Bekijk volle/desktop versie : Rachid die lieve jongen :Waarheid Rachid de loverboy



16-08-2006, 18:22
Dit is een verhaal dat gaat over een groep Marokaanse jongens die als jonge jongens aan veel geld willen komen het leven van deze jongens veranderd snel als deze jongens van kruimeldieven in loverboys veranderen


Dit verhaal gaat over Rachid een van de hoofdrolspelers
Karim maatje van Rachid en Kamal die zich aansloot bij de groep

Slachtoffers
SIhem
EVELIEN
Nouwel
Nadia

16-08-2006, 21:07


heeey ik ben je EERSTE FAN!!!! uuuuuuuuuuuup!!!

16-08-2006, 22:10
eey meid je 2e fan begin gauw schat

16-08-2006, 22:13
ga gauw door

16-08-2006, 23:17


GA VERDER...!!!
Tr0uwens,, K Ben Een Nieuwe Fan,,

20-08-2006, 19:39
derde fan wrm alles rachids zulke sukkels man tfoe
je wilt eit weeten wat hij bij mij heef tgevlikt aap tfoe
walg van hem

20-08-2006, 23:55
Tring Tring me telefoon gaat .
Hey met Rachid aan de andere kant is Kamal een van me vrienden Hey Kameraad waar ben je vraagt Kamal ik heb je nodig en dringend man . Ik antwoord op Kamal en zeg dat ik over tien minuten boven bij V en D met hem wil afspreken
kamal antwoordt is goed jongen zie je zo en Nederlandse tien minuten he hahahaha oke man tot zo
Ik me haastte naar de V en D om op tijd te komen bij Kamal eenmaal aangekomen bij Kamal zie ik Sihem met Kamal hey meid antwoordt ik alles goed en geef er drie zoenen .Hey kameraad vertel wat is er zo dringend:Kamal Antwoordt het zit zo kijk Sihem heeft problemen thuis en zo dat wist je al tog ja dat had je me al vertelt en dat je graag met er wil trouwen en zo ja kijk Sihem hij is wel verliefd op jou hahaha maar nu even serieus antwoordt Kamal.Sihem is een vlotte en zelfstandige meid die wat obstakels kent in der leven en de ouders willen natuurlijk dat ze volgens hun cultuur wordt opgevoedt en zich zo gedraagt terwijl al haar vriendinnen meer vrijheid kennen want de meeste zijn Nederlands van haar vriendinnen dus dat is het probleem dat Sihem nu heeft.De ouders die eissen van haar dat ze zich volgens hun regels gedraagt en willen haar geen vrijheid geven en een kans geven om zich te bewijzen dat wat meer vrijheid ook probleemloos kan zonder de xxxx uit te hangen of op het verkeerde pad te belandde ze moeten gewoon wat meer vetrouwen hebben in hun dochter hebben en niet altijd van het negatieve uitgaan .Kamal vind zelf dat ze toekomstige vrouw Sihem wel wat meer vrijheid mag want hoe het nu gaat is wel op ouderwetse manier dus ....... Sihem heeft nu iedere avond ruzies en discussies thuis omdat de ouders vinden dat de manier waarop ze zich gedraagt niet de goeie is terwijl Sihem een Hbo opleiding doet werkt elke maand kostgeld afstaat aan de ouders maardat is volgens de ouders niet de manier waarop het moet de vrouw hoort gewoon thuis en hoort de man te gehoorzamen en als Sihem rijp genoeg is om te trouwen en dat is volgend de ouders van Sihem al twee jaar geleden toen ze 16 was dus maar doordat Sihem altijd al nee zei en niet met een ongeschoolde neef uit de bergen wilde trouwen begon de band tussen de ouders en haar slecht te worden en ze zou volgens de ouders alleen maar slecht bezig zjn maar Sihem wilde net als haar vriendinnen ook wel eens wat gaan drinken en of uitgaan en onder uitgaan verstaan we niet direct de xxxx uithangen in de discotheek nee dat kan ook gewoon gezellig een avondje bowlen of een avondje naar de film zijn .Maar de ouders die keurde alles af niks mocht en Sihem begon zich eenzaam te voelen en huilde nachten alleen op de kamer van al het verdriet dat er werdt aangedaan maar Sihem kon altijd bij Kamal terecht altijd met er problemen en kamal die begreep er altijd en zo en ze begrepen me elkaar altijd Kamal was een jongen die ze van de middelbare school kende en het was een mooie jongen met een vlotte babbel maar altijd lief en aardig na dat ze weer eens ruzie thuis had is ze maarweer in de armen van Kamal gaan uithuilen en zo kregen Kamal en Sihem nadat ze steeds meer voorelkaargingen voelen en houden een relatie sex was niet aan de orde en Kamal die was gewoon zo goed voor Sihem ze werdt altijd al blij van kleine dingetjes die Kamal deed en als ze wat van hem kreeg dan kon haardag niet meer stuk dus ja bij wie kon Sihem anders terecht nu ze heeft besloten om van huis weg te gaan en bij Kamal in te trekken maar er was een probleem en dat is dat Kamal Samen met Rachid een appertement hebben dus hij moest eerst toestemming krijgen van Rachid ja en daarom heeft Kamal rachid opgebeld en we hebben hem situatie uitgelegd en Rachid ging akkoord dus zo gezegd zo gedaan ben nog voor een keer terug naar huis gegaan en heb al me spullen bij me elkaar gepakt en ben zonder gedag te zeggen vetrokken eenmaal bij Kamal aangekomen besloot ik om toch me ouders op te bellen en ze gerust te stellen en te vertellen dat ik weg ben en dat ze om mij geen zorgen hoefde te maken an dat ik pas terug wilde komen als jullie me accepteerde hoe ik was en meer vrijheden kreeg toen ik dit aan me moeder vertelde sloeg me moederin tranen uit en zij mijn kindje dat kan niet dat kan niet kom terug Mama zei ik huilend jullie bergijpen me niet ik wil gewoon normaal kunnen leven zonder al die beperkingen die jullie me opleggen zo wil ik niet verder gaan ik ga kapot maar jullie ook zo hoort het niet mama en hing op ..................daar lag ik dan in tranen op me knieen.......................

21-08-2006, 10:29
VERDER...!!!

27-08-2006, 00:26

Citaat door lela12jeblia:
derde fan wrm alles rachids zulke sukkels man tfoe
je wilt eit weeten wat hij bij mij heef tgevlikt aap tfoe
walg van hem

27-08-2006, 00:52
staat ook bij verhalenrubriek

misgien heeft hy daar een vervolg staan !!!