Bekijk volle/desktop versie : (De Maanden die Als jaren voelen) .................................................. .



Pagina's : [1] 2

19-08-2006, 17:46
Dit is mijn verhaal dat ik kortgeleden heb geschreven ik hoop dat jullie het leuk vinden



De Maanden die Als jaren voelen


Januari

Ik ben yassin en ik ben 18 jaar oud. Wat ik jullie nu ga vertellen is me ongeveer een jaar geleden gebeurd. Het begon op die ene dag dat ik buiten aan het chillen was met mijn vrienden. Redouan mijn goede vriend sinds de dag dat ik geboren was stelde aan ons zijn vriendin voor, Haar naam was Fatima. Fatima was als ieder Marokkaans meisje zeer modieus gekleed. Ze droeg geen make up maar alsnog straalde ze doormiddel van haar mooie glimlach. Ze droeg een rok dat net over haar knieën ging met een bijpassende riem en met een hele grote gesp. Eerlijk gezegd vind ik zoiets ranzig het doet me denken aan hun kruis egh. Maar goed ze droeg ook een witte coltrui met daaroverheen een jasje. Haar haar is gestyleerd met een strijkijzer. Waarom ik dat zeg, tjah de meeste meiden die ik ken gaan niet naar de kapper of betalen zo’n ding om hun haar mee te styleren. Maar wat me het meest opviel waren haar groene ogen dat nog aantrekkelijker werden gemaakt door haar rode wangen. Man geen van de jongens kon zijn ogen van der afhouden. Redouan kwam bij mij, -Fatima dit is mijn beste vriend yassin waar ik het over heb gehad. –Haai ik heb veel over je gehoord. Sa7 ewa vertel wat heb je zoal over me gehoord. – Ehm.. Dat je een hele goede voetballer bent, dat je Redouan zijn beste vriend bent en dat je best wel knap bent. Iedereen stond op en ze begonnen meteen te joelen. Ik zoals gewoonlijk werd pissig ze. Hou jullie gore bekken dicht klootzakken. Met gebalde vuisten stond ik voor de groep, ik keek ieder van hen strak aan. Totdat ik een hand op mijn schouder voelde. – Hey doe eens rustig man, ze maken maar een grapje. Ik werd weer kalm en keek naar hun geschrokken gezichten. Uh.. sorry boys. Hebben jullie zin in een biertje ofzo, zei ik met schaamte. – hahaha geef niet man, zei Jason. – Maar als je trakteert daar zeg ik natuurlijk geen nee op, of niet Redouan. – Hahaha nee sorry man ik moet Fatima hier effen naar huis rijden oké. – Ewa neem Fatima mee dan, of niet meid je wilt toch wel mee met ons. Fatima dacht effe na .. – Ehm.. Als het goed is met de jongens, waarom niet. Iedereen knikte alsof ze 3 jaar oud zijn, Fatima dacht precies hetzelfde. Omdat ze begon te grijnzen als the grinch. Maar daar stoorde ik me niet aan, enigste waar ik nu naar keek waren die ogen. En het enigste wat ik nu hoorde waren de woorden van Fatima (dat je best wel knap bent) die zich steeds in mijn hoofd echoën. Plotseling uit het niets kreeg ik een klap op mijn gezicht (PATS!!!) .. Het was redouan!

19-08-2006, 17:48


Je eerste fan mooi begin
-xXx-miss_C'b0rg

19-08-2006, 17:50

Citaat door miss_C'b0rg:
Je eerste fan mooi begin
-xXx-miss_C'b0rg
thnx .. I try

19-08-2006, 17:51

Citaat door AM II:
thnx .. I try
Je kan het wel wannr komt er weer een vervolgje

-xXx-miss_C'b0rg

19-08-2006, 17:52



Citaat door miss_C'b0rg:
Je kan het wel wannr komt er weer een vervolgje

-xXx-miss_C'b0rg
morgen denk ik .. kheb nu een zware kop pijn

19-08-2006, 17:54

Citaat door AM II:
morgen denk ik .. kheb nu een zware kop pijn
0w.. okej.. Veel beterschap en neem een asperientje voor je hoofd pijn

-xXx-miss_C'b0rg

19-08-2006, 23:09

Citaat door miss_C'b0rg:
0w.. okej.. Veel beterschap en neem een asperientje voor je hoofd pijn

-xXx-miss_C'b0rg
thnx ..

ben je altijd zo positief

19-08-2006, 23:24
Up, leuk verhaal, ga gauw verder!!En beterschap

20-08-2006, 11:31

Citaat door AM II:
thnx ..

ben je altijd zo positief
Meestal wel

-xXx-miss_C'b0rg

20-08-2006, 11:48

Citaat door miss_C'b0rg:
Meestal wel

-xXx-miss_C'b0rg
..


niemand is meer vrolijk de laatste tijd .. ben blij dat jij het wel bent

20-08-2006, 11:49

Citaat door Halimaatje89:
Up, leuk verhaal, ga gauw verder!!En beterschap
will do ..

