Bekijk volle/desktop versie : Studie Lerarenopleiding...



17-08-2006, 19:50
A Salaam Aleikom...

Even een vraagje... Wie van jullie doet de lerarenopleiding maatschappijleer of Nederlands en hoe bevalt het????? Wil er in Januari aan beginnen maar weet nog niet precies welke van de twee...

Alle studenten zijn welkom als je hieriets van weet...

liefs mij!


17-08-2006, 19:58



Citaat door bentalassel:
A Salaam Aleikom...

Even een vraagje... Wie van jullie doet de lerarenopleiding maatschappijleer of Nederlands en hoe bevalt het????? Wil er in Januari aan beginnen maar weet nog niet precies welke van de twee...

Alle studenten zijn welkom als je hieriets van weet...

liefs mij!

Opleiding begint toch in spetember??? Ik zou als ik jou was maatschappijleer kiezen, meer kans op de arbeidsmarkt, want er is nu een overvloed aan nederlandse docenten. Maar aan de andere kant over een paar jaar is er sowieso een tekort aan docenten.

17-08-2006, 20:01

Citaat door bati007:
Opleiding begint toch in spetember??? Ik zou als ik jou was maatschappijleer kiezen, meer kans op de arbeidsmarkt, want er is nu een overvloed aan nederlandse docenten. Maar aan de andere kant over een paar jaar is er sowieso een tekort aan docenten.
lerarenopleidingen en veel andere beginnen twee keer in het jaar.. Een keer in September en er is doorstroom-mogelijkheid in februari. Maatschappijleer is ook het vak dat mij het meest aanspreekt maar wat het knelpunt is, is dat het maar weinig uur per week gegeven wordt en bij Nederlands is dat een ander verhaal.

Een tekort aan leraren is er altijd wel geweest voor bepaalde scholen.. Dat zijn de scholen die mij aantrekken en waar ik ervaring opgedaan heb

17-08-2006, 21:51
Niemand??/?

26-08-2006, 18:05


meid ik zou gewoon kiezen wat je het leukste vind!