Bekijk volle/desktop versie : Hoe ben jij ten huwelijk gevraagd? (dames) hoe wil jij het aanpakken? (heren)



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

19-08-2006, 13:40
Vertel dames hoe zijn jullie ten huwelijk gevraagd??

Vertel heren hoe hebben jullie je vrouw gevraagd of hoe gaan jullie het aanpakken??

Ben nieuwsgierig.. Hoe het tegenwoordig gaat..

19-08-2006, 13:41


nouw ik weet het nog niet ..

19-08-2006, 13:42

Citaat door Maiisa:
en jij meid??
Ik zit te wachten hahahaha..

19-08-2006, 13:47
Misschien naar haar huis gaan?

'tis maar een idee...

19-08-2006, 13:49



Citaat door Atta:
Misschien naar haar huis gaan?

'tis maar een idee...
ja dat weet ik maar is toch leuker als je haar op een romantische manier ten huwelijk vraagt en weer je meteen ckr dat ze je bij haar thuis niet voorschut zet je weet dan al ckr of het een ja of nee wordt.

19-08-2006, 13:51

Citaat door _engeltje_:
ja dat weet ik maar is toch leuker als je haar op een romantische manier ten huwelijk vraagt en weer je meteen ckr dat ze je bij haar thuis niet voorschut zet je weet dan al ckr of het een ja of nee wordt.
Ik zal geen relatie hebben met haar voordat ik met haar in een huwelijk treed.

Dus dat romantische op de knieëen of wat dan ook crappé die mensen van Koefar films hebben overgenomen doe ik niet aan.

Daarvoor zal ik te weten komen of het een ja of nee is, ik ben niet achterlijk om mezelf in een situatie te zetten waar ik door de grond wil gaan.

19-08-2006, 13:53

Citaat door Atta:
Ik zal geen relatie hebben met haar voordat ik met haar in een huwelijk treed.

Dus dat romantische op de knieëen of wat dan ook crappé die mensen van Koefar films hebben overgenomen doe ik niet aan.

Daarvoor zal ik te weten komen of het een ja of nee is, ik ben niet achterlijk om mezelf in een situatie te zetten waar ik door de grond wil gaan.
ahahahahahahaha ja dat snap ik hahaha.. ik zou het niet erg vinden als hij dat om een leuke romantisch manier doet. al komt ie uit het niets en stort op de kap van mijn auto en zegt wil je met me trouwen.

19-08-2006, 13:55

Citaat door _engeltje_:
ahahahahahahaha ja dat snap ik hahaha.. ik zou het niet erg vinden als hij dat om een leuke romantisch manier doet. al komt ie uit het niets en stort op de kap van mijn auto en zegt wil je met me trouwen.
Ik regel wel iets.. het komt wel goed met mij..

enige wat ik moet weten is ze ja zegt of niet..

19-08-2006, 13:55

Citaat door Atta:
Ik zal geen relatie hebben met haar voordat ik met haar in een huwelijk treed.

Dus dat romantische op de knieëen of wat dan ook crappé die mensen van Koefar films hebben overgenomen doe ik niet aan.

Daarvoor zal ik te weten komen of het een ja of nee is, ik ben niet achterlijk om mezelf in een situatie te zetten waar ik door de grond wil gaan.
uhu.

19-08-2006, 13:56

Citaat door Sel:
uhu.
Ja heb je wat te zeggen?

19-08-2006, 13:57

Citaat door Atta:
Ik regel wel iets.. het komt wel goed met mij..

enige wat ik moet weten is ze ja zegt of niet..
hee mensen beginnen toch wat in hoofd te krijgen.. je wil het wel leuk aanpakken

19-08-2006, 13:58

Citaat door _engeltje_:
hee mensen beginnen toch wat in hoofd te krijgen.. je wil het wel leuk aanpakken
Ja ik sta te springen..

19-08-2006, 14:01



Citaat door _engeltje_:
Vertel dames hoe zijn jullie ten huwelijk gevraagd??

Vertel heren hoe hebben jullie je vrouw gevraagd of hoe gaan jullie het aanpakken??

Ben nieuwsgierig.. Hoe het tegenwoordig gaat..
Nou ik had al een paar maanden iets met mijn verloofde...en we liepen in de park en vroeg me wat zou je er van vinden als ik om je hand kom vragen..Zullen we trouwen ik zag het natuurlijk allang aankomen want we hadden het er vaak over..Maar voor mij hoeft het niet zo romantische...Maar hij vroeg het wel heel lief en keek me diep in de ogen en vroeg het ....Ik kan niet beschrijven hoe ik me op dat moment voelde dames...het is echt heerlijk en nu zijn we 5maanden verloofd hamdoulilah....

19-08-2006, 14:02

Citaat door Atta:
Ja ik sta te springen..
ah wat spannend hahaha voor haar dan he. als je het gedaan hebt vertel je het ons dan ook ff.

19-08-2006, 14:02
Echt wel!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7