Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : foto's van camera naar de pc toe

sabrye
19-08-2006, 11:34

wie heeft er verstand van digitale camera’s ik heb een digitale camera gekocht van samsung Digimax S600 heb ook een cd mee gekregen om het te installeren op de pc dat heb ik gedaan......maar ik kan geen foto's die op me camera staan terug vinden op de pc wat heel erg frustrerend is:kwaad:

mogo
19-08-2006, 13:27
Heb je windows xp dan heb je die cd-rom helemaal niet nodig. Gewoon de camera met de pc verbinden met de usb en dan verschijnt er een klein schermpje in je beeld met de vraag wat je wilt doen en kies dan gewoon bestanden verkennen en dan kun je ze bekijken en kopieren naar pc

sabrye
21-08-2006, 16:46
Heb je windows xp dan heb je die cd-rom helemaal niet nodig. Gewoon de camera met de pc verbinden met de usb en dan verschijnt er een klein schermpje in je beeld met de vraag wat je wilt doen en kies dan gewoon bestanden verkennen en dan kun je ze bekijken en kopieren naar pc hoi mogo als ik me camera aansluit op me pc....ik krijg ik tot mijn verbazing geen schermpje en ik kan 'm ook nergens op me pc terug vinden:moe:

Mhidou
21-08-2006, 18:44
bij deze computer naast u harde schijf een extra schijf? (u memory stick?)

sabrye
21-08-2006, 19:01

bij deze computer naast u harde schijf een extra schijf? (u memory stick?) oke thanks ik ga is even proberen.....hoop inschAllah dat het nu wel lukt:o

sabrye
21-08-2006, 20:47
nee helaas weer niks:(

Mhidou
21-08-2006, 22:00
het programma dat je hebt geinstalleerd, kan je dit niet op de één of andere manier opstarten?? staat het nu nergens op je pc? zoek eens goed... wie zoekt die vind ;)

sabrye
22-08-2006, 11:57
het programma dat je hebt geinstalleerd, kan je dit niet op de één of andere manier opstarten?? staat het nu nergens op je pc? zoek eens goed... wie zoekt die vind ;) ja wel.....op moment dat ik me camera aansluit op me pc komt dat programma ook op beeld....maar het probleem is dat ik me foto's niet op dat programma kan terug vinden

nixweter
24-08-2006, 13:52
heb je xp? zoja, check map ''deze computer'' als het goed is zie je bij de schijven ook een camera rechterklik ''foto's opladen'' of zie je dat ook niet... laat het weten ik kijk ff voor je

nixweter
24-08-2006, 14:03
http://samsungcamera.com/common/driver_down.asp?prj_uid=350 dit is de driver probeer het eens opnieuw te instaleren via hier. ja ik weet dat het hetzelfde is maar proberen waard veel succes!

sabrye
24-08-2006, 14:13
heb je xp? zoja, check map ''deze computer'' als het goed is zie je bij de schijven ook een camera rechterklik ''foto's opladen'' of zie je dat ook niet... laat het weten ik kijk ff voor je ik ben gisteren naar de winkel geweest waar ik me camera heb gehaald daar hebben ze 'm op hun pc aangesloten....en ja hoor bij deze computer stond die map er gewoon bij:o.....volgens die verkoper moet ik kijken of ik xp heb eenmaal thuis inderdaad me xp is verwijderd nou wou ik xp via update uploaden maar als ik op die pagina druk geeft die fout melding... weet jij misschien hoe ik als nog aan die xp kan komen? anders breng ik 'm gewoon naar een pc dokter het is wel nodig me pc is van 2004 het lijkt of ik een bokkie van de jaren nul heb

sabrye
24-08-2006, 14:14
http://samsungcamera.com/common/driver_down.asp?prj_uid=350 dit is de driver probeer het eens opnieuw te instaleren via hier. ja ik weet dat het hetzelfde is maar proberen waard veel succes! oke even proberen dan