Bekijk volle/desktop versie : ~*Een Wens Die uitkwam maar...*~



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

20-08-2006, 20:40
Heey mensen hier is mijn derde verhaal...
Hier zijn de hoofdpersonen....


Chaimae: Hoofdpers0on..19 Jaar.
Hannan: Zus van Chaimae 21.
Fatima: Zus van Chaimae 17.
Hakim: Broer van Chaimae 20 Jaar.
Soufian: Broertje van Chaimae 14 Jaar.
Sara: Bestvriendin Van chaimae 19 Jaar.
Woulid: De ware??? 20 Jaar.
Er komen meer personen derbij dat kom je tegen in de verhaal..



'Whahahahahahahhah Je moest Die gezicht zien hahhahahahah'Zei ik Terwijl ik me buik vast houde.
' hahahahahah Chaimae Hou op Whahahahahhahahah Me buik hij gaat ontploffen hou op'Zei Sara terwijl ze helemaal stuk ging..
Na een beetje te gelachen hebben.Kwamen ze half bij en gingen een beetje normaal doen.
'Dat was t0g niet normaal sara hij vr0eg gewoon om uit te gaan die man van 40 hahahhahahahhhahah'En daar ging ik weer.
'Chaimae klaar wellieejj het is al 9 uur we moeten thuis zijn me ouders maken me dood klaar'Zei sara terwijl ze naar der horloge keek.We liepen weg met al die zware tassen tot me telefoon ging....
Chaimae: Met Mij?
Hannan: Ja met mij waar ben je?
Chaimae: 0oh met sara in de stad.hoezo?
Hannan: HOEZO!!kijk naar de klok.
Chaimae : Ya heb ik al gezien.
Hannan:Kom naar huis a megooltje
Chaimae: Ja leuk v0or je ik kom d0ei..
hannan: Hou je bek 0fs0w megool hahha..
En ze hing op..
Soms had ik echt een Band met Hannan en soms waren we niet zo normaal tegen elkaar.Ik stel me even voor ahhaha ik ben der eigelijk te laat mee maar ja..
Ik ben Chaimae ik ben 19 jaar een ik zit in 5 havo met mijn bestevriendin Sara.Wij kunnen gewoon niet sonder elkaar..Ik heb een te gekke familie...Maar sara daarin tegen...niet z0..Ik heb 2 broers en 2 zussies En ma en een pa die nog gekker zijn dan 0ns..Ik was pas verhuist Ik lette echt nooit op jongens zo'n type was ik niet..
'Eey Chaimae d0e die Achterbak Open' Ik deed wat er gevraagt werd en deed de achterbak voor der open na al die tassen in de achterbak hebben gestopt gingen we instappen en ik reed eerst na de huis van Saar daar stappte ze uit en pakte haar tasjes sara had 2 broers Anoaur 20 jaar bevriend met mijn broer en noaufal 18 jaar.en een zusje van 16 Nesrin..we gaven elkaar 4kusjes en ze liep weg..
'd0eiiii schattjjee Bel me he'zei ik'Ja is go0edd d0eii als ik nog leef'ik zwaaide'whahahah oke d0eii d0eii sgat' zei ik terwijl ik de auto startte..'ya d0eiii d0eii moppiej 'enzie liep weg..Ik kwam thuis aan en Hakim zat voor de deur met een paar jongens Eentje leek me zoo moooi ik kon me ogen niet van hem afhalen..Tot ik merkte dat hij ook naar me keek ik keek beschaamd weg en liep naar binnen'Eeyy Chaim gooi die bal voor me die ene zilvere'Zei Hakim'0ké ' Ik liep naar boven pakte die zilvere bal waar hij om vroeg en ik liep naar de balkon en keek eerst naar die ene jongen hij was zo moooiii ..Ejoow was ik hier de gene die een jonge mooi vind ik keek even naar hem ik zag hem ook staren ik keek weg een gooide de bal naar beneden'ThnQ!!'Zei hakim'Alsjuhh'zei ik en ik liep naar binnen Ik dacht na die jongen heeft zeker al een vriendinnetje ..Hij is zeker niet Vrijgezel..En als hij niet vrijgezel is denk je hij gaat mij leuk vinden hahah d8 t niet..Ik pakte me boeken en ik ging leren..Hannan kwam me kamer binnen.
'Zozo meVrouwtje leert aaaaaay aaaaaay'zei hannan 'Hou je bek hannan je bent echt weer eens grappig..'zei ik terwijl ik zogenaamd leerde'Hahahahha megool kom we moeten eten'zei ze terwijl ze naar benden liep..ik stond op en ging even bidden ..Ik hoopte dat die ene jongen mij ook zou leuk vinden..Ik liep naar beneden..'Schat roep hakim 'Zei me ma terwijl ze de borden legte.'0kee'ik liep naar de balkon en riep z0 hard hahah dat de buren erbij kwamen.'HAKIIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!'Ied ereen van de plein keek hakim keek en gebaarde van wat?ik gebaarde terug dat hij moest eten ..Ik keek dat hij afscheid nam ik keek nog of die ene jongen erbij stond en ja hoor ik vond hem shit hij keek ook naar boven,,,ik liep beschaamd naar binnen en botste tegen hannan 'Kijk uit bitch tf0eeeee me telefoon'Ze keek naar der telefoon die op de grond was's.orryy'Zei ik terwijl ik het opraapte ze keek me aan met een Grijnzz'Sinds waneer is Chaimatjee z0oo r00ood?? vertel'zei ze terwijl ze me mee trok..

