Bekijk volle/desktop versie : Verkracht onder weg naar huis,,



Pagina's : [1] 2 3 4 5

20-08-2006, 16:11
Het begon op een mooide dag toen we naar rotterdam gingen me broer uitzwaaien omdat hij voor een paar maanden uitvaart. Ik stond voor me uittestaren toen er opeens op me schouder werd getikt.Ik schrok en draaide me om.

o:Heey ben jij het zusje van Othman?
m:Jaa dat ben ik antwoorde ik met een verlgen gezicht. Wie ben jij dan?I
o:k ben Rachid aangenaam. Hoe heet jij dan jonge dame.
m:Mijn naam is mimmia. afkorting van mirjam.
o: Ik heb al een tijdje naar je staan kijken, en ik vindt je echt een mooie dame. Wat ik wil vragen is, mag ik je nr dan kunnen we in contact blijven.Na een tijdje te hebben gepraat hebben we onze nr's uitgewisseld.

2 jaar later we hebben een relatie, Hij nam me vaak me naar feesten. Iedere dag uit eten. De mooiste kleren en jurken droeg ik. Hij had een mooi villa en auto. Ik had een prachtig leventje.Ieder meisje droomt er van Maar schijn bedriegt. Rachid ging vaak uit. En bleef uren weg. Ik dacht al die jaren en maanden dat hij uit ging in cafe's ,maarnee meneer deed andere zaken. (wat ik toen niet wist).Ik moest zo snel mogelijk komen,verrassing in petto had. Ik moest me mooi aankleden. Lekker Sexy waren zijn woorden. Toen ik aankwam rijden zag ik allemaal auto's staan. Ik klopte aan de deur. Het keukenmeisje Sofia maakte de deur voor me open. Ze keek me verward aan. En zij : Pas goed op meid. Schijn bedriegt. Ik d8 whatever en liep naar binnen. Ik zag binnen allemaal jongens en meisjes zitten, allemaal drank,, Drugs, blote meiden die danste . Ik dacht wat is dit . Dit is rachid niet die ik kende.

Hij zag me en stond op. En trok me mee naar een andere kamer. waar een tafel stond met kandelaars, en een doosje. We hadden samen gedinneerd. Het eten van Sofia en de keukenmeiden was altijd lekker. Rachid stond op en vroeg of ik het doosje wou pakken. Ik opende het doosje er lag een ketting van 24 karaarts in met diamanten. Hij deed hem op me nek. Pakte me hand vast.Ik nam nog snel een slokje van me Cola. maar voelde een rare smaak. Er was verdovingsmiddel ingedaan zodat ik niet wist wat er gebeurde.

We liepen naar de auto. Hij zei dat we even moesten wachten. Er kwamen nog 2 andere vrienden erbij. Ik vroeg waarom gaan hun mee Rachid. O lieve mimmia van me We zetten hun af, gaan wij ons romantisch avondje afmaken. We reden richting de bossen en industrieterrein. Het was al donker. Rachid waar gaan we naar toe? We nemen een kortere weg Schatje.

20-08-2006, 16:16


en toen ????

20-08-2006, 16:19
nieuwe fan !!
ga verder meid ; ga verder meid !! ;
is het waar gebeurd??
Kusje magrabia_starr

20-08-2006, 16:26
ga verdeeeeeeeeeeeer

20-08-2006, 16:29


Ik voelde me misselijk worden. We stopten op een verlaten terrein. de 2 jongens stapten uit. de deuren gingen op slot. rachid deed me stoel naar achter. En kuste me hevig opme mond en in me nek. Hij trekte zijn shirt uit..en kwam op me zitten..En trok me trui uit..Deed hevig de knopen van me broek uit. Deed me bh uit .. En speelde met me borsten. Ik wist niet wat ik moest doen. En schreeuwde Rachid hou op. Hij wou niet ophouden. Hij ging in me steeds harder en harder ik schreeuwde van de pijn. Ik was te zwak. en er stroomde allemaal tranen over me wangen.. Oeh mimmia oeh mimmia geile xxxx van me. Hij kwam klaar over me heen en stapte uit, Zijn andere 2 vrienden stapten in..De een keek me aan en wilde niet maar de andere schreeuwde profiteer aah broer. Hij deed zijn broek uit en kwam in me en duwde duwde.. ik huilde en huilde hij legde zijn hand op me mond en zij dat ik niet moest huilen alles zou goed komen. Ze hadden me wat klappen gegeven. En gooide me uit de auto. En reden snel verder weg.

20-08-2006, 16:31
er zijn ook stukken verzonnen maar ook echt gebeurd.

20-08-2006, 16:39
Ik lag daar op de grond. Kijkend op me heen wist niet waar ik was. Na een paar minuten om me heen kijken wist ik waar ik was. Ik liep op me knieen bijna zonder kleren aan en blauwe plekken. En krassen op me gezicht. Lopend naar de Place waar ik woonde. Het was zo'n 4 uur snachts ik kwam eindelijk thuis. Ik klopte op de deur. Niemand deed open. Klopte weer. Me broer was dus inmiddels weer thuis. Hij schrok, kon zijn ogen niet geloven. Ik knielde neer en kuste zijn voeten en huilde .. Mimmia Mimmia wat is er gebeurd? Mimmia mijn zusje. ik kon maar niet stoppen met huilen.Hij tilde me op in zijn armen en bracht me naar me kamer en legde me op bed. Me moeder en andere broers waren ook al wakker geworden iedereen schrok zich te pletter. Me broers wisten meteen wat er gaande was. Me moeder haalde me een pyama voorme die ik moeilijk aan kon doen door de pijn. En viel in slaap.. tot de volgende ochtend.

20-08-2006, 16:50
verder gaan og niet

20-08-2006, 17:04
de volgende morgen , me broer kwam wie heeft dit gedaan mimmia. ik kon niks zeggen. was stomdoof. Mimmia wie heeft dit gedaan. Er stroomden tranen over me wangen net een kraan die open ging. Rrr. kwam er uit..

O.: wat is RRr..
M: Rrrachid.
O: wie is rachid mimmia ? Je vriend?Zeg maar gewoon.
m : Nee.
M: rr achid marinier.
O: me broer wist ,meteen wie het was.

Ik en me broer Othman waren erg Close. We begrepen elkaar erg goed. Ik kon altijd bij hem terecht. Maar me leven werd een hel. Ik mocht niet meer naar school terwijl ik wel een goede leerling was, maar niks voor school deed. Mocht niet meer naar buiten. Zat hele dag op gesloten in me kamer. Als een gestoord kind op me bed. kijken naar de 4 muren. At niks en dronk niks. Ik was een schande ..

20-08-2006, 17:56
verder jj bnt nu toG onlin dus nu een big vervolg schrijven plzz a habibtiee

20-08-2006, 17:56
wat erg ga snel verder

20-08-2006, 18:01
kom op zied a ZINA

20-08-2006, 18:07



Citaat door KLEINEAAP:
er zijn ook stukken verzonnen maar ook echt gebeurd.
oohw oke met jouw ?

20-08-2006, 18:08


20-08-2006, 18:22
Nieuwe Fan Meldt zich Ga Gauw Verder

Pagina's : [1] 2 3 4 5