Bekijk volle/desktop versie : All I Ever Wanted...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

17-08-2006, 18:32
Ik heb besloten om een verhaal te plaatsen. Ik hoop dat jullie het de moeite waard vinden. Hier alvast een voorproefje....

Ik kijk op de klok en zie dat het al 3 uur is. Tijd om te koken zuchtte ik. Ik stond weer voor de koelkast afvragend wat ik dit keer zou koken. Ik nam het besluit om maar kip met rijst te maken. Na het koken was ik helemaal suf en ik voelde het kindje wild schoppen in mijn buik. Er verscheen een glimlach op mijn gezicht, het is een ervaring die je moet meemaken om te voelen wat ik bedoel. Ik ging op bed liggen rusten. Wachtend tot mijn grote liefde Jamal, de vader van mijn kind, thuis zou komen.[/FONT]

[FONT=Arial Narrow][SIZE=3]“Samya-ino, slaap je? ” hoor ik zachtjes. Jamal zit naast me op bed en fluistert allerlei lieve woorden in mijn oor. Om hier nog langer van te genieten deed ik alsof ik nog sliep, maar dat had hij al door en kwam naast me liggen met zijn gezicht naast me. Ik opende mijn ogen en zag 2 stralende mooie groene ogen naar me kijken. Gauw drukte hij een kus op mijn mond en zei “schone slaapster van me, ben je moe?” “ Nee jamal, ik zat op je te wachten en ik viel in slaap, heb je een leuke dag gehad?” vraag ik geïnteresseerd.. “Hmm” wauwelt hij gauw.. niet wetend wat hij zei.. kom we gaan aan tafel” zegt hij, “ik ruik dat je weer heerlijk hebt gekookt”. [/SIZE" -->

17-08-2006, 18:53


leuk begin
ga verder

17-08-2006, 19:52
Na het eten stond hij op en riep: ik ga afwassen ga jij op de bank zitten, ik kom je zo gezelschap houden. Dit kon ik natuurlijk niet weigeren en ging op de bank zitten. Ik hoorde zijn mobieltje afgaan en hij nam op. Hij begon steeds zachter te praten en opeens hoorde ik hem schreeuwen aan de tel. Verschrikt stond ik op en liep naar hem toe..” Wat is er aan de hand jamal?” vraag ik.

“Niks” riep hij en zei dat ik maar weer op de bank moest gaan zitten en dat hij zo kwam. De blik die ik toen in zijn ogen zag had ik nog nooit bij hem gezien. Om eerlijk te zijn werd ik er een beetje bang voor en ik voelde een steek in mijn hart. “Wat is er toch aan de hand” vroeg ik me af.


Na de afwas liep hij de deur uit en riep nog na..” Wacht maar niet op me. Ik moet even wat regelen”

De hele nacht heb ik wakker gelegen, afvragend waar hij naartoe is en wat er toch aan de hand is. De telefoon ging en ik nam op en riep: ”Jamal ben jij dat?” Nee, ik ben het Rachid”, hoorde ik.

“Oh Rachid sorry, ik dacht dat je Jamal was, heb je hem gezien toevallig vanavond?”” Nee” zei Rachid,” ik belde juist op omdat ik niet weet waar hij is. Hij neemt zijn gsm niet op. Maar ik hou je op de hoogte” riep hij en hing op.

Met een verontrustend gevoel ging ik zitten en nam de telefoon in mijn hand.. Uren gingen voorbij zonder enig bericht van Jamal.

Om 3 uur in de nacht kwam Jamal eindelijk thuis. Ik liep naar hem toe en werd behoorlijk boos op hem. ”Jamal wil je me zoiets aub nooit meer aandoen!. Ik heb de hele nacht wakker gelegen en je kan niet eens bellen om te zeggen waar je bent?!”riep ik boos. Hij negeerde alles wat ik zei en liep naar de badkamer en wastte zijn gezicht. Ik werd nog bozer omdat hij me negeerde. Boos liep ik weer naar hem toe. “Jamal wat is er toch aan de hand. Ik dacht dat we alles met elkaar konden bespreken. Zeg me wat er aan de hand is Verdomme!” Riep ik.