Ik wacht op reacties dan ga ik wel veder...

20-08-2006, 20:46


M0et ik veder
?????????? Kom 0pp met die reactiesssssss


20-08-2006, 20:56
M0et ik stoppen??

20-08-2006, 21:23
ga verder ikk was net zo lekker aan ht leze nu stopp je opeens

20-08-2006, 21:34



Citaat door rifia83:
ga verder ikk was net zo lekker aan ht leze nu stopp je opeens
S0rryy ik d8 niemand leeest t

20-08-2006, 21:42
nee hoor hahaha ik volg ht nu al met hart en ziel hahha dus zou ht super vinde als je ht afmaakt

20-08-2006, 22:40
Ze zette me op de stoel.'Vertel'Terwijl ze me aankeek'Wat moet ik zeggen Hannan laat me'Ik stond op maar ze hield me tegen'Eey Chaimae al scheld ik je uit ik hou t0g van je 'Zei hannan terwijl ze heel lief keek'aaahh z0 lief.'Zei ik terwijl ik naar der keek'Wat aaahg hahahahha zeg dan wat is er'ya hoor ik ben der in getrapt ik rende weg en ging zitten 'mama m0et ik helpen!??'zei ik 'Nee h0eft niet ga maar zitten we gaan z0 eten.ik liep naar de tafel en ik ging zitten.Ik zette me v0et voor de st0el die voor me stond..Tot ik de bel hoorde ik keek in de woonkamer ik zag iedereen?'huh' ik liep naar de deur.Ik viel op grond.'WHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA'hannan ging helemaal stuk ik moest er ook om lachen ik lachte nog harder ik deed de deur open ..
'hoi'zei ik heeeel zacht.Het was die jongen die ik leuk vind met een kleine meisje.'Heey meid Alles g0ed is Hakim der?'Zei hij terwijl hij me aankeek ik bleef naar hem kijken'Ya hmdl w8 Hakimmmmm!! kom een jongen staat v00r de deur hij komt z0'Zei ik terwijl ik naar hem keek hij knipoogde en ik glimlachte en ik liep naar binnen'Ewaa Woullidd ik heb nog niet gegeten'Zei hakim.'oowh 0ke snel he 'Zei hij ik ging afluisteren achter de deur ..'Wie is die kleine meisje?'zei hakim'haha me zusje!'.'Je had t0g alleen een zus?'zei hakim ..'Nee ook een zusje'.'0ke maar ik ga d0eii'zei die jongen'.'Laterzzz'...BAM!!!!!!!de deur was op me gezicht geknald.'AUUUWWW!!!!!!!!!'..'WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHA'Daarging hannan weer..'WAT WHAHAHAH kom me helpen 0fs0w'ze hielpen me allebei.Ik waste me gezicht terwijl ik aan t denken was Dus hij heet woulid..Woulid&Chaimae m0oooii t0g!!Waah waar zit ik hier nou aan te denken.Aan een jongen ..'Hannan je weet t0g woulid de vriendinnetje ze komt zo hahahha ze valt zomaar ze zag die bal niet wass z00 zielig miskinn'Zei hakim tegen hannan..'AHWHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH'..Tf0eee ik wist wel hij heeft vriendin klaar ik moet hem vergeten..'Kommm alleemaal eten'..We gingen zitten ik at terwijl ik aan 'woulid'dacht..Ik was klaar en ruimde de tafel op..Hannan ging afwassen..het was al half 11..'yemma ik ga naar buiten'zei hakim..'naar buiten??het is laat a weldi'Zei me m0eder..'Mama de jongens w8en op meeee'... Zeg maar dat je morgen komt het is half 11 '..'Maaaaarr..' .'Laat hem maar gaan'zei ik 'de voetbalveld is t0g voor ons'...'Oké ga maar maar je komt niet 12 uur 0fsow thuis he'..'0ké je bent een schat chaimae'.zei hij terwijl hij zn jas aan deed..'weet ik'ik rende naar boven en dacht na oo ja Sara ik belde der maar
Tuuuuuuuut Tuuuuuuut
Saar: Ya(zei ze heel zwak)
Chaimae: Slaaptte je??
Sara: Ja
Chaimae : Waarom z0 vr0eg megool sta op nee geintje
Sara: hahahah ..Wat gaan we morgen d0en naa school?
Chaimae: Naar huis kom naar me huis..
Sara:0kké! Het is z0 saaaaaaaaaii hier in ons huisssssss..
Chaimae: 0nse is niet normaal hakim is buiten me ma een pa zitten Nep te st0eien,,Fatima en soufian zitten bek te vechten en te feesten..En hannan afwast en ik verveel me..
sara: Whahahaha kapot ziek man mijne zitten te slapen..
'CHAIMAEEEEE KOm nu naar beneden..'
chaimae: dat is pas ziekk maar eey Hannan roept me ikga d0eii scgatteejjee
sara:d0eii d0eiii
En ik hing op
Ik rende naar beneden 'wat moet je 'zei ik droog.'Oee en wat is dit?'ze keek me met een Grijns aan.ik keek ze had een brief in der hand?.ik las het
Je hebt me hart gestolen..
K vind je leukk...

