Bekijk volle/desktop versie : dames: wel/geen hoofddoek

20-01-2003, 18:20
naturlijk dat is het symbool dat je een moslima bent maar jammer niet iederen is een goeie moeslima

20-01-2003, 18:20

Citaat:
Origineel gepost door gertje
ik vind vrouwen het allermooiste als zij (buiten) helemaal bedekt zijn.

het gaat andere mannen geen moer aan hoe ze eruit zien.

Allah heeft ons dat privilege gegeven, de vrouw is alleen voor de moslim man, en mag alleen door hem gezien worden.
ik vind mannen het allermooiste als zij (buiten) helemaal bedekt zijn.

het gaat andere vrouwen geen moer aan hoe ze eruit zien.

Allah heeft ons dat privilege gegeven, de man is alleen voor de moslimvrouw, en mag alleen door haar gezien worden.

Dus mannen....wie bedekt zich nu helemaal buiten?

20-01-2003, 18:43
hallo meisjes ik draag dus ook geen hoofdoek maar zal het ooit zeker wel dragen maar ik ben trots op de meisjes die het dragen en uit zichzelf hebben gedaan . want als je het met tegen zin draagd kan je het netzo goed niet dragen maar ik zie hier in rotterdam dat meiden met hoofdoeken vaak misbruik maken door de hoofdoek maar half te dragen ........dan denk ik draag het nou goed of zoals mij helemaal niet als je er niet klaar voor bent ofzo maar ja
dat wou ik alleen effe kwijt
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxsiham

20-01-2003, 23:22
Salam ik vind dat je groot gelijk hebt meid!

22-01-2003, 09:45

Ik vraag me heel vaak af: Klaar zijn voor wat???
Er word niet gezegd dat je je vingers eraf moet snijden, maar een doek dragen die haar en nek bedekt.

Het is iets dat je doet uit respect voor de mensen om je heen en natuurlijk je geloof!
Het word vaak gezien als een zware onderdrukking, maar hoe zwaar is een doekje?
Je merkt niet eens dat je hem draagt, en wie zegt dat je onsterfelijk bent??
Wat als je vanavond sterft, wat vertel je Allah? Dat je er niet klaar voor was??

Zodra een meid ongesteld word is het haar verplicht, en persoonlijk vind ik het niet eens een verplichting. Ik zie het als een beloning. Het is een bescherming en ik draag mijn hoofdoek met trots!

Ik zeg dus meiden: Draag hem nu het nog ken, je weet nooit wanneer het te laat is.

23-01-2003, 19:10
Als ik rondom mij kijk zie ik bij veel meisjes dat ze onderdrukt worden en verplicht worden om een hoofddoek te dragen. Wat ik mij dan afvraag is: wat heeft het dan voor zin als je jezelf daar niet aan toewijd? De essentie gaat toch verloren als je er niet zelf voor kiest.

25-01-2003, 16:46

Citaat:
Origineel gepost door Kadiga
Als ik rondom mij kijk zie ik bij veel meisjes dat ze onderdrukt worden en verplicht worden om een hoofddoek te dragen. Wat ik mij dan afvraag is: wat heeft het dan voor zin als je jezelf daar niet aan toewijd? De essentie gaat toch verloren als je er niet zelf voor kiest.
salaam alaykoem wa rahmatoellah wa barakatoehoe wm,
Kijk, bij alles wat je doet, elke stap dat je onderneemt, kortom je hele levensloop, is er in de eerste plaats de intentie...
als die er niet is, kan de rest ook niet volgen,.. je moet het zo bekijken,
met een pen zonder inkt kan je niet schrijven ook niet..

en dan moet je kijken, naar je hart, je moet je hele leven leiden VOOR ALLAH swt, en voor niemand anders, je hoeft enkel maar verantwoording af te leggen tegenover Allah swt,

en als jij zelf denkt dat je er nog niet klaar voor bent, is dat je volste recht, maar je moet er ook wel goed bij stilstaan dat je op ieder moment van het leven ontnomen kan worden en dat je zelf instaat voor je eigen daden...

en Allah swt weet het best..

wa salaam

25-01-2003, 19:03
Sala, He Kadiga wat als ik nou zeg, dat de Islam El7ichaab verplicht heeft! Wat in de Koran Staat heel duidelijk dat het verplicht is! toch?en vergeet niet dat het in jullie(vrouwen) voordeel is.

