Bekijk volle/desktop versie : Mo zen liefde en zijn geloof



18-08-2006, 22:20
Toen Mo me aan keek en zei’’ey meid maakt niks uit joh ,kan jij ook niks aan doen ,zullen we een hapje gaan eten ,jah is goed ‘’zei ik .

10-09-2006, 16:07


jallah zied eerste fan

10-09-2006, 16:27
grote lettertyppe graag

10-09-2006, 16:36
super begin meid

beetje groter mag ook want ander krijg ik oogpijn :P

10-09-2006, 18:48


En liep met hem mee waar we naar een shoarmazaak in liepen ,en die mensen riepen ey MOO ,alles goed jongen ,en daarna spraken ze Marokkaans .Mo keek me aan en zei’’jah je ziet ben een vaste klant .En we zaten samen aan een tafel in een hoekje ,en we spraken en over alles .
Ik keek naar men horloge en zei’’oh shit het is 4 uur ,ik moet echt naar huis ,hij zo ik breng je wel .
En hij bracht me in zen auto ‘’in zen mooie golf 5 ,toen we eenmaal bij mij voor de deur stonden ,zei ik ‘’oké dan ga ik maar ,toen ie me greep en zoende ,het was zoo lekker en ik voelde me zo aangetrokken ,ik heb me echt ingehouden .We wisselde nummers en hij zou me snel bellen .Ik liep rustig naar binnen ,waar men vader al klaar in de woonkamer stond en zei’’waar was je ,ik keek hem aan en zei’’uuh dat had ik je gezegd ,Lieg niet tegen mij zei die boos ,ik snapte er niks van toen ik dacht en zei’’wie heeft jouw gebelt ,Hij zei met een zware stem ‘’Joyce ze zei dat je er zomaar van door ben gegaan en dat je een of andere Turk achter na ben gegaan .
Ik keek hem boos aan en zei’’het is een Marokkaan en ik ga en laat met wie ik wil,
En toen zei die iets wat ik absoluut niet had verwacht’’Jij moet in de buurt blijven,bij die buitenlanders ze deugen allemaal niet en zijn niet goed voor je ,en verder wil ik er niks meer van horen .
Ik renden naar boven en maakte de op slot ik wil met niemand praten en zien ,ik vindt die Mo zo leuk en mooi en ik weet niet maar hij is leuk.
De volgende dag werd ik wakker en dacht ‘’wat een heerlijke dag toen men telefoon afging en ik springde men bed uit en hoopte dat het MO was ,maar nee hoor het was Menno en toen hij zei ‘’hallo met Menno ,zei ik ‘’Doei Menno en hing op .
Ik liep in men pyjama naar beneden ,waar men moeder aan tafel en had voor mij een ontbijtje gemaakt we’’Sam ga zitten ik heb je een stevige ontbijt gemaakt , en je vader was vannacht woedend ,hij bedoelde het niet zo ,Mama hoe kon ie nou zo hatelijk doen ‘’zei ik terug .
Meid we hebben er nooit aan gedacht ,dat je ooit eens een keer je vriendje een buitenlander kan zijn ‘’zei men moeder terug .
Men moeder was iemand die respect had voor iedereen en alles , ze is gewoon telief .
Der was een week voorbij en Mo had niks van zich laten horen en ik kreeg hem niet uit men kop.
En ik dacht schijt eraan en ik bel hem op ,ik belde hem op en daarna hoorde ik”’hallo ,