Gr0etjess..M

'van wie is dit??'zei ik met een verbaasde gezicht..'Iemand heeft dit net 0nder de deur geschoven..'..Ik dacht na ik ken niemand die met de M begint? huh?'WTF is dit '.'Zogenaammdd je vind het niet leukk sir a bledder..',,'Ga leven z0eken man 'ik liep naar de balkon en keek de pleintje rond..Ik zag een meisje helemaal alleen op de bank zitten,,ik m0est hoesten en die meisje keek omhoog..Ze glimlachte ik glimlachte terug..Ik keek rond en ik Zag woulid niet..Ik zag een andere jongen die steeds naar me keek..Ik schonk er geen aandacht aan..ik keek even of hij nog keek ja dat deed hij..Ik zag Hakim met woulid naar boven komen..ik liep naar de spiegel een deed me haar goed..Wat ben ik aan het d0enn man .'TRINGGGG'..
Ik deed de deur open..En keek in de oog van woulid..'Kom binnen woulid'zei hakim..'Neeej man ik ga'Zei hij,,'Gaan we zo d0en woulid.'0ké ik kom al.ze liepen naar binnen..Ik rende naar de keuken en dronk water..hij heeft een vriendin waarom vind ik hem nog steeds leuk??.
Mama: YAaaaa zeg woellah we komen der aan ..
....:.............
Mama:0ke d0eii
Me moeder hing de telefoon op ze pakte haar jas en schoen ze zei tegen me vader dat ie moest komen me tante had eindelijk een baby gekregen me zus ..Fatima en S0ufian gingen mee..
'd0eiii mamaen papa en de rest''d0eii'ze liepen weg..'Eey sweety kom we doen wat leuks'zei Hannan.'Kom dan me schattebout.'..We gingen d0en durven Shxt bij mij stopte het..
'D0en durven of de waarheid'zei hannan alleen wij twee deden t
ik keek beschaamd 'euhmm doen'zei ik..'0ke ga op je mooist hier dansen..
NEEEEEEEEEEEE dacht ik in me hooooofd..
'Nee dat ga ik echt niet d0en..'zei ik.'Ga BANG POEPERD'ik stond op en ging dansen op me allermooist ik kon t mooist dansen van huis..Ik zag t niet maar hakim en woulid waren me de hele tijd aan te gapen

05-09-2006, 00:37
Meidddddddddddddddddddddddddd
Waaaaaaaaaaaaaauwwwwwwww
Go Onnnnnnnnnnnnnnnnnnn:d:d::d:d:d:d:d:d::d

05-09-2006, 00:38
Up!!!!!!!!!!!