25-01-2003, 21:13
er zijn ook nog wel wijze vrouwen en ook zeer wijze maar je hebt ze ook bij die hun zusters niet steunen of hun moeders of hun dochters

25-01-2003, 21:32

Citaat:
Origineel gepost door Tornado
Nu ik;

Ik draag geen hoofddoek. Ik hoop hem ooit in de toekomst wel te kunnen dragen. Ik zeg expliciet 'kunnen', omdat mensen veranderen en smaken ook.

Ik draag de hoofddoek niet, omdat ik het lelijk vind. Ik zie maar heeeeeel weinig meiden die een hoofddoek 'mooi' dragen. Veelal zie ik, vooral bij turkse meiden, die knot haar erdoorheen, zooooooooo lelijk vind ik dat. Wat ik helemaal verschrikkelijk vind is die halve hoofddoek die onze meiden hebben 'uitgevonden'.

Ik ken 1 meid die de hoofddoek 'goed' draagt, maar die draagt er ook lange wijde rokken bij met sjaaltjes om haar nek, zij maakt er gelijk een feest van.

Maar over het algemeen vind ik hoofddoek een afknapper. Misschien als ik mijn stijl helemaal verander, dat een hoofddoek daar dan ook bij past. Ik zie vaak de vreemdste combinaties, verschrikklijk gewoon (vooral bij dirk van den broek en andere supermarkten).

Lelijk hoor.

jajaja, jullie die hem hier dragen, dragen hem allemaal mooi toch?? jajaja. ik geloof jullie wel, ik wil niet overtuigd worden. oooooooooooo nu ben ik zeker opstandig en zo he? ik word gestraft he? de hel is heet toch?? oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,

het is een totaalplaatje waar je op afgerekend wordt dames, en niet alleen op het wel of neit dragen van een hoofddoek. Knoop dat goed onder jullie hete oren.ciao

Oude topic, lees hem nu pas....Wil wel even op bovenstaande reageren; vind net zoals jij dat een ieder zelf moet kunnen bepalen hoe hij/zij met zijn/ haar geloof omgaat. Wel jammer en beeeeetje kinderachtig dat je dan eindigt met zo een sarcastische opmerking: " knoop dat goed onder jullie hete oren". Slaat toch nergens op wel? Ennuh dan heb ik het nog niet eens over zinsbouw?

25-01-2003, 21:56

Citaat:
Origineel gepost door AceChilla Q
geloven jullie nu echt dat als je geen hoofddoek draagt dat je later zult branden in de hel. Wat zijn dat voor fundamentalistische ideeen. Ik hoop niet dat alle moslims in nl zo denken, want dan hebben de meeste nederlanders toch gelijk. Schaam je niet en doek die hoofddoek af.

Wazzup
Snap jouw laatste zin niet? Wat heeft het dragenvan een hoofddoek te maken met schaamte?

26-01-2003, 19:56
Salaam aleykoum wha rahmout'Allah wha barakatohoe

Ik draag hamdoulilah een hoofddoek, ik was er toen ik er mee begon niet zeker van en klaar voor. Ik vertelde het daan ook aan men moeder van: Jah ik wil hoofddoek inscha'Allah aandoen maar ik ben denk ik niet klaar voor en zei haar ook dat ik bang was voor reactie van mensen. Omdat veel van men vriendinnen zeiden van jah zie die meid daar met hoofddoek.. ze doet dit en dat enzo
En je hoort ook veel mensen zeggen jah met hoofddoek is niet altijd heilig enzo, dus heb je bijna geen zin meer om aan te doen.
Maar hamdoulilah heeft men moeder mij geholpen met mijn beslissing ze heeft me zoals alle moeders denk ik zouden doen aangemoedigd hamdoulilah, ik zei dus in men eigen ik doe gelijk safe ...
Ik porbeerde niet te denken aan zomer hitte enzo, zee strand en zo verder, als ik dat had gedaan dan zou ik het denk ik nu nog niet hebben aangedaan.