Hey met Samantha ‘’zei ik terug , Samantha’’zei die verbaasd ,ken ik niet ‘’oh oké ja dat meisje van de sky ‘’zei ik terwijl ik dacht zie je men vader heeft gelijk ,wahahaha ‘’lachte hij ,denk je dat ik je ben vergeten ,enne meid hoe gaat het .’’zei die ,ja goed en met jouw ‘’zei die ,prima ,aangezien jij hebt gebelt ‘zei die .
Onze eerste afspraakje .
We belden elkaar vaak en en toen was ons eerste afspraakje ik was zo nerveus ,alsof ik mezelf twee keer moest bewijzen dat ik geschikte kandidaat voor hem ben ,aangezien hij toch heel veel meisje om zen vingers kon winden en ik maar een doodnormale Nederlandse meisje ben .
Ik kleedde me aan en droeg een leuk spijkerbroekje en truitje en hij kwam me ophalen ,ik had tegen hem gezegd dat ie liever een straatje verder moest wachten op mij aangezien men vader er niets van wist .
Hij stond er mooi op tijd tewachten en keek me aan en zei’’je ziet er prachtig uit ,ik werd rood aangezien wij Nederlanders sneller rood worden en zei’’bedankt ,trouwens jij ook.
We gingen samen naar de bios en het was super gezellig ,we gingen naar een leuke romantische film ,waar we de helft niet van zagen ,omdat we alleen maar waren aan het zoenen .
En daarna reden we naar zen appartement die hij deelden met zen oudere broer ,die er niet was op dat moment ,het was raar maar ik vertrouwde hem enorm en ging met hem naar binnen ,waar die muziekje opdeed en we lagen tezoenen op de bank ,hij begon me aanteraken op bepaalde plaatsen toen ik zei’’stop ik kan dit niet en ben er niet klaar voor ,hij stopte meteen en zei’’oké meid ,ik wil niet iets bij je doen ,wat je spijt van krijgt ,die zelfde avond bracht ie me naar huis en zei tot slot’’ik denk aan je en je moet nu weten dat je niet zomaar van me af bent .
Normaal moet je die zin opvatten als een dreigement ,maar ik vatte het op als iets moois.
Men vriendin ,Joyce die langskwam en zei’’hoe zit het nou met jou en die Mo ,ik keek haar aan en zei ‘’ik ben helemaal in de wolken ,zen ogen ,zen lach zen alles.
Toen Joyce deed zei’’meid loop niet tehard van stapel ,een klasgenootje van mij was helemaal in de ban van ook een Marokkaanse jongen en hij hij verliet haar omdat ze tehard van stapel ging en het alleen maar om de sex gin,.en bovendien ze huwen toch iemand die hun ouders goedkeuren en dat lijkt me echt niet een of andere Nederlands meisje .
Ik keek haar boos aan en zei’ wat wil je hier nu meer bereiken en moet ik hier nu bang van worden .
Nee ‘’zei Joyce ‘’als jij alleen niet al teveel van hem verwacht ,dingen die hij toch niet gaat waarmaken .
De woorden van Joyce bleven in men hoofd en de volgende dag ‘belde Mo op hij kon niet komen ,waarop ik boos zei’’jij speelt gewoon een spelletje met mij of niet ,als dat zo is kan je me beter metrust laten ,en ik hing op