05-09-2006, 01:51
Go On!!!!!!!!!!!!!!

14-09-2006, 20:11
Ik schrijf veder voor Kizz_girl ze had even geen tijd..



"Wahahahahhahahahah"Schreeuwde hannan het uit ...'Omg gaat t goed met je? "Vroeg hakim aan me.."Nou je zusje kan best goed dansen"Zei Woulid..Ik Werd vuurrood en rende meteen naar me kamer Omg wat was dat ze hebben me gewoon gezien dansen..Ik keek even op me bureau en zag die briefje ik wist nog steeds niet van wie die was ..Ik pakde t op..En las het nog een keer..Ik stopte t in me broekzak,,"CHAIMAEEEEEEEEE KOM NAAAAAAAR BENEEEDENNNNNNN WHAHAHHA' Schreeuwde hannan helemaal van beneden..Ik liep snel naar beneden voor dat al die buren kwamen.."Ja Wat moet je vroeg ik droog ".' Waarom rende je weg?'vroeg ze'Ach hou je bek'Ik keek om me heen ik keek waar Karim en Woulid waren.."Wie zoek je?? Volgens mij heb jij een oogje op woulid!'Zei ze met een snikkie lach..Ik werd rood en slikte die brok in me keel weg.."Helemaal niet ...Ik vind hem niet leuk..Wat moet ik met hem hij heeft hier al een vriendin'Zei ik een beetje boos.."ooh dus je vind hem wel leuk maar je vind hem niet leuk! raar " ..'Ga tog poepen'ik rende weg van de woonkamer ik had erge dorst dus ik dronk even water op..Maar wat ik niet doorhad die briefje was op de grond gevallen....ik ging weer naar de woonkamer en ging zitten en wat te geklets hebben met hannan..Riepen hakim en woulid me..
Ik liep naar de keuken,,Ze keken me met een rare blik aan .."Wat is er ".."Van wie is dit ' En hij zette die brief omhoog..OMG VANWAAR HEBBEN ZE DIE!!!!..'Euhmm..Vraag hannan?'..'HANANNNNNNNN!!!! kom is hier 'riep hakim...Ik keek naar woulid die naar de grond keek..'Watsup'Vroeg ze..'Van wie is deze brief?'' Ooh die hebben ze voor chaimae onder de deur geschoven...'Chaimae????'Vroeg hakim..'Yah ik wist niks..'Ik gebaarde smekend met me gezicht tegen hannan dat ze iets moest bedenken..'oh ja chaimae je had t nog niet gelezen..' Ze is me reddende engel..'Ooh wat staat er dan ik paktte de brief van hem hand af en las t voor..Ik keek er zogenaamd raar naar ,..'Eey hakim ik ga man laterz'zei woulid tegen hakim..'Waarom ?' zei hakim nog 'Neej man is laat Laterz..laterzz allemaal laterz Hannan..Hij liep weg..We keken raar naar hakim Hij zei laterzz hannan!?!?..'Eey hannan en Chaimae jullie houden jullie bekken he..Woulid vind hannan leuk,,,..................'Ooh zei ik kortaf en liep naar beneden,,,,,,
Ik barste in tranen uit Mijn woulid is op mijn zus Waaaaaaarom niet op mij!!!!!!!!!..Tot dat ik geklop hoorde

14-09-2006, 20:44
Meidddddddd nieuweee fann ga dooooor pleaseee!!

14-09-2006, 21:03



Citaat door Miiss_brOwneyes:
Meidddddddd nieuweee fann ga dooooor pleaseee!!
Ik zal zo vedr gaan