Wat er toen gebeurde had niemand voorzien. Jamal stormde op me af en pakte me bij mijn keel en sloeg me in mijn gezicht! Verschrikt keek ik hem aan, maar het deed hem niks. Hij pakte me bij mijn keel en sloeg me met me hoofd tegen de muur. Het werd me zwart voor de ogen en de tranen rolde over mijn wangen. Dit is niet de Jamal die mijn hartje heeft veroverd. Ik viel op de grond en begon te huilen. Jamal keek geschokt naar me en wist geen houding te geven. Hij hield mijn arm vast en trok me naar zich toe “Smehli Hbiba, alsjeblieft vergeef me, ik weet niet waarom ik dat gedaan heb, Alsjeblieft Samya vergeef me” Ik zag de tranen in zijn ogen staan en kreeg gelijk medelijden met hem. “Het geeft niet jamal” Stotterde ik door de tranen. Jamal stond op en hielp me overeind en gaf me een kus. Ik zag aan hem dat hij ermee zat. Hij bracht me naar de bank en ging naast me zitten. “Samya heb ik je pijn gedaan, is alles goed met de baby” Ik kon mijn tranen niet in bedwang houden en liet ze over me wangen stromen. “Jamal, wat is er met je aan de hand? Zo ken ik je niet, ik wil dat je me vertelt wat er toch afspeelt de afgelopen tijd”

“Samya, er is niks. Alles komt goed, dat beloof ik jou” waren zijn woorden voordat hij weer richting deur vertrok.

18-08-2006, 16:34
ooh leuk begin..ga gauw verder

18-08-2006, 16:49


wat erg voor je, inch'Allah komt het goed.. wil je verder vertellen..?

18-08-2006, 18:27
Ik bleef achter op de bank zittend en denkend aan het voorval dat zich net afspeelde. Nooit had ik gedacht dat Jamal zo agressief kon zijn. Ik vroeg me af wat er aan de hand was en wat Jamal zo maakte dat hij ineens was.” Waar is de Jamal die ik kende, waar is de Jamal waar ik verliefd op werd?”dacht ik hardop. Ruw worden mijn gedachten gestoord door het gerinkel van de telefoon. Ik nam snikkend op met “Hallo?” “He Samya, met Rachid, alles goed met je?” Ja hoor prima en met jou? Loog ik. “Samya, ben je thuis, ik moet met je praten” zei Rachid. “Ja, wat is er aan de hand Rachid? Vroeg ik. “Niet over de telefoon” Zei Rachid, “Ik kom eraan”

Na een kwartier ging de deurbel en ik maakte de deur open. Hij groette mij en liep naar binnen. Rachid was een goede jongen en ik was altijd blij als Jamal bij hem was. Dan wist ik tenminste dat hij geen stomme dingen kon doen.

“Samya, ik wil het even met je hebben over Jamal”begon hij. “De laatste tijd is hij niet zichzelf en ik denk dat we hem nu moeten helpen voordat het te laat is” “Te laat?”vroeg ik?
Rachid begon te vertellen over een meid die wel eens in het cafe rondhing waar Jamal en Rachid wel eens kwamen. Het was het type dat dag en nacht rondhing in cafe’s met ieder moment van de dag met een andere vent. Ik vond het altijd vreselijk als Jamal naar een cafe ging maar niks of niemand kon hem ervan weerhouden. “Samya, wat ik je ga vertellen kan je overstuur maken, maar je moet me beloven om niet gelijk een conclusie te trekken”begon hij. “Rachid, alsjeblieft ik smeek je, vertel me wat er aan de hand is, zo kan ik niet verder”snikte ik

Rachid begon te vertellen met een rare toon in zijn stem: “Samya, dat meisje in dat cafe, ze heet Sabrina, en ze heeft al een tijdje een oogje op Jamal. Sabrina zal er alles aan doen om jou en Jamal uit elkaar te drijven” De tranen stonden in mijn ogen en ik begon te huilen en liet mijn tranen de vrije loop. Rachid was zelf ook ten einde raad. “Samya, Ik beloof je dat ik het niet zover zal laten komen om die heks jullie uit elkaar te laten drijven. Jamal houdt van jou!!! Vergeet dat niet”zei hij met een strenge toon. “ik vertel je dit, zodat je weet wat er met Jamal aan de hand is en dat hij ten einde raad is” “Ten einde raad???” Als hij van mij hield dan zou het hem niks doen Rachid” Riep ik boos. “Samya, ooit zul je het hopelijk begrijpen en weten dat het niet zijn wil is om jou pijn te doen” Toen ik deze woorden hoorde, begon ik te huilen en dacht aan de middag toen hij me sloeg, maar ik wilde Rachid niets laten merken en bedankte hem voor zijn hulp en eerlijkheid.

