Bekijk volle/desktop versie : Ik ben verbannen :(

20-08-2006, 19:43
Ik ben verbannen op een site hoe kan dat weer ongedaan worden gemaakt.Of moet ik toch gaan slijmen bij de moderator dat ik me aan de regels zal houden

[quote="sallywoman";p="110900"]wist niet dat het gevoelig lag hier over de islam praten.[/quote]
Dat was niet de issue hier. Het moet een relatie hebben met het gezinsherenigings- of het integratiebeleid.

Citaat:
Nou ik neem die waarschuwing maar met een korreltje zout

Aanwijzingen van het beheer dienen niet met een korreltje zout te worden genomen. Zuigen doe je maar elders.

Citaat:
Discussie gesloten :judge:

Ja, inderdaad want je bent verbannen van de site.

Je kunt terugkomen als je de aanwijzingen van het beheer opvolgt.

20-08-2006, 22:00

ip adres veranderen. heb je een dynamisch ip? zo ja, gewoon verbinding verbreken en terug aanzetten van je internet. en ja, als je daar een account hebt moet je je terug opnieuw inschrijven hé

20-08-2006, 22:22

Citaat door sallywoman:
Ik ben verbannen op een site hoe kan dat weer ongedaan worden gemaakt.Of moet ik toch gaan slijmen bij de moderator dat ik me aan de regels zal houden

Dat was niet de issue hier. Het moet een relatie hebben met het gezinsherenigings- of het integratiebeleid.

Aanwijzingen van het beheer dienen niet met een korreltje zout te worden genomen. Zuigen doe je maar elders.

Ja, inderdaad want je bent verbannen van de site.

Je kunt terugkomen als je de aanwijzingen van het beheer opvolgt.
direct ip-ban. dan komen ze nooit meer terug

20-08-2006, 22:23

Citaat door ILI_Amazigh:
direct ip-ban. dan komen ze nooit meer terug
Niet op m.nl hoor ergens anders