Bekijk volle/desktop versie : Vrouwen en vrouwenhaat



Pagina's : [1] 2

19-08-2006, 00:01
Beste mensen,

Zoals jullie ongewtijfeld niet is ontgaan zijn er op dit forum verschillende mannen actief, die er een sport van maken vrouwen te beledigen, af te branden, te branmerken en zo niet meer. Dit alles vanuit de traditionele invalshoek; vrouw moet slaafs zijn en de man is de heerser.

Wat mij echter nog het meest irriteert zijn de vrouwen die zich aan dit ´achterlijke denken´ conformeren en dit kracht bij zetten door elke vrouw die eigen keuze´s maakt uit te maken voor xxxx en voor xxxx. Zouden de vrouwen niet solidair moeten zijn met andere vrouwen?!!! Samen sta je immers sterker dan alleen!

Mijns inziens komt die houding bij veel vrouwen voort uit een soort van concurrentiedrang, dat ze zich zeg maar ten koste van die andere vrouw goed willen voelen of voordoen, door die andere vrouwvoor rotte vis uit te maken.

Hier spinnen die walgelijkerds garen bij!!!

Waar denken jullie dat al die negatieve vrouwenreacties uit voortkomen?

19-08-2006, 00:15



Citaat door hmaama:
Je geeft zelf al een antwoord op je vraag, zie dikgedrukte zin
Je hebt dus wel een punt, als je de topics in deze hoekje leest zie je dat veel vrouwen eerder een vrouw dan een man beoordelen op bepaalde gedragingen.
ja maar het kan toch niet iedere vrouw is het eens met een ander vrouw
ik zeg het eerlijk ik ben het vaker hier eens met de mannen dan met de vrouwen

19-08-2006, 00:20
meestal is het jaloersie en onzekerheid!

en wat jij noemt zich willen aanpassen aan dat gene wat mannen willen of wat zij denken dat mannen willen ...!

19-08-2006, 00:29

Citaat door hmaama:
Mannen kunnen bijzaken en hoofdzaken beter scheiden, ben het dus zelf ook vaker met mannen eens. Echter ging het meer om de beoordeling van de inhoud van hetgeen iemand zegt. Dus als een man een vriendin heeft is dat ok, een vrouw die een vriend heeft is minder ok.
ohh begreep het verkeerd dat is wat anders
het is zowel bij de man als de vrouw verkeerd maar jahh
dat is eigelijk zo in onze cultuur als de man een vriendin neemt is het ok
en daar denken de dames volgens mij automatisch aan
het gaat niet om vrouwen haat maar meer om het cultuur en hoe je bent opgevoedt
maar een ruimdenkende vrouw moet wel weten dat het voor beide niet ok is

19-08-2006, 00:36


mensen moeten zelf weten wat ze doen en je moet ook niet over ze oordelen dat is niet onze taak als je maar zelf het goede doet dan word je ook goed beloond insallah

19-08-2006, 00:37
Het interesseert me niet eens wat die wanhopige gevallen doen of zeggen dat je hun serieus neemt?[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Internet=frustratie tonen

19-08-2006, 00:42

Citaat door Medinah_2006:
Het interesseert me niet eens wat die wanhopige gevallen doen of zeggen dat je hun serieus neemt?[/FONT]

[FONT=Comic Sans MS]Internet=frustratie tonen
Tja, maar waar komt die frustratie dan vandaan?

19-08-2006, 00:44

Citaat door moehakoes_lady:
Tja, maar waar komt die frustratie dan vandaan?

waar frustratie vandaan komt

het leven is 1 en al frustratie

19-08-2006, 00:45

Citaat door moehakoes_lady:
Tja, maar waar komt die frustratie dan vandaan?
het leven zit meschien niet mee?

19-08-2006, 00:46

Citaat door moehakoes_lady:
Tja, maar waar komt die frustratie dan vandaan?

als het niet meezit of gedumpt/afgewezen zijn

19-08-2006, 00:49

Citaat door Medinah_2006:
als het niet meezit of gedumpt/afgewezen zijn
dat kan ook

19-08-2006, 00:58

Citaat door nasimo:
dat kan ook

Ish zo

19-08-2006, 01:13



Citaat door Medinah_2006:
Ish zo
ja zeker ben ik met je eens

19-08-2006, 02:16

Citaat door moehakoes_lady:
Beste mensen,

Zoals jullie ongewtijfeld niet is ontgaan zijn er op dit forum verschillende mannen actief, die er een sport van maken vrouwen te beledigen, af te branden, te branmerken en zo niet meer. Dit alles vanuit de traditionele invalshoek; vrouw moet slaafs zijn en de man is de heerser.

Wat mij echter nog het meest irriteert zijn de vrouwen die zich aan dit ´achterlijke denken´ conformeren en dit kracht bij zetten door elke vrouw die eigen keuze´s maakt uit te maken voor xxxx en voor xxxx. Zouden de vrouwen niet solidair moeten zijn met andere vrouwen?!!! Samen sta je immers sterker dan alleen!

Mijns inziens komt die houding bij veel vrouwen voort uit een soort van concurrentiedrang, dat ze zich zeg maar ten koste van die andere vrouw goed willen voelen of voordoen, door die andere vrouwvoor rotte vis uit te maken.

Hier spinnen die walgelijkerds garen bij!!!

Waar denken jullie dat al die negatieve vrouwenreacties uit voortkomen?
Vrouwen zullen het brandstof van de hel zijn!

19-08-2006, 02:30

Citaat door hmaama:
En de mannen zullen de lucifers zijn
Dat heb je mis.

Wij mannen blijven onschuldig tot het tegendeel is bewezen!

Pagina's : [1] 2