Bekijk volle/desktop versie : israel houdt zich noooit aan de afspraken



Pagina's : [1] 2 3

20-08-2006, 03:55
http://www.nu.nl/news/806010/23/Woede_over_Isra%EBlische_actie_in_Libanon.html

die gasten zijn nie te vertrouwen, mozes redt ze van de farao, hij splitst de zee in tween voor hun neus nadat hij al meerder wonderen had vericht, hij gaat 40 dagen weg, komt terug en zij aanbidden een afgod.
Zij komen hun afspraken met hun profeet en god nie eens na, laat staan dat ze hun afspraken met libanon nakomen.

chalaszzzzzzzzzzzzzzzz

20-08-2006, 07:03


En gister vertrouwde je ze wel ?

20-08-2006, 09:20

Citaat door TagnaNtfoeloest:
http://www.nu.nl/news/806010/23/Woede_over_Isra%EBlische_actie_in_Libanon.html

die gasten zijn nie te vertrouwen, mozes redt ze van de farao, hij splitst de zee in tween voor hun neus nadat hij al meerder wonderen had vericht, hij gaat 40 dagen weg, komt terug en zij aanbidden een afgod.
Zij komen hun afspraken met hun profeet en god nie eens na, laat staan dat ze hun afspraken met libanon nakomen.

chalaszzzzzzzzzzzzzzzz
Daarom zullen ze binnekort vernietigd worden.

20-08-2006, 09:48
Tfouuuu wat had je anders gedacht van die zionisten. Stelletje marjonetten van de VS

20-08-2006, 09:51



Citaat door TagnaNtfoeloest:
http://www.nu.nl/news/806010/23/Woede_over_Isra%EBlische_actie_in_Libanon.html

die gasten zijn nie te vertrouwen, mozes redt ze van de farao, hij splitst de zee in tween voor hun neus nadat hij al meerder wonderen had vericht, hij gaat 40 dagen weg, komt terug en zij aanbidden een afgod.
Zij komen hun afspraken met hun profeet en god nie eens na, laat staan dat ze hun afspraken met libanon nakomen.

chalaszzzzzzzzzzzzzzzz
dat heb jij goed gelezen in de bijbel!!
en je spreekt waarheid!

20-08-2006, 09:51

Citaat door Boezedjief:
Daarom zullen ze binnekort vernietigd worden.
ahhahahahah... sukkel..!

20-08-2006, 11:32

Citaat door Boezedjief:
Daarom zullen ze binnekort vernietigd worden.
Dan moet dat wel snel gebeuren, want de Dag des Oordeels is toch ook binnenkort?

20-08-2006, 11:35

Citaat door JeSaya:
dat heb jij goed gelezen in de bijbel!!
en je spreekt waarheid!
Dat verhaal kan je zelfs terug vinden in een animatie versie , een bijbel is nie eens nodig

20-08-2006, 11:41

Citaat door TagnaNtfoeloest:
http://www.nu.nl/news/806010/23/Woede_over_Isra%EBlische_actie_in_Libanon.html

die gasten zijn nie te vertrouwen, mozes redt ze van de farao, hij splitst de zee in tween voor hun neus nadat hij al meerder wonderen had vericht, hij gaat 40 dagen weg, komt terug en zij aanbidden een afgod.
Zij komen hun afspraken met hun profeet en god nie eens na, laat staan dat ze hun afspraken met libanon nakomen.

chalaszzzzzzzzzzzzzzzz
Dit is wel een sterk voorbeeld, was het niet dat de helft op mja
helaas niet in dit verhaal gelooft. Achterbaks dat mensen erop
zouden moeten vertrouwen dat Israel zich wel een keer aan af-
spraken houdt, en nóg blijven mensen in Israel geloven, ondanks
wat ze zien.

Ik ben reuze benieuwd wat er in de toekomst met Israel gaat
gebeuren......

20-08-2006, 11:48

Citaat door no_brains:
Dit is wel een sterk voorbeeld, was het niet dat de helft op mja
helaas niet in dit verhaal gelooft. Achterbaks dat mensen erop
zouden moeten vertrouwen dat Israel zich wel een keer aan af-
spraken houdt, en nóg blijven mensen in Israel geloven, ondanks
wat ze zien.

