Bekijk volle/desktop versie : Opleidingcentrum voor neonazi's



Pagina's : [1] 2

17-08-2006, 11:10
Ophef over opleidingscentrum neonazi's
In de Duitse deelstaat Nedersaksen is grote ophef ontstaan over een gepland opleidingscentrum voor neonazi's.

Training
Een extreemrechtse stichting wil een hotel in een trainingscentrum veranderen. In het hotel wil de organisatie van de rijke neonaziadvocaat Jürgen Rieger trainingen geven en bijeenkomsten van de uiterst rechtse partij NPD houden.


Voorkomen
Gisteravond protesteerden 500 mensen in de stad Delmenhorst tegen de komst van het scholingscentrum in die plaats. Het gemeentebestuur van Delmenhorst wil met een bod op het hotel een overname door de stichting voorkomen.



http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2006/08_augustus/17/buitenland/0817_0630_ophef_neo_nazi_centra.xml

17-08-2006, 11:20


Whats next ??

pedofielen die 'n dagverblijf willen runnen?

17-08-2006, 11:40

Citaat door katrijn:
Ophef over opleidingscentrum neonazi's
In de Duitse deelstaat Nedersaksen is grote ophef ontstaan over een gepland opleidingscentrum voor neonazi's.

Training
Een extreemrechtse stichting wil een hotel in een trainingscentrum veranderen. In het hotel wil de organisatie van de rijke neonaziadvocaat Jürgen Rieger trainingen geven en bijeenkomsten van de uiterst rechtse partij NPD houden.


Voorkomen
Gisteravond protesteerden 500 mensen in de stad Delmenhorst tegen de komst van het scholingscentrum in die plaats. Het gemeentebestuur van Delmenhorst wil met een bod op het hotel een overname door de stichting voorkomen.



http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2006/08_augustus/17/buitenland/0817_0630_ophef_neo_nazi_centra.xml
Ik snap het effe nie De gemeente wil een bod op het hotel doen om zo de neonazis te dwarsbomen.
WAAROM niet gewoon verbidden?
Hebben ze toch ook gedaan met die sufferds die een islamkamp(of iets in die trant) wilden oprichten

17-08-2006, 11:42

Citaat door Brabantse:
Whats next ??

pedofielen die 'n dagverblijf willen runnen?
ja toch

Dat het al zover gekomen is, dat ze zelf een hotel hebben.
Die gasten zijn ook niet helemaal snugger hoor... rare duitsers

17-08-2006, 11:45



Citaat door Brabantse:
Whats next ??

pedofielen die 'n dagverblijf willen runnen?
Die willen toch een partij oprichten?.Ik houd mijn hart vast voor wat er nog meer gaat komen.

17-08-2006, 11:46

Citaat door Rassmuss:
Ik snap het effe nie De gemeente wil een bod op het hotel doen om zo de neonazis te dwarsbomen.
WAAROM niet gewoon verbidden?
Hebben ze toch ook gedaan met die sufferds die een islamkamp(of iets in die trant) wilden oprichten
Anderen mogen wat meer dan de ander.
Of ze zijn bang dat er xxxxxxxxxxx gaat komen.

17-08-2006, 11:48

Citaat door katrijn:
Ophef over opleidingscentrum neonazi's
In de Duitse deelstaat Nedersaksen is grote ophef ontstaan over een gepland opleidingscentrum voor neonazi's.

Training
Een extreemrechtse stichting wil een hotel in een trainingscentrum veranderen. In het hotel wil de organisatie van de rijke neonaziadvocaat Jürgen Rieger trainingen geven en bijeenkomsten van de uiterst rechtse partij NPD houden.


Voorkomen
Gisteravond protesteerden 500 mensen in de stad Delmenhorst tegen de komst van het scholingscentrum in die plaats. Het gemeentebestuur van Delmenhorst wil met een bod op het hotel een overname door de stichting voorkomen.



http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2006/08_augustus/17/buitenland/0817_0630_ophef_neo_nazi_centra.xml
Soort Hitlerjugend..maar dan anders.

Gestoord.

17-08-2006, 11:49

Citaat door katrijn:
Die willen toch een partij oprichten.Ik houd mijn hart vast wat voor en nog meer gaat komen.
Bekijk voor 'de gein' deze aflevering vd Olifantendoders; http://www.omroepbrabant.nl/olifantendoders/

17-08-2006, 11:52

Citaat door Einherjer:
Soort Hitlerjugend..maar dan anders.

Gestoord.
Volgens mij zullen deze erger zijn dan de jugend.

17-08-2006, 11:57

Citaat door katrijn:
Volgens mij zullen deze erger zijn dan de jugend.
ik krijg 'amercian history X' beelden in m'n hoofd.
Zou best het fijne willen weten vd NeoNazi-organisatie.


Wel typisch dat zoiets weer in Duitsland ontspruit. (niet dat 'ze' niet in NL zitten)

17-08-2006, 12:02
Wat zullen ze een hoop aanmeldingen van Nederlandse moslims krijgen ...

17-08-2006, 12:05

Citaat door oeps:
Wat zullen ze een hoop aanmeldingen van Nederlandse moslims krijgen ...
Als dat zo is, dan kan het haast niet anders dan
hun IQ niet hoger is dan 40. Zelfdoding is trouwens
haram in de islam.

17-08-2006, 12:12



Citaat door Brabantse:
ik krijg 'amercian history X' beelden in m'n hoofd.
Zou best het fijne willen weten vd NeoNazi-organisatie.


Wel typisch dat zoiets weer in Duitsland ontspruit. (niet dat 'ze' niet in NL zitten)
Wat ik niet snap is,waarom zij(de gemeente) het niet gewoon verbieden.
Ze roepen op tot haat tegen alles wat niet blank ,blond en blauwe ogen heeft.
Als de gemeente de hotel koopt dan kopen de neonazi's ergens anders een hotel. Geld hebben ze zo te lezen genoeg.




ps. als echt iets wil weten over ze,moet je gaan google.
je komt deze org.zeker tegen.

17-08-2006, 12:15

Citaat door oeps:
Wat zullen ze een hoop aanmeldingen van Nederlandse moslims krijgen ...
Neonazi's haten alles wat niet het zelfde is als zij zelf.

17-08-2006, 12:18

Citaat door katrijn:
Neonazi's haten alles wat niet het zelfde is als zij zelf.
Voor een aantal forumleden van Marokko.nl is de vijand van jouw vijand jouw vriend. De naieve sukkels !
De neonazi's zullen ze met genoegen misbruiken, en ze achter hun rug om uitlachen en minachten.

Pagina's : [1] 2