“Samya, maak je niet druk”zei hij en liep de deur uit. Mij achterlatend met duizenden steekwonden in mijn hart. Ik ging op de bank zitten en keek naar de foto die aan de wand hing. Het was een trouwfoto van mij en Jamal. Oh wat was dat toch een mooie dag, ik voelde me net een prinsesjes met prins Jamal aan mijn zijde. Tranen rolde over mijn wangen. “Jamal, zou mij nooit opzettelijk pijn doen, dat weet ik zeker” Fluisterde ik mezelf toe. En met die gedachte viel ik in slaap en droomde over ons drietjes, hoe hij de baby in zijn armen hield en in slaap wiegde. Opeens voelde ik een steek in mijn buik, het was zooo pijnlijk dat ik niet meer wist waar ik was. Ik hield mijn buik vast en begon te schreeuwen. “neeee, niet nu”dacht ik. “wat moet ik nu doen?” Ik pakte mijn mobieltje en belde Jamal. “He Hbiba dialie”hoorde ik hem zeggen. “Jamal! Jamaaaaaaal, kom gauw, mijn buik, mijn buik” schreeuwde ik en verloor ik mijn bewustzijn.










Ik deed mijn ogen open en zag alleen maar fel licht om me heen en een hoop gepiep van allerlei apparaten. Ik kijk verschrikt om me heen en roep “waar ben ik , waar ben ik?!!” “Rustig aan, lieverd” hoorde ik een bekende stem zeggen. Ik draaide me om en zag Jamal naast me zitten en hield mijn hand vast “Jamal, wat doe ik hier, wat is er aan de hand?!!” “Je had buikpijn lieverd, maar alles is goed”
Ik greep naar mijn buik en begon te huilen “Wat is er met het kindje?!” Schreeuwde ik! “Niks schat, alles is in orde en met het kindje gaat ook alles prima” zei hij met een zachte toon.

Opeens moest ik aan de woorden van Rachid denken. Ik keek Jamal aan en zeg een hoop wanhoop en verdriet in zijn ogen. Hij liet het niet gauw merken en glimlachtte naar me en hield mijn hand vast. “Lieverd, alles komt goed, dat beloof ik je” zei hij erachteraan. Op dat moment kwam de arts binnen en vroeg hoe het met me ging en deed nog enkele testjes. “Nou Mevrouw, het was vals alarm maar u moet voortaan wel rustiger aan gaan doen. U weet dat het niet meer zo lang zou duren of dat ongeduldig kindje van u zal er gauw uit willen” zei hij met een grijns op zijn gezicht.

18-08-2006, 19:07
MooOi MoOoi Zina Ga VerDer.
ik w8 Op Een Gevolg.

18-08-2006, 19:38
Diezelfde dag mocht ik naar huis en thuis aangekomen hielp Jamal mij naar binnen. Hij bracht me naar me bed toe en zei: “Vandaag neem ik vrij van het werk en dan ben ik de hele dag voor jou, schatje”. Ik lachtte naar hem en hij gaf me gauw een kus op mijn voorhoofd. “Ewa Samyaatje van me, we gaan een hoop dvd’s huren en de hele dag in bed blijven”Wat vind je ervan?” “Heeeeeeeerlijk” riep ik met een glimlach op mijn gezicht. Jamal kon zó romantisch zijn. Hij laat je hartje smelten met allerlei lieve woordjes en weer had hij mijn dagje helemaal goed gemaakt.