Ik ben blij dat Allah mij heeft geholpen om mijn moed en kracht bij een te rapen en met mijn hoofddoek te beginnen. Allah leid wie om leiding vraagt en wie hij wil. Veel mensen zeggen jah hoofddoek moet niet enzo, maar zeg eerlijk waarom zeggen ze dat??

Het is een manier om hun zelf te doen geloven dat niet moet dus zeggen ze het luidop weet je dan beginnne ze hun eigen wat te geloven, A hebadelah als je juiste weg wil volgen en wat moeilijk is voor de jeugd van tegenwoordig keer je wat af van de wereld.

Kijk niet teveel naar die videoclips die worden gemaakt tegenwoordig kijkt niet teveel naar wat je buurmeisje aanheeft,... kijk naar je hart en je geloof. Denk aan het hiernamaals, elke dag realiseer je dat elke minuut je einde kan zijn. Zoek naar wat je geloof is, laat het niet verwateren zodat je inscha'Allah later je kinderen kan helpen om ook een goed leven te leiden dat Allah behaagt.

Wij hebben leiding gekregen, Allah heeft ons een boodschapper gegeven, een vrome man, die ons leid. Volg deze man, volg hem naar het juiste en vrome pad.

Mensen denk na, inscha'ALlah denk na, dit wereld is niets, Whalah dit wereld is niets vergeleken met het paradijs, Laat je niet verblinden door dit alles, laat je niet blind maken, laat deze wereld je leven in het hiernamaals niet verknoeien maar gebruik deze levenstijd om wat te maken, om te werken voor het pracht van het paradijs, voor het leven dat je beloofd is door Allah, Allah heeft lief wie hem lief heeft, Allah helpt wie hulp vraagt.

Moge ALlah jullie vergeven Moge Allah mij vergeven inscha'ALlah

Wha salaam aleykoum wha rahmout'ALlah wha barakatohoe

26-01-2003, 20:41

"Sala, He Kadiga wat als ik nou zeg, dat de Islam El7ichaab verplicht heeft! Wat in de Koran Staat heel duidelijk dat het verplicht is! toch?en vergeet niet dat het in jullie(vrouwen) voordeel is."

De Koran is een oud boek, in een totaal ander tijd en gemeenschap gescreven en enkel door mannen. Het is niet door de hand van Allah zelf geschreven. Bovendien is het voor interpretatie vatbaar.
Nogmaals: als het verplicht is gaat de essentie toch verloren. En door wie is het verplicht? Door de mensen (lees mannen) zelf. Tenslotte heb ik nog een vraag voor je: welk voordeel heb ik eraan? Of ik nu een hoofddoek draag of niet, marokkaanse jongens blijven je lastigvallen. Ik denk dat we een betere opvoeding moeten prediken en niet het dragen van een hoofdoek. Wie een hoofdoek wil dragen moet dat uit vrije wil doen en zal het des te meer doen als het niet verplicht is.

