Bekijk volle/desktop versie : mijn hele leven



19-08-2006, 14:24
3 jaar geleden:
'wejoooow t regent kappot hard kom sarah is egt leuk man kom ook buiten staan' riep assia na me toe. K stond in een portiekje en wou nie na buiten dan zou k gewoon klets nat worden. Assia kwam na me toe en pakte me bij me hand en sleurde me na buiten, k zelf vond de regen ook wel lekker om op je huid te voelen ma dit was egt te veel dusz ging k togh onder de regen staan en we werden gewoon klets nat! we draaiden rondjes en stonden ongeveer een half uur zo totdat k voelde dat k ergens tegen aan liep. K dacht eerst een paal ofzo maar toen k die prachtige bruine ogen zag van ik totaal van slag, owh wat waren ze toch mooi! en toen lachte hij nog wel tegen mij en zei: k ben samir en jij?

2006:
k zat dan egt op me kamer en had me zelf opgesloten. Het regende erg hard en k huilde alleen maar. Alles maar dan ook echt alles deed me te denken aan hem. Waarom moest hij weg? waarom? wat had ik hem dan aangedaan? hij was plots verdwenen 3 lange jaren was hij weg zonder iets te melden! en nu! nu staat hij plots weer voor me en zegt k hou van jouw en k deed alles voor jouw! en denk je egt dat k dat gelooof neejh hoor! me gsm ging over en keek op de display en zag dat het geen nummer was.

3 jaar terug:
k ben samir en jij? vroeg hij me. K bloosde even en zei: K ben sarah. Hij antwoorde daar tegen op: leuk je te ontmoeten sarah, die naam past wel bij je en vooral op die mooie ogen. zoow groen. K lachte en bloosde tegelijkertijd. Hij gaf me een papierwaarop zijn nummer erop stond. gewoon om kennis te maken met een schoonheid en op een keertje aftespreken met een mooierd. en toen liep hij weg. Assia kwam meteen na me toe en zei: Laat hemm hij is niet te vertrouwen, sarah luister en huiver oke! K ken hem hij was de ex van ghadisha en ghadisha heeft hem gedumpt alleen omdat hij nog 3 vriendinnen had en sarah luister nou doe alsjeblieft niet iets doms oke? k keek assia aan en de ene moment dacht k dat ze jaloers was geworden ma se had al een vriendje waarop ze dol was, dusz scheurde k dat briefje en gooide hem in de prullenbak. Assia keek me aan en zei: woellah k wil alleen t beste voor je. k wil niet dat hij je later laat huilen. k keek assia aan en sprong gelijk op haar rug en sei rij paardje rij

