Bekijk volle/desktop versie : vraagje, waarom laten jullie je man....



Pagina's : [1] 2 3

16-08-2006, 20:41
alleen op vakantie gaan? dit valt me vaak op, vinden jullie het niet leuk daar of what is it? ik kan nu al zeggen, mij niet gezien hoor...immers vind ik dat je trouwt om alles samen te doen en dus ook op vakantie gaan

16-08-2006, 20:43


Mijn man gaat nooit alleen. Het is samen uit samen thuis. Hij wil ook nooit zonder mij op vakantie. Vind hij saai.
Gelukkig maar.

16-08-2006, 20:46
ja toch, zo hoort dat ook!

16-08-2006, 21:09

Citaat door Alhocimatje:
alleen op vakantie gaan? dit valt me vaak op, vinden jullie het niet leuk daar of what is it? ik kan nu al zeggen, mij niet gezien hoor...immers vind ik dat je trouwt om alles samen te doen en dus ook op vakantie gaan
Daar ben ik het niet met jou eens.... Dat als je trouwt dat je alles samen moet doen.... Ik heb soms behoeft om lekker met vriendinnen weg te gaan of mijn zusjes... En mijn man gaat alleen op vakantie als hij dat wilt ik doe het ook geen probleem........

Maar ja ieder zijn eigen denkwijze toch???

16-08-2006, 21:16



Citaat door Sibel_flower:
Daar ben ik het niet met jou eens.... Dat als je trouwt dat je alles samen moet doen.... Ik heb soms behoeft om lekker met vriendinnen weg te gaan of mijn zusjes... En mijn man gaat alleen op vakantie als hij dat wilt ik doe het ook geen probleem........

Maar ja ieder zijn eigen denkwijze toch???
Jah tuurlijk heb ik de behoefte om weg te gaan met vriendinnen of zusjes, en hij natuurlijk ook, maar dan wel gewoon in nl en niet naar een vakantie-oord. Dus als hij een dagje naar Maastricht wil met vrienden, dan vind ik dat okay, maar naar Marokko of een ander land zou ik niet leuk vinden. Jah sorry, das mijn mening. Niet dat ik hem niet vertrouw hoor, want mijn man is best praktiserend, maar ik vind dat we een vakantie met z'n 2en moeten houden.

16-08-2006, 21:19
Ik zou dat denk ik niet kunnen hem alleen op vakantie te sturen of ik ga alleen op vakantie. Maar goed ben ook niet zo lang getrouwd, misschien dat ik daar later anders over denk. (hoop het niet)

16-08-2006, 21:44
moka ieuwww
ik zou wegrennen

16-08-2006, 21:45

Citaat door Sibel_flower:
Daar ben ik het niet met jou eens.... Dat als je trouwt dat je alles samen moet doen.... Ik heb soms behoeft om lekker met vriendinnen weg te gaan of mijn zusjes... En mijn man gaat alleen op vakantie als hij dat wilt ik doe het ook geen probleem........

Maar ja ieder zijn eigen denkwijze toch???



Trouwens dit is al een uitgekauwd en uitgespuugd onderwerp

16-08-2006, 21:46

Citaat door een_Rotterdamse:
Jah tuurlijk heb ik de behoefte om weg te gaan met vriendinnen of zusjes, en hij natuurlijk ook, maar dan wel gewoon in nl en niet naar een vakantie-oord. Dus als hij een dagje naar Maastricht wil met vrienden, dan vind ik dat okay, maar naar Marokko of een ander land zou ik niet leuk vinden. Jah sorry, das mijn mening. Niet dat ik hem niet vertrouw hoor, want mijn man is best praktiserend, maar ik vind dat we een vakantie met z'n 2en moeten houden.
Zo lang jullie toch gelukkig zijn met elkaar maakt het toch ook niet uit...

Zoals ik al eerder zij ieder zijn eigen denkwijzen toch??

16-08-2006, 21:54

Citaat door badparel:


Trouwens dit is al een uitgekauwd en uitgespuugd onderwerp
ja wollahila vind ik ook eigenlijk

ach het is geven en nemen in een huwelijk...wat de een in een huwelijk normaal vindt, vindt de ander weer niet

16-08-2006, 21:59
Als mijn aanstaande een weekje weg tussendoor in het jaar wil om zijn moeder te bezoeken dan heb ik daar geen enkel probleem mee. Maar geen echte vakantie dat doen je lekker saampjes

16-08-2006, 22:00

Citaat door Bintje:
ja wollahila vind ik ook eigenlijk

ach het is geven en nemen in een huwelijk...wat de een in een huwelijk normaal vindt, vindt de ander weer niet

Juistem!

17-08-2006, 08:57


Ik begin er steeds meer in te geloven dat wanner een getrouwde man /vrouw alleen o vakantie gaar er toch iets niet binnen de relatie klopt… van Niet Moslims zou ik er nog begrip voor kunnen hebben .. maar mannen die hun vrouwen alleen op vakantie laten gaan en omgekeerd…. Je bent niet getrouwd om alles samen te doen .. maar de vakanties toch wel ( aangezien je nu ook niet zovaak vakantie hier hebt ) … een getrouwde man / vrouw heeft naar mijn inziens NIETS alleen te zoeken in Marokko of Verweggistan … Wanneer het nu bijv voor zaken is zou ik er nog begrip voor kunnen hebben … maar vakantie vieren zonder gezin

17-08-2006, 09:07
Verbazingwekkend, dat vrouwen hun mannen alleen op vakantie laten.

Bij ons in de familie doet niemand dat. In me omgeving ook niet. Ja, eentje dan maar die is inmiddels gescheiden. Hij is 2 maanden na de scheiding getrouwd met een meisje uit Marokko.

17-08-2006, 09:49
Ik heb er echt geen problemen mee, vroeger wel nu minder.

Ik heb het dan wel over vakantie naar marokko, naar zijn ouders. Hij mag gaan , ikzelf vind er geen zak aan.

Toen hij daar dit jaar was vroeg de buurvrouw al waar zijn vrouw was aan mijn schoonzus. Die zei dat ze niet is meegekomen, zegt de buurvrouw, nou binnenkort dus een bruiloft bij jullie. Met andere woorden, hij gaat hertrouwen als ze niet meekomt.

Als ie wil hertrouwen, SUCCES!

Pagina's : [1] 2 3