27-01-2003, 19:10
Aha, Je zei de koran is een oude boek en is door de mensen geschreven en niet door allah! astagfieroulaah! nou meid vertel mij eens door welke gemeenschap of door welke mensen het geschreven is volgens jou? De koran is het woord van God, kalamoulaah!mag ik jou vragen waar jij in gelooft? als ik jou was zou ik me eens goed in de Koran verdiepen, van wat en hoe, en wat er precies allemaal in staat, en waarom enzo, voor dat je zoiets zegt? AUb doet nou even? gewoon voor je zelf, zo te horen heb je geen respect, voor God en ook niet voor de profeten, met zulke uitspraken zouden mensen hier eens niet willen reageren, ik bedoel jou uitspraken daarover?mocht je geen Moslim zijn of willen zijn,of je gelooft daar niet in, dan wil het nog niet zeggen dat je het recht heb om het geloof op z'n manier (vooral de Koran) te beledigen!en lees eens goed wat erin de Koran staat over Vrouwen(soerat anisaa) ik zal het opprijs stellen als je het doet meid!ik vind het zo onterecht dat je het geloof en de Koran zo beledigt, terwijl je dat niet eens doorgenomen of doorgelezen hebt! als je dat hebt gedaan vooral gewoon dat soerah wat ik net noemde Soerat anisaa)vrouwens dus!dan wil ik verder met je gaan, over het geloof discussie enzo, oke/gr,

27-01-2003, 20:20

Citaat:
Origineel gepost door Kadiga
"Sala, He Kadiga wat als ik nou zeg, dat de Islam El7ichaab verplicht heeft! Wat in de Koran Staat heel duidelijk dat het verplicht is! toch?en vergeet niet dat het in jullie(vrouwen) voordeel is."

De Koran is een oud boek, in een totaal ander tijd en gemeenschap gescreven en enkel door mannen. Het is niet door de hand van Allah zelf geschreven. Bovendien is het voor interpretatie vatbaar.
Nogmaals: als het verplicht is gaat de essentie toch verloren. En door wie is het verplicht? Door de mensen (lees mannen) zelf. Tenslotte heb ik nog een vraag voor je: welk voordeel heb ik eraan? Of ik nu een hoofddoek draag of niet, marokkaanse jongens blijven je lastigvallen. Ik denk dat we een betere opvoeding moeten prediken en niet het dragen van een hoofdoek. Wie een hoofdoek wil dragen moet dat uit vrije wil doen en zal het des te meer doen als het niet verplicht is.
he he he!!!Ik ben er door heen!!!

Ik zie net dat dit een topic is die al een tijdje leeft; maar ja maghrabiaa ziet het nu pas.
Ik heb gelijk bovenstaand berichtje meegepakt..............

Meisje toch....uit wat voor tijdperk kom jij nou??
Oude boek?astaghfirlah! Wou je de joden en christenen achterna wela??
Wat de joden betreft; lees soerat baqara eens..............zij weigerden de woorden van god aan te nemen..........en kijk wat allah (swt met hen heeft gedaan)

Moehiem; hier verwijs ik je dus naar soerat elbaqara....................de koran mijn beste zuster is geschreven voor alle situaties! Het is een houvat voor alle moslims; het is een leiddraad voor jou levenTJE.........................ik schrijf hier nadrukkelijk TJE. Want diti s wat ons leventje voorstelt........................VERGELEKEN MET HET HIERNAMAALS

DOENJA IS NIETS DAMES EN HEREN!!!!!!!!!!!!!!!VELEN ONDER ONS VERGETEN DIT! DOENJA MOET JE NIET INTENS BELEVEN..........TOTDAT JE ER IN VERSTRIKT RAAKT!!NEE BESTE MENSEN..................DOENJA MOET JE MET EEN NEUTRALE HOUDING BELEVEN..............WEET DAT DEZE DOENJA EEN TEST IS VAN ALLAH SWT!

DE TAAK AAN ONS...DE MENS IS OM HIER GOED DOORHEEN TE KOMEN!
DENK ALLEEN MAAR AAN ALLE GUNSTEN DIE ALLAH SWT DE BARMAHATIGE ,DE SCHENKER ONS HEEFT GESCHONKEN; ZIJN WIJ ZO ONDANKBAAR DAT WIJ WEIGEREN DE WOORDEN VAN ALLAH TE GELOVEN!

