Bekijk volle/desktop versie : pc is traag

16-08-2006, 20:01
mijn pc is nu al bijna 2 maanden heel erg traag ik heb via mail contackt gehad met mycom ze zeggen dat ik een progamma heb gewist maar weet niet welke moet deze pc echt terug naar de winkel of kan iemand me zo ook helpen via b.v hulp op afstand

17-08-2006, 13:16

Misschien door al die programma's die meestarten.

17-08-2006, 13:17
nee want er is iets verwijdert en daarom is hij traag er opend niks als ik de com start alleen msn klaar

17-08-2006, 13:21
En heeft mycom niet gezegd hoe dat bestand heet?

17-08-2006, 16:10

Citaat door zinalady80:
mijn pc is nu al bijna 2 maanden heel erg traag ik heb via mail contackt gehad met mycom ze zeggen dat ik een progamma heb gewist maar weet niet welke moet deze pc echt terug naar de winkel of kan iemand me zo ook helpen via b.v hulp op afstand
Ze houden jouw voor de gek. Als nog servicegarantie hebt, gewoon gelijk meenemen naar de winkel en laat ze maar zelf naar kijken.

Wat bedoel je met pc is traag!! Start de pc heel langzaam op of de muis is heel traag.

18-08-2006, 02:22

Citaat door Faris:
Ze houden jou voor de gek. Als nog servicegarantie hebt, gewoon gelijk meenemen naar de winkel en laat ze maar zelf naar kijken.

Wat bedoel je met pc is traag!! Start de pc heel langzaam op of de muis is heel traag.
duidelijkheid