Bekijk volle/desktop versie : Gezocht: adres van die Chinees in Dusseldorf die GOEDKOPE Marokkaanse Jurken verkoopt



Pagina's : [1] 2 3 4

20-08-2006, 13:36
Salaam,

... de titel zegt het al....

Ik ben op zoek naar het adres van die bekende Chinese winkel die Marokkaanse jurken voor een SPOTPRIJS!!! verkoopt..

De winkel staat er bekend om jurken te verkopen van de laatste mode... en nog maals voor een SPOTPRIJS!!!

Een telefoonnr... zou ook handig zijn

20-08-2006, 13:40


het adres is: Kolnerlandstrasse. Het huisnummer weet ik niet precies. In iedergeval halverwege de Kolnerlandstrasse.

Groetjes,

Fatima

20-08-2006, 13:49
Bedankt voor de straatnaam fatima123


sarasbridal... kan je de website plaatsen..? ...Alvast bedankt

20-08-2006, 14:43
ja die jurken zitten inderdaad in dusseldorf,en de straat is Bornestrasse net achter het centrum,vlakbij de taxi,s ik heb in het verleden ook jurken gehaald om ze in beverwijk te verkopen maar dat liep voor geen meter want onze marokaanse dames zijn niet dom. die zijn in china met de machine gemaakt en dat is van waardeloos kwaliteit.
en je hebt een ondernemerpas nodig om ze voor de handelsprijs te kunnen kopen....ik heb nog hun pasje als je geïntreseerd bent pm me dan groetjes abdel.

20-08-2006, 15:01


ben ook benieuwd

20-08-2006, 16:00
je hebt er ook 1 in dusseldorf genaamd Janine.

20-08-2006, 16:12

Citaat door maghribia1:
je hebt er ook 1 in dusseldorf genaamd Janine.
Janine...? En is de eigenaar chinees?

20-08-2006, 20:27
ja die is chinees ja, als k het goed heb wel. heb meerdere malen mijn kleding gekocht.

20-08-2006, 21:11
ben ook 2 weken geleden bij janine geweest. ze hadden oude modellen hoor!
en er werkt er ook een marokkaanse vrouw. Je hebt in dusseldorf wel meerdere chinese winkels met marokkaanse mode. je moet gewoon heel die straat uitlopen. je komt ze dan vanzelf tegen. ik heb bij een andere chinees een hele mooie gekocht voor maar 115 euro!!!!
groetjes anissa

20-08-2006, 21:22

Citaat door miss_anissa86:
ben ook 2 weken geleden bij janine geweest. ze hadden oude modellen hoor!
en er werkt er ook een marokkaanse vrouw. Je hebt in dusseldorf wel meerdere chinese winkels met marokkaanse mode. je moet gewoon heel die straat uitlopen. je komt ze dan vanzelf tegen. ik heb bij een andere chinees een hele mooie gekocht voor maar 115 euro!!!!
groetjes anissa
En jullie weten het adres niet meer?? Of tel.nr.??

20-08-2006, 21:29
nee, sorry.
ben met een tante geweest, die daar in duitsland wonen

20-08-2006, 21:59

Citaat door miss_anissa86:
nee, sorry.
ben met een tante geweest, die daar in duitsland wonen
Ow... dat is jammer... heb je niet toevallig geregeld contact met je tante dat je het adres voor ons vraagt....?

21-08-2006, 17:33


ik zal haar vanavond wel voor je bellen en vraag dan wel naar het adres
groetjes anissa

21-08-2006, 17:56
Salam mo3alekom dames,

Mijn nicht die werkt daar. Ik ben er een tijdje terug geweest, en heb daar een jurk laten maken. Masha Allah de jurken die ze maken in Vietnam.

Wanneer ik mijn nicht bel, zal ik de adres vragen.

21-08-2006, 18:40
wat ik weet van die jurken is dat je ze beter hier kunt kopen dan daar wanrt daar zijn ze duurder en je moet echt goed afdingen eer je een jurk kan kopen terwijl ze hier veel goedkoper zijn en dan heb ik het over de zelfde jurken ik ging vroeger naar essen die had iets beter kwaliteit maar goed ik heb ze voortaan gewoon hier gekocht veel goedkoper

Pagina's : [1] 2 3 4