SOEBHANA ALLAH....................BESTE BROEDERS EN ZUSTERS...IK HOUDT VAN JULLIE OMWILLE ALLAH EN ZAL ALLEEN MAAR HET BETSE MET JULLI EVOOR WILLEN HEBBEN.................VOOR DE ZUSTERS DIE ZEGGEN DAT ZE HEM NOOIT WILLEN DRAGEN.......................ZUSTERS IK GA NIET OVE RJULLI EOOORDELEN; MAAR DENK ALSJEBLIEFT NA OVER JULLIE WOOORDEN................

KIJK WAT ALLAH JE HEEFT GEGEVEN......2 MOOIE OGEN OM TE ZIEN....2 OREN OM TE HOREN.......HANDEN OM TE VOELEN........EEN HART WAARMEE JE JOU LIEFDE MET ANDEREN KUNT DELEN EN NOG VEEL MEER!!!

SOEBHANA ALLAH!!!!!!!!!!!!ALLAH OE AKBAR!!LAH IE LAHA INA LAH!!!!ELHAMDOEILAH!!!DIT IS WAT IK EROVER KAN ZEGGEN!!!

ALS JE GELOOFT IN HET BOEK VAN ALLAH SWT; NEEM DAN ALLE WOORDEN VAN ALLAH SERIEUS....EEN HOOFDDOEK DRAGEN IS VERPLICHT LIEVE ZUSTERS!!!!!!!!!!

NOGMAALS ALS JE KIJKT NAAR DE VELE GUNSTEN VAN ALLAH.....IS HET HOOFDDOEK DRAGEN TE VEEL GEVRAAGD???

WAT IK ZELF EEN HELE MOOIE ZIN VIND IS; HET IS HEEL ERG BELANGRIJK OM AAN JE INNERLIJKE HIJAAB TE WERKEN; VERWEZELIJK DAN JE UITERLIJK HIJAAB.................

DEZE ZIN KUN JE VERSCHILLEND INTERPRETEREN; VELE ZULLEN ZEGGEN; JA; DAAR BEN IK HELE MAAL MEE EENS!!!!!!EERST DE BASIS; DAN DE REST!!!

MAAR MIJN VRAAG AAN JULLI EIS DAN; HOELANG DIE JIJ OVER DIE BASIS????HOELANG HEB JIJ NODIG OM DE WOORDEN VAN ALLAH TOT JE DOOR T ELATEN DRINGEN??????

WAT IK ZUSTERS AAN RAAD..................DIE HET NOG NIET DRAGEN................

BOUW HET LANGZAAM OP....................DENK AAN EEN GEBOUW DAT JE STEEN VOOR STEEN OPBOUWT.....ZO IS HET NET MET GELOOF!

JE BOUWT HET LANGZAAM OP.....TOTDAT JE EEN STEVIGE BASIS HEBT!

WEET WAAROM JE BEPAALDE DINGEN DOET EN HET BELANGRIJKSTE; VOOR WIE JE HET DOET!!!!!!!!!!!

ALLAH ZIET ALLES EN HIJ KENT DE INTENTIE VAN DE MENS ALS GEEN ANDER!!!!!!!!!

ALS JE BIJ MIJ IN DE KLAS KOMT; LEERLINGEN VAN GROEP 6 (ISL. SCHOOL) ; ZIJ ZULLEN JE DAN PRECIES VERTELLEN...............WIE ER OP HUN RECHTER EN LINKER SCHOUDERTJE ZIT EN WIE ER OP JOU RECHTER EN LINKER SCHOUDER ZIT!!!!!!!!!!!!

WAAR JE OOK BENT WAT JE OOK DOET........WAT JE OOK DENKT....ALLES WORDT GESCHREVEN...................

NOG EEN KEER VOOR DE DAMES DIE ZEGGEN DAT ZE HEM NOOIT ZULLEN DRAGEN; IK BEWEERDE PRECIES HETGEEN ALS JULLIE NU DOEN!!!!!!!!!!!!!!!!