Ik ben reuze benieuwd wat er in de toekomst met Israel gaat
gebeuren......
Nou, ik geloof ook niet dat Israël zich aan de afspraken houdt, en ik geef ze groot gelijk. Daar hebben ze nu bijna 60 jaar ervaring mee, afspraken met de omringende vijandige staten, en met de Verenigde Naties en de NAVO.

Als het ècht om je bestaan, om je eigen leven gaat, dan breek je graag afspraken.

Alle staten om Israël heen wensen de algehele vernietiging, de VN en de rest van de wereld wil wel vredestichtertje spelen zolang er bij hun eigen militairen maar geen doden vallen.

Intussen breken al die landen om Israël heen elke dag alle akkoorden, maar Israël moet zich er wèl aan houden, zelfs als dat hun eigen vernietiging betekent?

Keep on dreaming.

20-08-2006, 11:50

Citaat door Tat twam asi:
Nou, ik geloof ook niet dat Israël zich aan de afspraken houdt, en ik geef ze groot gelijk. Daar hebben ze nu bijna 60 jaar ervaring mee, afspraken met de omringende vijandige staten, en met de Verenigde Naties en de NAVO.

Als het ècht om je bestaan, om je eigen leven gaat, dan breek je graag afspraken.

Alle staten om Israël heen wensen de algehele vernietiging, de VN en de rest van de wereld wil wel vredestichtertje spelen zolang er bij hun eigen militairen maar geen doden vallen.

Intussen breken al die landen om Israël heen elke dag alle akkoorden, maar Israël moet zich er wèl aan houden, zelfs als dat hun eigen vernietiging betekent?

Keep on dreaming.
I'm already awake... are you too??

Als Israel rechtmatig daar zou zijn, als Israel zich vanaf beginsafaan hield aan
verdragen en afspraken en als Israel niet stiekem doet aan LandjePik, dan zou
zelfs IK het met je eens zijn...

welke kleuren zie je nog meer behalve roze??

20-08-2006, 12:07

Citaat door TagnaNtfoeloest:
http://www.nu.nl/news/806010/23/Woede_over_Isra%EBlische_actie_in_Libanon.html

die gasten zijn nie te vertrouwen, mozes redt ze van de farao, hij splitst de zee in tween voor hun neus nadat hij al meerder wonderen had vericht, hij gaat 40 dagen weg, komt terug en zij aanbidden een afgod.
Zij komen hun afspraken met hun profeet en god nie eens na, laat staan dat ze hun afspraken met libanon nakomen.

chalaszzzzzzzzzzzzzzzz

OUD NIEUWS[/FONT]

[/SIZE]


[SIZE="4"][FONT="Century Gothic"]<<< Yahoodzijndit


20-08-2006, 12:08



Citaat door no_brains:
Dit is wel een sterk voorbeeld, was het niet dat de helft op mja
helaas niet in dit verhaal gelooft. Achterbaks dat mensen erop
zouden moeten vertrouwen dat Israel zich wel een keer aan af-
spraken houdt, en n&#243;g blijven mensen in Israel geloven, ondanks
wat ze zien.

Ik ben reuze benieuwd wat er in de toekomst met Israel gaat
gebeuren......
Als er rechtvaardigheid geschiedt dan onruimt Israel een aantal gebieden voor een Palestijnse staat, en gaat de NAVO de nieuwe Israelische grenzen beschermen.

20-08-2006, 12:12

Citaat door Schaatser:
Ik geloof er niks van dat Israël "landjepik" speelt. Als dat zo zou zijn, dan was het halve Midden-Oosten inmiddels Israëlisch grondgebied geweest. En waarom zou de Sinai dan aan Egypte zijn teruggegeven nadat Egypte Israël aanviel en dit stuk land kwijt raakte?

20-08-2006, 12:13

Citaat door oeps:
Als er rechtvaardigheid geschiedt dan onruimt Israel een aantal gebieden voor een Palestijnse staat, en gaat de NAVO de nieuwe Israelische grenzen beschermen.
Het lijkt mij het meest verstandig als de NAVO de grenzen van Palestina dan gaat beschermen... Israel heeft nooit bewezen dat
ze oprecht land wil teruggeven, integendeel... ze zijn altijd bezig geweest met
gebieden innemen (zogenaamd onder de mom van bescherming van Israel)

Pagina's : [1] 2 3