Bekijk volle/desktop versie : foto's van camera naar de pc toe



19-08-2006, 11:34
wie heeft er verstand van digitale camera’s

ik heb een digitale camera gekocht van samsung Digimax S600
heb ook een cd mee gekregen om het te installeren op de pc
dat heb ik gedaan......maar ik kan geen foto's die op me camera staan terug vinden
op de pc wat heel erg frustrerend is

19-08-2006, 13:27


Heb je windows xp dan heb je die cd-rom helemaal niet nodig.

Gewoon de camera met de pc verbinden met de usb en dan verschijnt er een klein schermpje in je beeld met de vraag wat je wilt doen en kies dan gewoon bestanden verkennen en dan kun je ze bekijken en kopieren naar pc

21-08-2006, 16:46

Citaat door mogo:
Heb je windows xp dan heb je die cd-rom helemaal niet nodig.

Gewoon de camera met de pc verbinden met de usb en dan verschijnt er een klein schermpje in je beeld met de vraag wat je wilt doen en kies dan gewoon bestanden verkennen en dan kun je ze bekijken en kopieren naar pc
hoi mogo

als ik me camera aansluit op me pc....ik krijg ik tot mijn verbazing geen schermpje
en ik kan 'm ook nergens op me pc terug vinden

21-08-2006, 18:44
bij deze computer naast u harde schijf een extra schijf? (u memory stick?)

21-08-2006, 19:01



Citaat door Mhidou:
bij deze computer naast u harde schijf een extra schijf? (u memory stick?)
oke thanks
ik ga is even proberen.....hoop inschAllah dat het nu wel lukt

21-08-2006, 20:47
nee helaas weer niks

21-08-2006, 22:00
het programma dat je hebt geinstalleerd, kan je dit niet op de één of andere manier opstarten?? staat het nu nergens op je pc? zoek eens goed... wie zoekt die vind

22-08-2006, 11:57

Citaat door Mhidou:
het programma dat je hebt geinstalleerd, kan je dit niet op de één of andere manier opstarten?? staat het nu nergens op je pc? zoek eens goed... wie zoekt die vind
ja wel.....op moment dat ik me camera aansluit op me pc komt dat programma ook
op beeld....maar het probleem is dat ik me foto's niet op dat programma kan terug vinden

24-08-2006, 13:52
heb je xp? zoja, check map ''deze computer'' als het goed is zie je bij de schijven ook een camera rechterklik ''foto's opladen'' of zie je dat ook niet... laat het weten ik kijk ff voor je

24-08-2006, 14:03
http://samsungcamera.com/common/driver_down.asp?prj_uid=350

dit is de driver probeer het eens opnieuw te instaleren via hier. ja ik weet dat het hetzelfde is maar proberen waard

veel succes!

24-08-2006, 14:13

Citaat door nixweter:
heb je xp? zoja, check map ''deze computer'' als het goed is zie je bij de schijven ook een camera rechterklik ''foto's opladen'' of zie je dat ook niet... laat het weten ik kijk ff voor je
ik ben gisteren naar de winkel geweest waar ik me camera heb gehaald
daar hebben ze 'm op hun pc aangesloten....en ja hoor bij deze computer stond die map er gewoon bij.....volgens die verkoper moet ik kijken of ik xp heb
eenmaal thuis inderdaad me xp is verwijderd
nou wou ik xp via update uploaden maar als ik op die pagina druk geeft die fout melding...

weet jij misschien hoe ik als nog aan die xp kan komen?

anders breng ik 'm gewoon naar een pc dokter het is wel nodig me pc is van 2004 het lijkt of ik een bokkie van de jaren nul heb

24-08-2006, 14:14

Citaat door nixweter:
http://samsungcamera.com/common/driver_down.asp?prj_uid=350

dit is de driver probeer het eens opnieuw te instaleren via hier. ja ik weet dat het hetzelfde is maar proberen waard

veel succes!
oke even proberen dan