MAAR LIEVE DAMES!!ZEG NOOIT NOOIT....ALLAH LEIDT WIE HIJ WIL EN WIE HIJ NIET WIL....TOON BEROUW AAN ALLAH (SWT) HIJ IS GENADEVOL.................

1 SIMPEL IETS WAT ER VAN JULLIE GEVRAAGD WORDT!!!WEES TROTS OP WIE JE BENT; JE BENT ELHAMDOELILAH MOSLIM; IKZELF ZOU HET WILLEN UITSCHREEUWEN! ELHAMDOELILAH!!!!ONDERSCHEID JE VAN DE KOEFFAR!!!!!!!!

ECHT; MISSCHIEN HARD.................ALS JE DAAR MOEDERZIEL ALLEEN IN JE GRAF LIGT....JE SCHREEUWT OM HULP...NIEMAND HOORT JE............ECHT GELOOF ME; JE ZULT 1 MINUUT NAAR AARDE SNAKKEN OM NOG 1 GOEDE DAAD TE VERRICHTEN!!!!!!!!!!

DOE HET NU...NU HET NOG KAN!

WEET JE WAT VOOR GESCHENK WIJ HEBBEN GEKREGEN!!!!!!!!!!!!

ELHAMDOELILAH!!!!!!!!!

VOOR DE DAMES DIE HEB AL DRAGEN.....MASA ALLAH!!!MOGE ALLAH JULLIE STANDVASTIGHEID BIEDEN EN JULLIE LEIDEN NAAR SIRAAT ELMOSTAQIEM....EN JULLIE NOG MEER KENNIS VERSCHAFFEN!!!!!!!!!DIT GELD OOK VOOR DE DAMES DIE HEM NOG NIET DRAGEN EN HEM INSHALLAH IN DE TOEKOMST WILLEN DRAGEN!

WAT MIJ OPGEVALLEN IS AAN DE DAMES DIE ZEGGEND AT ZE HEM NOOIT WILLEN DRAGEN.......................DAMES IK BEGRIJP JULLIE VOLKOMEN!!IK WAS NET ZO...................

IK ZOCHT ALTIJD NAAR EEN EXCUUS VOOR MEZELF OM HEM NIET TE DRAGEN!!ZELF BEWEERDE IK (ASTAGHFIRLAH) DAT HET NIET EENS IN D EKORAN STOND....MOGE ALLAH MIJ VERGEVEN VOOR MIJN GROTE FOUT!!!!

JE VERGEET DAT SAJTAN DAAR IS......DIE JE DIT INFLUISTERD...................ZONDER HOOFDDOEK BEN JE MOOIER.........JE MOOIE HAREN.....ZONDE OM TE VERBERGEN!!!!ZE ZOMER!!!!!!!!!!!!MARINA SMIR...KUN JE WEL VERGETEN MAGHRABIAA.........NIEMAND DIE NAAR JE ZAL KIJKEN..........SAFFI.....GEEN AVONTUUR MEER.....MENSEN ZULLEN JE OUDERWETS VINDEN...............
WAT ZULLEN DE MENSEN WEL NIET DENKEN....KLAAR...JE HOORT ER NIET BIJ...............

JA MENSEN DIT WAS SAJTAN...AHOEDOE BILLAH DIE TEGEN MAGHRABIAA PRAATTE...EN MAGHRABIAA WAS BLIND EN DOM OM HET OOK NOG TE GELOVEN!!!!!!!!

ELHAMDOELILAH DRAAG IK HEM NU...........IK WEET VOOR WIE IK HET DOE EN WAAROM...................!!!!!!!

DE REST KAN ME , ALS IK HET ZO BOT MAG ZEGGEN, GEEN REET SCHELEN!

O JA.........NOG IETS......VOOR SOMMIGE MANNEN DIE STUPID OPMERKINGEN PLAATSTEN............WHY WEARING A SCARF..............