20-08-2006, 12:28

Citaat door AM II:
..


niemand is meer vrolijk de laatste tijd .. ben blij dat jij het wel bent
haha Soekran

-xXx-missC´b0rg

20-08-2006, 12:29



Citaat door miss_C'b0rg:
haha Soekran

-xXx-missC´b0rg
and stop kissing me like that .. kben allergisch voor speeksel

20-08-2006, 12:30

Citaat door AM II:
and stop kissing me like that .. kben allergisch voor speeksel
hahah is goed

20-08-2006, 12:36
- BITCHSLAPPP hahahaha, kijk daar had ik je nou hè, Tjah moet je maar niet dagdromen.
Wat doe je nou man, ben je wel gezond daarboven!! Iedereen lachte en wees met zijn vinger naar me toe. – Hey kappen nu, Redouan wat ben jij een kind zeg! Redouan kon zijn oren niet geloven, hij stond helemaal verstijfd. Het was Fatima, weet ze niet dat het een schande is als een meisje je verdedigt. Het is in hemelsnaam een universele regel.. – Yassin doet het pijn? Ze wreef zachtjes met haar hand over mijn wang. Ze keek in mijn ogen en ik in de hare
- UHM! Fatima blijf van hem af, hij is geen klein kind meer jah! Fatima draaide zich meteen om.- Jah je hebt gelijk, Maar dat kan ik van jou niet zeggen hè sukkel! En ze liep woedend weg.- Dit is allemaal JOU schuld, hoor je dat gewoon jou schuld domme zeb!. En Hij rende achter Fatima aan. In de verte kon ik Redouan nog horen zeggen – Fatima wacht … ik keek strak naar de jongens, ewa waar blijft al dat gelach nou.- Zo niet cool man, zei Jason - Man het is overduidelijk dat je haar wel ziet zitten, en nu veroorzaak je meteen een ruzie tussen die twee. Ik kon mijn oren niet geloven, verdomme ik kreeg die klap als hij ruzie krijgt met zijn meisje dan is dat zijn schuld. – pff smoesjes ik dacht dat je beter was dan dat, of niet boys. – laten we maar moven, voordat we ook aangestoken worden. De jongens liepen weg, geen van hun keek nog achter zich. Damn waar slaat dit op, volgens mij was die wietie over datum. En ik gooide mijn stick op de grond waarnaar ik erop trapte. – Hèhè eindelijk besluit je om te stoppen. hoor ik van achter. Ik draaide me om en ik kon mijn ogen niet geloven, het was Majeed mijn broer. Hahaha hey man wejoow waar was je al die tijd. En check jezelf man witte armanie pak, witte shuba’s, gataarlijke zwarte bloese met witte stropdas. Feshkel man. – hahaha wrijf die grijns van je gezicht af. Maar waar was je al die tijd, zat je in ene prive eiland ofzo nadat je de loterij hebt gewonnen, zei ik terwijl ik zijn kleding bewonderde. – Ten erste kwijl niet op mijn pak, ten tweede nee haha ik heb de loterij niet gewonnen ik ben gewoon succesvol wat zaken betreft. Hey whatever als het je rijk maakt, mare nog wat leuks voor me meegenomen ofzo. – hahaha natuurlijk broertje kijk maar ff in die auto daar.. Nee man bedoel je die BMW 645 CI Cabrio. – hahaha custom made van 3ton, ben blij te zien dat je nog gek bent op auto’s yassin. Broer ik ben verliefd geworden. Ik rende naar mijn broers auto en ik knuffelde de front van de auto. Ow lief BMW ga met me mee en trouw me, alleen jij en ik met zijn twee. Mijn broer nadat hij mijn rijmpje had gehoord lag in een deuk. – hahaha kijk in de auto man en dan mag je weer verder geilen oke. Ik deed de deur open, NEE man dat meen je niet …

Pagina's : [1] 2