14-09-2006, 21:18
"Ya Wie'Zei ik snikkend..'Eeuhmm ikkke hannan'Zei ze opeens heel rustig..'Rot op!'Schreeuwde ik ik dacht in me zelf jij hebt me al genoeg pijn gedaan Val dood ik hoop dat je dood gaat bitch..na paar minuten later werd t stil..Ik wastte me gezicht en liep naar beneden...Ik ging naar de keuken en schonk cola in en ging naar de woonkamer...Ik zag hannan met haar hand op haar hoofd en haar ogen waren heel erg rood..'' Sorry het spijt me ik kan er ook niks aan doen dat hij mij leuk vind..'Zei ze snikkend. 'Jaja je wist t niet gaga je wou me voor schande zetten met dat dansje dat hij denkt dat ik een kinderachtig wijf ben ga a wijf val dood..'Zei ik boos en huilend.. Ik rend naar boven ik keek op de klok 1 uur 's avonds..Ik dacht om maar sara te bellen..
Tuuuuut Tuuuuuuut
Sara: Ya hallo
chaimae: Met mij
Sara: Oo heyyy kan jij ook niet slapen ik totaal niet..
Chaimae: nee ik ook niet,,
Sara: Wat is er met jou,,
Chaimae: Niks ik vertel je later wel..
Sara: Hoezo vertel nu
Chaimae: oke oke
Sara: Yallah
Chaimae : ik vertelde haar de hele verhaal..
Sara: Woellah faya..
Chaimae: Kan je wel zeggen yah.. Ik wil dat ze doodgaat
Sara: Eey hou op klaar..Wat ik hoop dat ze doodgaat het is je zus ja..
Chaimae: Ik weet t niet man..dit is niet de eerste keer dat ze me pijn doet..Weet je nog toen ik 12 was..Vond ik die jongen leuk..Toevallig vond die jongen mij niet meer leuk,,
Sara: Yah..Je zei tegen hem player..En je zus was helemaal bevriend met hem..Eey ik zou zeggen..Kies voor je zus die walid heeft tog ook al een vriendin meid vergeet hem..
Chaimae: Dankjewel schatje aan jou kan ik tenminste wat bedankt he d0eii schatjeee..
Sara: D0eiiiiiiiiii love you
Tuuuuuuuuut tuuuuuuuuut
Deze keer was t wel akelig stil..Ik liep naar beneden..ik ging naar de woon kamer en zag niemand daar, ik liep naar de keuken ik schonk weer wat cola voor me zelf..Toen ging ik weer naar de keuken..Ik deed de tv aan..en ging zitten maar toen ik zat zag ik hannan op de grond!!!!!!!!

14-09-2006, 21:43
'HANNAN!!!!!!!!!' Omg me cola is gevallen en de scherven zijn allemaal op de grond gevallen ik zag t niet een liep over de scherven .'AUUUUUWWWWW'Me voet bloedde helemaal dooor...Omg door de bloed zag je me voet niet meer ik belde snel die ambulance enz..Ze kwamen eraan en namen Hannan mee en mij ook..In de ziekenhuis aangekomen..Deden ze een verband over me voet heen ik voelde me zo licht in me hoofd dat ik een beetje duizelig werd ik zag alles draaien ik viel neer op de grond

Hakim..
Ik moest helemaal stuk,,,, om woulid ik was bij hem thuis,,,
Ik ging maar naar huis 'Wouli ik ga ja me zusjes zijn daar alleen thuis..'
'Oo oke let op ze..'Zei woulid . 'Let op ze of let op haar maar laterzz he'
ik liep weg en klopte op de deur niemand deed open..tf0e..Ik pakte me sleutel ..
"Hannan Chaimae!!!!!!' Omg wat is hier gebeurt ik zag overal bloed op de grond..Ik zag een papiertje op tafel en er stond dat ze in de ziekenhuis waren..
ik liep snel naar walid en vertelde t m..Hij liep met me mee en wie liepen naar de auto..Na dat we er waren liepen we snel naar de balie en vroegde waar ze waren ze waren in kamer 14.We rende snel van de trap naar boven..
Ik zag hannan en Chaimae op een apparte bed allebei hadden ze apparaten in ze hoofden en gezichten enz..Omg wat is er met hun gebeurt..Ik had t niet door en ik liet een traan vallen..ik vroeg aan de dokter wat er was hij zei dat chaimae alleen flauw is gevallen maar hannan daar aan tegen kan t misschien niet redden..Ik zag dat Chaimae haar ogen langzaam opende ik liep snel naar der toe ..
'Chaimae Chaimae Wat is er gebeurrt'Zei ik..Ik zag dat ze om zicht heen keek..


Chaimae

Ik werd wakker van een nachtmerrie..
Omg waar ben ik ,ik zag allemaal apparaten om me heen..Oo ja in de ziekenhuis ik had weinig kracht en zat een beetje recht'Nee blijf maar liggen.'Zei hakim..'Oke zei ik schel..'Ik keek naast me en zag hannan niet meer 'Waar is hannan?..'Ze Ze ..'voor ik t door had snikde hij helemaal..'Misschien redt ze t niet'Zei hakim.'WATTTTTTTT!!!!!!!! YARABBB WAAROM Zij'

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8