Hij belde een vriend van hem en vroeg hem om een stapel Dvd’s te brengen. “Doe maar iets romantisch” riep hij en keek mij aan met een grijns op zijn gezicht en gaf me een knipoog. Hij ging naar de keuken en maakte allerlei heerlijke hapjes klaar en bracht ze naar de kamer. “Schat, ik ga ff douchen en dan kom ik eraan, mis me niet teveel he”zei hij lachend en liep de badkamer in. Ik nam de afstandbediening in me hand en begon te zappen en keek naar Charmed. Piper maakte natuurlijk weer een bijdehande opmerking waardoor ik moest lachen.”He he wat ben jij aan het lachen” hoor ik vanuit de badkamer. Hij kwam de kamer binnen met alleen een trainingsbroek aan en een strak ontbloot bovenlijf. Zijn haren waren nog nat en wat was het toch een plaatje. Hij kon zo uit een of ander modeblad zijn gestapt. “Haha ben je weer naar die heksenfilm aan het kijken”vroeg hij. Ik stond op en liep naar de badkamer. “Hé, waar gaat dat naartoe?” Riep hij. “Haha, mag ik even naar het toilet, baas”zei ik bijdehand. “Haha, moet ik je een handje helpen of lukt het alleen ook wel pinguin van me” Ik pakte gauw een kussen die naast me lag en gooide het op zijn gezicht. “Kom gauw” riep hij me nog na. Tijdens mijn bezoek aan de badkamer keek ik in de spiegel en zag mijn verwaarloosde uiterlijk. Ik kamde gauw mijn haren en deed ze in een staart, ik wastte mijn gezicht en poetste mijn tanden en spoot wat parfum op die op het plankje stond. Ik keek in de spiegel en keek naar mijn buik die op ontploffen stond. Het leek net een Skippybal onder mijn nachtjapon. “Haha, vandaar de opmerking pinguin”dacht ik.

Ik liep terug naar de kamer en bleef voor Jamal staan. “Dus ik lijk op een pinguin he” zei ik. Met mijn handen op mijn buik. Jamal begon te lachen en trok me zachtjes naar hem toe en zei: “Ja maar je bent dan wel MIJN mooie pinguin, je ziet er prachtig uit” en legde zijn handen op mijn buik. “Jamal, zeg eens eerlijk, wil je dat het een jongentje of meisje word?” begon ik. “Het maakt mij niks uit schat, het is een geschenk voor ons beide”antwoorde hij. “Nee Jamal, dat weet ik wel maar heb je dan geen voorkeur?”vroeg ik. “Hmm, ik hoop stiekem dat het een meisje word, iemand die net zo mooi zal zijn als haar mama, een dochtertje die ik Nour-Houda zal noemen, dat is namelijk de naam die ik altijd voor mijn dochtertje had gewild””zei hij. “Nour-Houda?” Mijn gedachten dwaalden af en droomde over een kleine meid in mijn armen die we Nour-Houda zouden noemen. De kleine in mijn buik begon ook wild om zich heen te schoppen waardoor Jamal helemaal enthousiast werd. Het werd een onvergetelijke mooie avond om nooit te vergeten en hij nam me in zijn armen. Ik voelde me zo gelukkig en veilig in zijn buurt. Vervolgens viel ik in slaap in zijn armen.

Heerlijke dagen gingen voorbij en de dag van bevalling naderde gauw. Ik had mijn tas al ingepakt voor het geval ik plotseling naar het ziekenhuis moest. Ik liep de babykamer op en het zag er allemaal prachtig uit. Alles was perfect. De kleur, het interieur, de kleertjes.. kortom het was geweldig. Jamal liep de kamer op en zag dat ik helemaal opging in mijn gedachten. “Het zal niet meer lang duren of ons kleintje zal er gauw bij zijn insha’Allah”zei hij. Wat een heerlijke gedachte was dat. Ik keek hem aan en zag zijn mooie groene ogen waar je in kunt verdrinken. “Ik hoop dat hij of zij jouw ogen heeft”zei ik. “Nee lieverd”zei hij. Ik hoop dat hij of zij jouw mooie donkere ogen heeft die mij iedere dag laten dromen”en gaf me een kus.

18-08-2006, 19:40
Willen jullie weten hoe het afloopt?

18-08-2006, 19:42

úup


18-08-2006, 19:44
prachtige vervolg, meid
ga gauw verder

18-08-2006, 21:29
mijn dank dames.. ook voor de puntjes.. zal gauw verder gaan met het volgende stukje

18-08-2006, 23:18


hey hey een heel mooie verhaal tx

19-08-2006, 13:48
ik zal gauw een vervolg plaatsen

19-08-2006, 14:39

úuuup


Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24