2006:
keek op de display en zag dat het geen nummer was. k nam op en zei:
S: jah met sarah?
..: owh heey sarah lieverd met mij samir
S: met wat voor lef durf je nog te bellen de ene moment ben je weg en na jaareeen sta je weer voor me eyh samir bel me nooit meer oke? laat me nie een andere simkaart te kopen oke?
..: oke oke ma eerst wil k met je praten kan je zo na buiten komen? na ons plekje?
S: hadden wij dan een plekje?? k herrinneer me helemaal nix meer hoor!
..: sarah aub. doe normaal oke? wil je aub. zo meeteen dan naar t meertje komen? dit wordt dan osn laatste gesprekje oke? k val je nooit meer lastig egt nooit meer!
S: oke k ben er zo over 10 min.
en k liep richting me kast en pakte een spijker broek en me t-shirt deed me haar los en ging na buiten. liep richting t meertje. alles wat ik nu op straat zie heeft een herinerring gelaten bij me. dat meertje was onse plaats. we kwamen altijd hier en k keek daar heen. k zag hem daar al sitten op een bankje. Hij leek wel diep in gedachtesz te zijnn. en k leep naar hem toe en zat op het bankje. hij keek me aan en zei heej dankje dat je bent gekomen. k zei seg wat je moet zeggen en snel graag. hij pakte me hand vast die k meteen weer terug trok. raak me niet aan oke? ga niet droevige dingetjes seggen dat sogenaamd me hart moet raken! wat dat gaat hij dus egt niet doen! k ben hier allen maar gekomen omdat k wil dat je me niet meer stoort oke? en denk niet dat k nog van jouw hou k heb nog wel 1 ding over aan jouw die diep erg diep in me hart ligt. weetje wat dat is? geen liefde in elk geval maar haat! jij liet me zitten toen k je nodig had. je liep weg zonder iets te seggen. k heb daar door dagen lang maanden lang zitten huilen. je liet me zitten toen k moest trouwen met me neef! waar was je toen? waar? zeg het me plies waar was je toen! je had me belooft om altijd bij me te zijn wanneer dan ook! en wat gebeurt er wanneer k jouw erg hard nodig had erg meer dan assia was jij er niet... je bleef alleen maar weggaan weglopen. k ben t je zat weetje. zeg nu alles wat je moet zeggen en verdwijn dan weer oke? k heb nu een goeie leefentje opgebouwd puur van me zelf afkomstig en heb eindelijk iemand wie k ook zielsveel betrouw. en kom niet tussen ons in oke? hij was er toen je me liet zakken tussen alles wat er gebeurde.hij hielp me met me school en me leven thuis. Hij heeft zelf met me vader gepraat dat het bruiloft niet door moest gaan! en jij? jij had zelfs de lef niet om na me broers te gaan! wat voor mens ben jij? je liet me dagenlang huilen! en praat en zeg alles nu oke! k ga je niet onderbreken. praat maar yallah. samir keek me aan en zei: k ben getrouwd en heb een kleine dochter van 2 jaar die sarah heet. k moest trouwen k had geen keus. k heb later in marokko gaan wonen voor me dochter alleen want zij is me hart geworden. maar sarah als k wist dat je zo snel iemand anders zou hebben zou k je niet storen. ZO SNEL? ZO SNEL? 3 jaaren noem jij snel? eyh jonge donder op oke! hij hielp me hij hield van me alles wat jij niet heb gedaan deed hij wel. eyh en stoor me niet en nooit meer oke? doei en k liep weg k was zoow boos geworden. k liep na huis en ging weer na me kamer.dit keer huilde k weer maar omdat k boos was.

19-08-2006, 19:37


3 jaar terug:
k kwam thuis en k was helemaal doorweekt. me moeder keek me aan en zei meteen ga na de badkamer snel yalllah. k zag me broer achmed op de bank zitten en hij lachte me helemaal uit en zei: ewa meissie helemaal nat moet k je helpen? k zei neejh dankje en liep door eerst na me kamer om me spullen te pakken en later ging k de badkamer in en liet de bad vullen met warm water oeff wat was dit toch lekker. k dacht aan alles wat k altijd doe. aan me broers aan me vader aan me moeder aan die samir aan assia. k heb 3 broers waarvan 1tje dus de oudste nu na amerika is gegaan voor zijn studie. 2 zijn thuis se werken. k ben de kleinste thuis. k kan heel goed met me broers opschieten vooral met achmed ook met mourad maar khalid is nu in amerika dus spreek k hem niet vaak. me vader is van huis getrapt door me broers. k ben die jaren niet vergeten. hij die man die me vader moest zijn sloeg me moeder iedere nacht om de kleinste dingen zoals als er op de tv stof lag ofzo. en me moeder lach dan helemaal blauw en met bloed op de grond. t laatste druppel was toen gevallen toen me moeder een bloeding had gekregen dankzij me vader. me broers liepen op hem af en sloegen hem dodelijk. en we kwamen er ook achter dat hij nog een vrouw had. me moeder ging meteen scheiden en weg was hij van ons wereld. me ma is gewoon een schat. zonder haar kan k helemaal niks egt niks se is me hart en ziel. assia ken k al van de basisschool we zijn nu beiden 17 en se is gewoon mijn schat. ze heeft al een vriendje die k ook ooit had ma bij mij duurde t nooit lang k had genoeg van hun dus dumpte ik ze altijd. assia heeft al 2 jaaren wat met haar vriend. k wens het beste aan haar. en de laatste was die samir die k nog steeds nie uit me kop kon krijgen. en op dat moment ging me gsm af die k ook mee had genomen naar de badkamer. wie kon dat zijn?