van een werkende vrouw gaat nu eenmaal niet over rozen
Wauw petje af hoor!

Ik ga idd niet vroeg naar bed helaas Mijn man zegt je moet minstens 8 uur rust hebben dus ik doe mijn best

Ik sport ook 2 keer in de week..... puur voor conditie! En alhamdoulilah staat er idd altijd al eten klaar als het manlief niet is dan is het mijn schoonmoeder wel lief mens. Alhamdoulilah....

21-08-2006, 09:09
06:15 uur gaat de wekker.
Wordt verzet naar 07:00 uur en dan sta ik ook echt op.
07:45 uur zit ik in de auto onderweg naar werk.

21-08-2006, 09:11
Ik moet dus echt minstens een uur hebben voor alles, uitgebeid eten sminken ( ) en mijn kleren die zijn iedere dag hetzelfde, die liggen klaar voor gebruik

21-08-2006, 09:12
ik dacht dat ik zielig was met 6 uur opstaan maar jullie dus ook of zelfs nog vroeger

ik sta om 6 uur op en ga 5 voor 7 van huis en moet dan half 8 aan het werk zijn

21-08-2006, 09:14



Citaat door Tomb_Raider:
Wauw petje af hoor!

Ik ga idd niet vroeg naar bed helaas Mijn man zegt je moet minstens 8 uur rust hebben dus ik doe mijn best

Ik sport ook 2 keer in de week..... puur voor conditie! En alhamdoulilah staat er idd altijd al eten klaar als het manlief niet is dan is het mijn schoonmoeder wel lief mens. Alhamdoulilah....
Genoeg slaap hebben is belangrijker dan gezond eten, als je niet genoeg slaap hebt word je ziek. Ook dat constante moe-gevoel is echt niet goed op den duur, zelfs je gezicht wordt ermee afgetekend.

21-08-2006, 09:17

Citaat door noona:
Genoeg slaap hebben is belangrijker dan gezond eten, als je niet genoeg slaap hebt word je ziek. Ook dat constante moe-gevoel is echt niet goed op den duur, zelfs je gezicht wordt ermee afgetekend.
dat heb ik zo erg.. ik slaap echt voor 12 uur maar toch ik zie er uit als een crake(hoe je het ook schrijft) gebruiker..

maar ik werk ook onregelmatig.. en heb bijna nooit eens 2 dagen achter elkaar vrij.. dus zo kun je eigenlijk nooit goed rusten vind ik..

21-08-2006, 09:20

Citaat door noona:
Genoeg slaap hebben is belangrijker dan gezond eten, als je niet genoeg slaap hebt word je ziek. Ook dat constante moe-gevoel is echt niet goed op den duur, zelfs je gezicht wordt ermee afgetekend.


Je bent mij bang gemaakt echt !!

Pagina's : [1] 2 3 4 5