10-09-2006, 18:50
Toen ik savond de hele tijd iets hoorde tegen men raam en ik keek en zag dat Mo daar stond en ging rustig naar beneden aangezien men ouders al sliepen en maakte open en pakte men jas ,en toen ging we in zen auto zitten ,waarop ie zei’’waar sloeg dat op je speelt een spelletje met mij ,ik weet niet wat al je zielige vriendinnen zeggen over zogenaamd de Marokkanen ,maar ik moet hun teleurstellen ik speel geen spelletje met jouw en ik wil jou ,en hang nooit de telefoon op .
Ik keek hem aan en ik geloofde alles wat ie zei en ik begon hem tezoenen ,waarop ik tegen hem zei’’dat ie mee naar binnen moest men ouder sliepen toch en als hun slapen zijn ze zo goed als dood.
Hij kwam met me mee naar binnen toen we snel naar boven liepen en men kamer rustig binnen liepen en daar op het bed lagen waar ik hem zen jas uit deed en daarna zen T-shirt en begon hem tezoenen op zen lijf ,waarna ik langzaam naar zen mond kwam en hij kleedde me langzaam uit en toen begon ie me testrelen en we deden het ,en ik had er geen spijt van ,het was niet men eerste keer ,maar zo voelde het wel .
De volgende morgen werd ik wakker en schrok en dacht ‘shit dalijk ziet men pa Mo en keerde me om ,om tegen hem tezeggen dat ie snel weg moest ,toen ie daar niet meer lag en ik een briefje op de kussen zag liggen waarop stond: deze avond zal ik niet snel vergeten ,aangezien het met een speciale iemand is .
WHaaa schreeuwde ik kon het niet geloven al die praatjes van iedereen ,allemaal bullshit ,kijk hoe lief die is .
Het ging goed tussen mij en Mo maar toch ben ik heel onzeker van mezelf alleen al als we stad samen inlopen zie je meiden kijken van ,wat doet hij nou met haar ,en dan denk ik hij verlaat me dalijk .
Terwijl we daarna super erge ruzie krijgen en hij me duidelijk maakt dat er niemand anders is , en ik altijd zei’’ja maar je kan zoveel meiden krijgen waarom ik ?? en dan pakte hij me vast en zei’’ik snap niet dat je het niet begrijp dat ik jouw wil ,andere kunnen me gestolen worden .
Ik voelde me niet lekker en heel sloompjes en ik dacht meteen ik kan toch niet zwanger zijn’’ik ging naar de drogisterij om de hoek en kocht een zwangerschaps test ,ik was zo nerveus en had Mo niks gezegd dat ik een vermoeden had ,en toen kwam ik naar huis waar ik snel naar boven richting de badkamer liep en de test pakte ik deed wat er op het gebruiksaanwijzing stond en toen ik moest wachte hoopte ik dat ie niet blauw (positief) en dat het rood is (negatief ) maar nee hoor het werd blauw en ik dacht dit kan niet ,men ouders ,Mo ,wat moet ik doen .
Ik belde Mo op en zei ‘’dat ik hem dringend moet spreken en we spraken af bij een voetbalveldje ,bij mij in de buurt waarop ik op een bankje zat ,en zei’’Mo ,ik moet je iets vertellen ,ik ben zwanger .
Mo schrok hevig en zei’’dit kan niet ,waarop ik boos antwoordde en zei’’wat dit kan niet ,is dit een vraag van is het van mij ,ja het is van jouw .dat bedoel ik niet ‘’zei die ,hij liep de hele tijd heen en weer en kon niet rustig bliven zitten ,toen ik zei’’oké ik lost dit zelf op en rende huilend weg ,omdat ie niks zei wat mij kon helpen .
Eenmaal thuis aangekomen was ik vastbesloten om het aan men ouders tezeggen en we zaten daar in de woonkamer naar dat ik alles had gezegd men moeder die me vastpakte men vader die me uit het huis wou gooien alleen als ik een abortus zou doen ,hij het vergeven zou..
Ik dacht goed na en ik had geen toekomst met een kind en zat nog op school en ben 18 en wat moet ik dan aan Mo heb ik niks aangezien hij me niet eens had terug gebelt .
De volgende dag ging ik naar school had veel aan me kop dus ik kon me niet echt bij de les houden ,en ik had een afspraak met men ouder en dat was dat ik Mo niet meer mocht zien en het kindje weg moest halen ,ik had zo geen toekomst en zal men studie beïnvloeden .
Na school liep samen met Joyce naar de bushalte toen iemand me vastpakte en zei’’ey ,sorry van gister maar ik was in de war ,ik keek hem boos aan en zei’’joh het hoeft niet ,er is niks meer .
‘’Wat ‘’zei die’’ je wil me nu toch niet zeggen ,dat je van plan bent om een abortus teplegen .
‘’Jah aan jouw heb ik niks ‘’zei ik ,toen ie dit zei ‘’ik wil je een ding zeggen ,als jij dit kind kreeg met jan. of Piet is een ander verhaal maar dit is mijn kind ,en het dat kind komt er ,wil je het niet geef het aan mij ik zorg er voor ,maar het komt er doe geen dingen waar je spijt van krijgt ‘’zei die en stapte in zen auto en reed met een volle vaart weg.
Ik keek Joyce aan en zei’’ik weet nu werkelijk niet meer wat ik moet doen ,moet ik men kind optewereld laten komen en geen contact meer met men ouder hebben .
Eenmaal thuis hoorde ik gebonk bij de voordeur ‘’men vader maakte open en zei’rustig aan ik kom eraan ,En daar stond Mo voor de deur en zei’’waar is Samantha ,ik weet niet wat jullie tegen haar zeggen,maar ik neem haar mee en het kind krijgen we .
Men vader die Mo bij de kraag greep en zei’’Nu maak je dat je weg komt,Mo die zich inhield en gewoon weg ging en keek me aan en zei’’als je slim bent ,pak je nu je spullen en komt met mij mee.

10-09-2006, 22:14
leuke verhaal...doe gauw verder