STUPID STUPID STUPID....ALS JIJ DE VROUW VAN JE DROMEN HEBT GEVONDEN ZUL JE HET WETEN; ALS JE ZIELS VAN HAAR HOUDT ZUL JE HET WETEN...JE WILT HAAR MET NIEMAND DELEN.............!!!!!!!!!

ZE IS VOOR JOU ALLEEN.................HAAR SCHOONHEID ZAL ZICH ALLEEN AAN JOU WORDENE VERTOOND ALS HAAR MAN BINNNE 4 MUREN.......KIJK WAT EEN GIFT!!!!!!!!!!(MIJN SCHATKE KAN JE HIER ALLES OVER VERTELLEN!)

IK ZAG EEN REACTIE STAAN; JA WAAROM MOETEN MANNEN GEEN HOOFDDOEK DRAGEN.....................ZEG NOOIT WAAROM?!

KALAM (DE WOORDEN) VAN ALLAH....PUNT UIT.......ACHTER ALLES ZIT EEN REDEN......WIJ ZIJN MENS; VERGEET DAT NIET; WIJ KUNNEN NIET ALLES VERKLAREN....ALLAH IS DE ALWETENDE.......LATER ZUL JE WETEN WAAROM!

MAAR VOOR HET EVEN; WE HEBBEN NIET VOOR NIETS EEN VERSTAND GEKREGEN (WEER EEN GESCHENK!) VAN ALAH SWT.........IEDEREEN WEET INMIDDELS DAT HET DIE MANNEN ZIJN DIE ZWAK ZIJN......VROUWEN ZIJN STERKER.....................IK LAS DAT SOMMIGEN ZEIDEN..............WAAROM MOETEN VROUWEN EEN HOOFDDOEK DRAGEN......................MANNEN MOETEN GEWOON HEROPVOED WORDEN..................

MENSEN!!!!!!!!!!!!!!!MANNEN ZITTEN NU EENMAAL ZO IN ELKAAR........ZE ZIJN ZWAK (IK SPREEK NIET VOOR IEDER)................WILDEN JULLIE NU OOK AL DE MENSHEID VERANDEREN???

KOM NOU TOCH! gaat dit niet een beetje te ver????

EN NU ECHT ALS LAATSTE............DE DAME HIERBOVEN KWAM MET DE OPMERKING.....................HOOFDDOEK OF ZONDER HOOFDDOEK...JE BLIJFT LASTIGGEVALLEN WORDEN............

KAN ZIJN...............KLOPT...............MAAR ER IS EEN GROOT VERSCHIL...............!!!!!!!!!ALS JE DE HOOFDDOEK DRAAGT EN JE WORDT DAN OOK NOG LASTIG GEVALLEN......ALLAH WEET JOU INTENTIE................ALLAH WEET DAT JIJ JE BEST VOOR HEM HEBT GEDAAN.....DE FOUT WORDT GELEGD BIJ DEGENE DIE GEEN SCHAAMTE VOELT!!!! JIJ INTEGENDEEL............WORDT VRIJGESPROKEN (INSHALLAH)............

tot zover mn verhaal......ieke wil nog lang verder gaan...maar ieke moet weg..............

MOGE ALLAH ONS VERGEVEN EN BELONEN VOOR AL ONZE GOEDE DADEN, ONS STANDVASTIGHEID GEVEN.....EN ONS LEIDEN TPOT SIRAAT ELMOSTAQIEM...............

DAMES DIE ZEGGEN NOOIT EEN HOOFDDOEK TE DRAGEN.............ZEG HIER IN IEDER GEVAL AMIEEEEEEEEEEEEEEEEEN OP EN LIEVE MOSLIM BROEDERS EN ZUSTERS...VEGREET NEIT MAGHRABIAA HOUDT VAN JULLIE OMWILLE ONZE BARMARTIGE ALLAH SOEBHANA WA TA3ALA EN IK ZAL JULLIE INSHALLAH NIET VERGETEN IN MIJ DUAA!

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46