Bekijk volle/desktop versie : Hoe nalatigheid onvolmaaktheid kan worden!!



17-08-2006, 14:58
Dit is een waargebeurd verhaal........

Ik zal maar bij het begin beginnen.

Stel je voor. Op een warme zomermiddag in juli. Esmae brengt haar zusje Latifa naar het zwembad en loopt vrolijk door de wijk met supermodel/ actrice Missy (bekend van haar films Sjisjalove en Tfoe3liekom, ik spit met spetters). Na al het gespetter en gedonder in het zwembad moeten de teleurgestelde zusjes Esmae en Latifa naar huis. Met lange gezichten en hun kontjes naar achteren slenteren ze het lange stuk naar huis. Onderweg wordt er heel wat afgetoeterd want Missy loopt naast ze met een beeldige zwart jurkje en prachtig geel truitje. Thuis bij Esmae aangekomen worden alle deuren voor Missy opengehouden, want ja, wie houdt de deur niet open voor zo'n verschijning. Ze krijgt nog een opmerking te horen dat ze haar in het museum moeten bewaren omdat ze gewoon een prachtstuk is, een collectorsidem, one-in-a-million, uitzonderlijk mooi, uniek, ga zo maar door.
Bij Esmae thuis is ma Benbouassa druk in de weer met kasten, behang en zeil. Ze praat in zichzelf, mopper iets binnenmondst en commandeert Esmae haar kamer op te ruimen en haar bed uit elkaar te halen om naar de andere kamer te verhuizen. Esmae had natuurlijk plannen om naar buiten te gaan, maar dat gaat mooi niet door want ma Benbouassa heeft haar zinnen al gelegd op een verhuizing en Esmae moet haar kamer maar eens een keer opruimen. Lieve Missy helpt mee, omdat ze gewoon een schat is. Ze proberen samen het bed van Esmae uit elkaar te halen. Esmae laat een traantje voor haar bed, want dit bed heeft alles met haar gedeeld. Haar momenten aan de telefoon met Moerad, haar vreetbuien in de nacht, haar luie dagen dat ze geen afstandsbediening wilde pakken.

Even later huppeld Nisrine binnen met haar mooie krulletjes en bied zich vrijwillig aan om te helpen. Het bed van Esmae is een heel karwei hoor. Missy staat te zweten (maar lekkere zweet) en ploeteren om alle schroeven uit elkaar te halen terwijl Esmae vanuit de kant toekijkt en een "sterschroevedraaier" al 40 minuten aan het zoeken is. Als Esmae de schroevedraaier nog steeds niet kan vinden, probeert Missy het met wat anders. Ze draai een paar schroeven los en probeert de zijkant van het bed los te krijgen. Maar Missy let even niet op en ze hoort Nisrine vanuit de andere kant van de kamer gillen. "KIJK UIT!!!!!!!!!!!!!" Maar het is al te laat. Missy draait zich op dat moment om en ziet een grote ijzeren plaat van bovenuit de stapelbed naar beneden vallen. Nisrine springt nog om Missy's beeldige voeten te redden maar het is al te laat. Een krijs van Nisrine is het laatste wat je hoorde voordat het geluid van zwaar metaal tegen Missy's voet te horen was. Het was al te laat, de ijzeren plaat was op Missy's grote teen gevallen, haar nagel werd direct blauw. Maar Missy heeft niet gehuild want ze is een echte vrouw.
Sinds die dag krijgt ze geen aandacht meer van niemand en is ze niet meer volmaakt. Missy's leven is drastisch veranderd door de nalatigheid van Esmae en haar lange zoektocht naar de schroevedraaier. Missy behoort nu tot de eeuwige vrijgezellen en leeft nog steeds in West tussen de junkies en de zwervers. Het verhaal gaat zelfs ten ronde dat haar nagel er misschien uit gaat vallen. Dit is geen urban legend maar een waargebeurd verhaal. Geloof je het misschien niet, dan zou ik in de avonduren luisteren uit je raam, want in de verte hoor je de krijs nog van Nisrine, want die is para geworden omdat ze haar vriendin niet kon redden. Ik hoop dat dit een wijze les voor jullie is en uitkijk voor de nalatigheid van mensen en de opzet die zij hebben om volmaakte mensen uit de weg te ruimen.

whaoahwhaoaoaohahohaohaohoaaho

17-08-2006, 15:12


meid meid meid... wat een verhaal...
ik kan mezelf egt vinden in esma.... ra ra ra hoe zou dat tog komen
hahahahahaha

17-08-2006, 15:13
Durf jij nog te praten..
Ik heb mijn hart en ziel in dit verhaal gezet..
Nu ben ik de eeuwige kluizenaar..

17-08-2006, 15:15
ach joh...
je stelde tog al nooit zoveel voor...
het is maar dat je pa ons betaalde om je de hemel in te prijzen....
anders hadden we het nooit gedaan...

17-08-2006, 15:16



Citaat door sma19:
ach joh...
je stelde tog al nooit zoveel voor...
het is maar dat je pa ons betaalde om je de hemel in te prijzen....
anders hadden we het nooit gedaan...
Zie je wel.. je deed het gewoon expressss je wist dat dat mij onvolmaakt zou maken.. Waarom? waarom?? wat heb ik je aangedaan?

17-08-2006, 15:23
hmmm... je leeft, je ademt, je irriteert, je plakt....
gggrrrrrrrrrrrrrrrr

17-08-2006, 15:30

Citaat door sma19:
hmmm... je leeft, je ademt, je irriteert, je plakt....
gggrrrrrrrrrrrrrrrr
Zie je wel, nu haal je me weer neer, zelfs op dit forum.. Laat me leven. Ik moet al alles vanachter mijn computer doen vanwege het tragisch ongeluk.
Ik ga effe mijn nagels lakken.. Heb nu vuurrode kleur gehaald, want door al die ander kleuren zag je mijn blauwe nagel erdoor heen.

18-08-2006, 02:34
hahahahahahahahahahahahahahahahaahhahahhaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
whahahahahahahahhaahaahaahahhahahaaaahaahahaahhaha hahahahahhahahahahahahhahaahahahah