Bekijk volle/desktop versie : moelijk te overleven



18-08-2006, 17:17
hoi allemaal ik ben nieuw hier maar ik wou toch graag een verhaal plaatsen. het is waargebeurt .. als jullie het leuk vinden moeten jullie het zeggen ik ga alvast een begin maken.
het gaat over me vrindin..

ik heb een vrindin ze heet jamiila.... ze was de knapste meisje op school... en zij werd met mij bevriend omdat ik vaak gepest werd en zij heeft een heel goede hart... ik werd gepest enz.. en zij kwam me helpen .... en de jongens waren allemaal gek op haar maar zij was maar op 1 iemand verliefd en die was ook gek op haar dus het kwam goed uit....
maar op een dag ging ze spijbellen van school zij allebij en ze zij tegen mij ga jij ook mee... maar ik was het niet gewend om te spijbelen... en toen bleek dat zij met die jonge uit gingeen en dat ze me mee had genomen zo dat zij niet in de problemen kwam alleen..
en wat er verder gebeurt ..................

als jullie het leuk vinden zeggen en dan ga ik door

18-08-2006, 17:21


niemandd.....

18-08-2006, 17:32
Ga Snel Verder

18-08-2006, 17:33
Lijkt ME Een Leuk Verhaal

18-08-2006, 17:34


UUuupppp!!!

18-08-2006, 17:57
ok ik ga verder

18-08-2006, 18:00
maar ze had het met een goede bedoeling gedaan maarja.... toch op een foute manier....
en toen kwam die jonge ook mee... en ze zaten de helletijd met elkaar te bekken onderweg en i k moest maar mee lopen .. en op een momenet kreeg ik er genoeg van en ik zij jamila lieverd ik ga en ze gaf me geen antwoord en die jonge waar ze mee was haat mij heel erg.... en ik was toch weg gegaan.
en toen hebben ze iets gedaan dat ze niet moesten doen.....
me vrindin is zwanger geraakt en ze wist niet wat ze moest doen....
als je verder wilt vragen...

vinden julllie hem leuk.... het is waargebeurt en deedt heel erg pijn bij haar maarja als jullie het leuk vinden zeggen he dan vertel ik het verder